Beertje voor een volwassen vrouw is al 1 ietsquote:Op donderdag 11 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Mja, dat vond ik vroeger altijd al raar aan die Beertje van Beers ofzo, okay een naamgrapje is leuk maar dit ging wel wat ver?![]()
Die heet toch gewoon Barbara met Beertje als derde naam of zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Mja, dat vond ik vroeger altijd al raar aan die Beertje van Beers ofzo, okay een naamgrapje is leuk maar dit ging wel wat ver?![]()
Ja? Oh, ik ken haar echt alleen als Beertje. Trouwens, op haar wiki-pagina, de naam van haar dochter...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heet toch gewoon Barbara met Beertje als derde naam of zo?
Officieel: Barbara Berina Beertje Van Beersquote:Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja? Oh, ik ken haar echt alleen als Beertje. Trouwens, op haar wiki-pagina, de naam van haar dochter...
Ah okay, maar de eerste naam hoeft niet per se de roepnaam te zijn toch? Ze gebruikt in ieder geval zelf Beertje... nouja, fijn voor haar dat ze er zelf wel de humor van in ziet danquote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Officