quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
of te vroegquote:
ik gebruik chatzilla icm FFquote:
Femke snapt de toegevoegde waarde van een goede hygiene en zal er derhalve ook geen problemen mee hebben als ik controleer of je wel goed achter je oren hebt gewassen!quote:
Bob?quote:Op maandag 10 november 2008 22:07 schreef Samzz het volgende:
Oh myHahahaha!
Ik heb een heel tof idee voor een nieuw schilderij...
Ja, maar anders deze keer... niet realistisch, maar toch compleet herkenbaar en levend. Woei ik heb zinquote:
Een dekhengst?quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar anders deze keer... niet realistisch, maar toch compleet herkenbaar en levend. Woei ik heb zin
Nee, ik heb al zoveel dekhengsten geschilderd/getekend. Ik maak een fries, maar dan anders.quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een dekhengst?![]()
Wil iemand de volgende keer even PM-en als jullie aan een nieuw topic toe zijn? Ik was jullie alweer kwijt.![]()
Nee joh, ben je gekquote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Met een paarden- Rintje Ritsmagebit?![]()
Wat voor schilderijen maak je? Heb je een voorbeeldje?
ik zal het je zeggenquote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een dekhengst?![]()
Wil iemand de volgende keer even PM-en als jullie aan een nieuw topic toe zijn? Ik was jullie alweer kwijt.![]()
davidquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gekGewoon een lief paardenneusje. Nou ja, je ziet m wel als ie klaar is.
Dit is ongeveer wat ik normaal maak:
[ afbeelding ]
Een Akhal Teke in kleurpotlood
[ afbeelding ]
Een Fries in Aquarel
[ afbeelding ]
Een Arabier in pastelkrijt
Nu ga ik het over een andere boeg gooien
af en toe ben ik best fijnquote:
Zit je weer te trollen?quote:
Ga ik vanaf deze post ook niet meer doen. Ik wou gewoon even mijn ongenoegen over dit topic uiten.quote:
Boos worden op zulke types?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga ik vanaf deze post ook niet meer doen. Ik wou gewoon even mijn ongenoegen over dit topic uiten.
Tukkers, de meest domme mensen uit Nederland, ik heb nog liever Friezen. Nou ik ga gauw weer weg anders worden jullie boos.
doeiquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga ik vanaf deze post ook niet meer doen. Ik wou gewoon even mijn ongenoegen over dit topic uiten.
Tukkers, de meest domme mensen uit Nederland, ik heb nog liever Friezen. Nou ik ga gauw weer weg anders worden jullie boos.
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
trouwens, ik heb nog liever friezen dan paris hilton
Dit is twente, aanpassen of oprotten!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:08 schreef laforest het volgende:
[..]
ze dachten vast, als zij aan het zagen is, mogen wij dat vast ook wel doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:09 schreef Samzz het volgende:
Om negen uur 's morgens een boom omzagen is niet grappigIk sliep nog!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:37 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dit is twente, aanpassen of oprotten!
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze dachten vast, als zij aan het zagen is, mogen wij dat vast ook wel doen
quote:
Scherp, +1quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n Username hebben...
Succes. En als ik je alsnog ergens mee kan helpen, roep maarquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hai allemaal. Ik post niet veel vanmiddag. Moet nog achterlijk veel werk inhalen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes. En als ik wij je alsnog ergens mee kan kunnen helpen, roep maar![]()
quote:Crediteurendagen hebben betrekking op het aantal dagen
tussen het opboeken van de factuur van de leveranciers en
het moment van de daadwerkelijke betaling.
wat moet je van haar hebben dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mijn moeder een hotstone massage cadeau doen![]()
Of is dat geen goed idee?
google is your friendquote:
Ik had al op Google gezocht, maar kwam niet op die site van jou uit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
google is your friend
heb totaal geen verstand van dat soort dingen
ik had gezocht op crediteurendagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had al op Google gezocht, maar kwam niet op die site van jou uit.Misschien heb ik alleen op debiteurendagen gezocht.
Ze is donderdag jarigquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je van haar hebben dan?
dat kan ookquote:
quote:
ow, had ik dat al gemeld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zei je dat niet eerder ook al?
kun je website's maken?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
dus je kent geen PHP?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, dus geen idee
je weet maar nooit hequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter bespeurt een mogelijk hulp
HTML en CSS welquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus je kent geen PHP?
en html wil ik ook het liefst met de hand getypt/gekopieerd hebben en niet via MS Frontpage
Nee, alleen een pagina omgegooit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:14 schreef rulerofdeath het volgende:
en je hebt nog nooit een webpagina gemaakt?
Halfquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je dan hoe je met div-statements om moet gaan?
Hoe ziet je codecombinatie eruit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb op mijn pagina een 'kop', een 'navigatie' en een 'main'
nu moet de pagina in de main wel eens vervangen worden door een andere pagina. Hoe doe ik dat het makkelijkst?
nou lijkt het er toch verrekte veel op dat je er danig verstand van hebtquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ziet je codecombinatie eruit?
Nouja, ik heb er een aantal keren mee gewerkt, verder nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou lijkt het er toch verrekte veel op dat je er danig verstand van hebt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Welkom op www.biertafel.eu </div> <div id="navigatie"> <ul> <li><a href="/">Home</a></li> <li><a href="http://www.biertafel.eu/index.php?submit">Over ons</a></li> <li><a href="/">Archief</a></li> <li><a href="http://forum.biertafel.eu">Forum</a></li> <li><a href="/">Winkel</a></li> <li><a href="/">Contact</a></li> </ul> </div> <div id="main"> <?php if(isSet($_GET['submit'])) { include('polladmin.php'); } else { include('poll.php'); } ?> |
Doen ze daar aan in Twente?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Jullie praten Chinees Nerd!![]()
Ik zit Sint Maartensnoep te eten want die stomme kinderen komen niet aan de deur.
Haha, okequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
dit gebruik ik momenteel:
[ code verwijderd ]
maar ik heb ook al zoiets bij het centrale php/mysql topic neergegooid.
Sommige delen van Twente wel geloof ik maar ik woon in Groningen hč.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doen ze daar aan in Twente?
Kan me nog goed herinneren dat ik eraan meedeed in Brabant, al die jaren geleden
Bij ons in de straat welquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doen ze daar aan in Twente?
Kan me nog goed herinneren dat ik eraan meedeed in Brabant, al die jaren geleden
ondanks dat ik geen trance-fan ben, vind ik deze wel mooiquote:
komt je ex hier ook dan? en dat andere meisje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis liefde
Ex heeft blijkbaar al seks gehad met een ander. Ik ga hier maar even geen namen noemen, diegene weet zelf wel dat ik het over haar heb. En ben nu vreselijk pissig op haar.
Zo, gelijk mijn verhaal kwijt
femke nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis liefde
Ex heeft blijkbaar al seks gehad met een ander. Ik ga hier maar even geen namen noemen, diegene weet zelf wel dat ik het over haar heb. En ben nu vreselijk pissig op haar.
Het is toch niet iemand die ik ken hč?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mis liefde
Ik was het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
femke niettoch niet san hé? kirsten lijkt me ook niet....wie komen hier nou meer dan aan vrouwen?
Wie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was het niet.![]()
We hebben ook nog incidenteel Jojoortje en Cuegirllie maar verder weet ik het ook niet.
Ach bekijk het van de zonnige kant je bent er iig van af!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt zoooo pissigMaar daar ga ik jullie verder niet meer mee lastigvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach bekijk het van de zonnige kant je bent er iig van af!Zullen we hem dat met z'n allen toewensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
Het aller aller aller kutste is nogwel dat ik nog steeds van m hou, m nog steeds terugwil.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zullen we hem dat met z'n allen toewensen? [ afbeelding ]
Hoe is het uit gegaan eigenlijk? En moet ik helpen wraak te beramen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het aller aller aller kutste is nogwel dat ik nog steeds van m hou, m nog steeds terugwil.
En ik heb gewoon een hekel aan haar, en ergens ook aan hem.
nou je het daar toch over hebt:quote:
quote:Mike NRG - Lost In Dreams Remixes (Q-Base Anthem 2008)
01. Tat & Zat Remix
02. Miss Djax & Human Resource Remix
03. Mystery Motion & Lockjaw Remix
04. Cally & Juice Remix
05. Weapon X Remix
Te koop @ dance tunes
Snel je mondspoelen!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Fems het volgende:
Nath! Gadverdamme wat ontzettend ontzettend ontzettend kloten zeg! Wat een onmeunige rotlul!
En ik snap dat je nog van em houdt, dat gaat ook niet zomaar over. Bah!
Jij ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, uitgepraat met haar.
Nevermind that verder.
Kerels zijn stom
Blij dat ik biseksueel ben
Had ze het over de jouwe dan?quote:
Nou, het gaat nogal kut met mij de laatste tijd. Kom mijzelf enorm tegen en zit wat zekerheid betreft op -100. Werd daardoor ook onzeker in onze relatie, zocht uiteindelijk overal wat achter etc. En daar werd hij gek van. Pauze ingelast, heeft anderhalve maand geduurd, die pauze maakte me nog gekker, ikflipte, hij zet er definitief punt achter, terwijl hij die dag ervoor nog zei dat de kansen voor ons steeds beter werden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe is het uit gegaan eigenlijk? En moet ik helpen wraak te beramen?![]()
![]()
![]()
Je kunt in ieder geval concluderen dat zijn smaak er niet beter op geworden is. Als hij met zo'n snollekop in bed duikt is hij jou helemaal niet meer waard.
Ik ken het levende bewijs... die meid is gewoon vreemd gegaan terwijl ze zo'n lieve jongen had.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Fems het volgende:
Kerels zijn inderdaad stom!![]()
Maar meiden zijn ook niet altijd alles!
kusje op?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Samzz het volgende:
De treinen hadden vertraging en nu ben ik ziekIk heb echt een pechweek... Zaterdag verniel ik m'n pa zijn auto, zondag donder ik bijna van m'n paard en gisteren alleen maar vertraging.
Ik ga maar eens aan de vitaminepillen.
Waarom gaat het zo kut dan? Of is dat te privé?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, het gaat nogal kut met mij de laatste tijd. Kom mijzelf enorm tegen en zit wat zekerheid betreft op -100. Werd daardoor ook onzeker in onze relatie, zocht uiteindelijk overal wat achter etc. En daar werd hij gek van. Pauze ingelast, heeft anderhalve maand geduurd, die pauze maakte me nog gekker, ikflipte, hij zet er definitief punt achter, terwijl hij die dag ervoor nog zei dat de kansen voor ons steeds beter werden.
Is nogal privé ja. Maar ik wil je wel PM'en daarover.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom gaat het zo kut dan? Of is dat te privé?
Jaloezie helpt inderdaad niet echt om een relatie goed te houden maar hij is er ook wel heel bot mee omgegaan.Waarom zeggen mannen nou nooit eens duidelijk wat ze willen?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
erg kut, Nathalie.
een poederbrief kopen?
Dat zou dan meer zijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen dan iets anders. Ik heb namelijk het empathisch vermogen van een goudvisje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is nogal privé ja. Maar ik wil je wel PM'en daarover.
op al je lipjes?quote:
Niet vervelend bedoelt trouwens hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou dan meer zijn om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen dan iets anders. Ik heb namelijk het empathisch vermogen van een goudvisje.
Dan weet je een beetje waar het over gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoelt trouwens hoor.![]()
Als je je verhaal kwijt wil dan ben je welkom in mijn pm-box en ik zal mijn mond houden maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dat moest evenSlecht momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
dat moest evenJa zo kennen we je inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
sorryquote:
henig anquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Fems het volgende:
Ik hoop dat je wat aan je gezeur in dit topic hebt, want het lucht vaak aardig op, zeuren!
niet een lief kind?quote:
ik ben toch ook een man.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Bob-B het volgende:
dit is toch een niet we haten bob topic nu
Ik ben ook een man weet je
Ben je geestelijk al volwassen genoeg om man genoemd te kunnen worden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben toch ook een man.
en als er 1 gehaat wordt, ben ik het vanwege mijn uiterst goede timing
Oh en de optie dat jij op verkeerde mannen valt is nog niet gepasseerd?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet een we haten. Ik haat momenteel alle mannen op aarde, aangezien altijd blijkt dat elke kerel uiteindelijk alleen maar zn pik achterna loopt.
En nu ga ik proberen te slapen, wat me toch niet gaat lukken
Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh en de optie dat jij op verkeerde mannen valt is nog niet gepasseerd?Het zijn alle mannen die ik tot noch toe heb leren kennen. Er is er maar 1 die het nog niet heeft laten blijken, althans, nog neit helemaal, en dat is David. Verder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
* rulerofdeath doelt op het stukje van Dhr. H. Finkersquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind kindjes zelden lief.
ik doe mijn best meneerquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben je geestelijk al volwassen genoeg om man genoemd te kunnen worden?
Naja, geloof me, ze bestaan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zijn alle mannen die ik tot noch toe heb leren kennen. Er is er maar 1 die het nog niet heeft laten blijken, althans, nog neit helemaal, en dat is David. Verder..
Ik kan wel zeggen dat het niet waar is maar ik krijg echt nu net een sms van mijn schoonzusje dat ze na drie jaar haar vriendje de deur uit gekegeld heeft omdat hij vreemd ging. (Go schoonzusje trouwens, die doortastendheid had ik niet achter haar gezocht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet een we haten. Ik haat momenteel alle mannen op aarde, aangezien altijd blijkt dat elke kerel uiteindelijk alleen maar zn pik achterna loopt.
En nu ga ik proberen te slapen, wat me toch niet gaat lukken
Tot morgen
Moet ik der emotioneel steunen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat het niet waar is maar ik krijg echt nu net een sms van mijn schoonzusje dat ze na drie jaar haar vriendje de deur uit gekegeld heeft omdat hij vreemd ging. (Go schoonzusje trouwens, die doortastendheid had ik niet achter haar gezocht.Ben trots op d'r.
)
dat doe je niet met je pik hequote:
Ze heeft meer iets aan een knokploeg volgens mij.quote:
Jezus...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft meer iets aan een knokploeg volgens mij.![]()
Hij is in mei vreemdgegaan met haar beste vriendin en hun hele vriendengroep wist er van maar heeft niks gezegd.![]()
Tot de vriendin in kwestie er niet meer mee kon leven () en het haar op haar verjaardagsfeestje verteld heeft.
What. the. fuck?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft meer iets aan een knokploeg volgens mij.![]()
Hij is in mei vreemdgegaan met haar beste vriendin en hun hele vriendengroep wist er van maar heeft niks gezegd.![]()
Tot de vriendin in kwestie er niet meer mee kon leven () en het haar op haar verjaardagsfeestje verteld heeft.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef Fems het volgende:
Mensen die vreemd gaan begrijp ik niet! bah
* rulerofdeath gaat maar geen grapje makenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:24 schreef Fems het volgende:
Mensen die vreemd gaan begrijp ik niet! bah
Klinkt als een rete goed actieplan!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Pfff, had d'r net aan de telefoon. Als het aan mij lag ging ik er even naartoe maar ze zit in Leuven (België) dus niet bepaald om de hoek.![]()
Nadat die vriendin het vertelt had heeft ze hem geconfronteerd en daarna gelijk gezegd dat hij het beste maar kon beginnen met lopen. Vroeg hij ook nog of hij zijn jas mee moest nemen of dat hij nog terug mocht komen die dag.![]()
Hij heeft nog mazzel dat ze het mijn schoonouders pas vertelt heeft nadat hij verdwenen was want die waren het weekend over voor haar verjaardag.
Maar vriendje is de deur uit, huur opgezegd, nieuw huisje gevonden, nepvrienden zijn uitgekafferd, en de echte vrienden gemobiliseerd. En ze heeft zojuist een van zijn duurste champagnes opengetrokken om zichzelf te troosten.![]()
![]()
Ik ben trots op d'r.
Het lef.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeg hij ook nog of hij zijn jas mee moest nemen of dat hij nog terug mocht komen die dag.![]()
![]()
En terecht.quote:
Vooral dat stukje over zijn dure champagnes hč?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Klinkt als een rete goed actieplan!
Hey, blijf van de electronica af! Anders kan ze het aan een goed doel gevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vooral dat stukje over zijn dure champagnes hč?![]()
Ik heb ook nog even een paar hints laten vallen over een hands-on benadering van zijn geliefde computers en natuurlijk over zijn kleding, knopen afknippen en goed kunnen naaien.
klinkt inderdaad wel goed en strakquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Klinkt als een rete goed actieplan!
jij zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey, blijf van de electronica af! Anders kan ze het aan een goed doel geven
wat heb ik gewonnen?quote:
davidquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi. Ben ik weer. Octopussy was erop
zoiets verwachtte ik alquote:
Zo niet, de allerbestequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
James Bond, eppo! Nog één van de beste ook!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, james bond
ik was al bang dat ik een tekenfilm in mijn jeugd gemist had
nietusquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tekenfilms failen tegenover James Bond.
met jou kan ik pratenquote:
en we hadden het net over vreemdgaanquote:
en Femke dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat ze met mij beter af is
Nog een vreemdganger schiet ze niet zoveel mee op.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat ze met mij beter af is
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nog een vreemdganger schiet ze niet zoveel mee op.
En ik ga het heus wel aan Femke vertellen hoor.
dan ga ik eens een keer met Femke neuken pratenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik eens een keer met Femke neuken praten
hmm, das best klote.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Kut schouder uit de kom gehad me volleybaltrainen, weer 5 weken uitgeschakeld
Zijn jullie eigenlijk in het echie ook een setje?quote:
quote:
Redelijk..gaat wel weer wat beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das best klote.
erg last van?
Nee joh, elkaar nog nooit gezien, alleen op FOKquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zijn jullie eigenlijk in het echie ook een setje?
hmm. lijkt me best raar. heb nog nooit zoiets gehadquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Redelijk..gaat wel weer wat beter
Auwquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Kut schouder uit de kom gehad me volleybaltrainen, weer 5 weken uitgeschakeld
* rulerofdeath gaat morgen haaksbergen eens inquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee joh, elkaar nog nooit gezien, alleen op FOK
grote jongenquote:
Oooohhhquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee joh, elkaar nog nooit gezien, alleen op FOK
hmmz. wat voor hardware gebruik je dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Het lukt trouwens alleen met windows
Maar niet op fok, daar ben ik bezet, irl nietquote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooohhh![]()
Dus ik kan je gewoon veilig koppelen aan mijn schoonzusje.
maar hier gaat ie iedereen achternaquote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooohhh![]()
Dus ik kan je gewoon veilig koppelen aan mijn schoonzusje.
Linksys wlankaartje Als ik onder linux het ssid aanpaste bvb deed ie het niet meer etcquote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz. wat voor hardware gebruik je dan?
Dat is waar.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar hier gaat ie iedereen achterna
net zoals een rokkenjager
word wel door linux ondersteund?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Linksys wlankaartje Als ik onder linux het ssid aanpaste bvb deed ie het niet meer etc
je hebt wel lefquote:
das niet best.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |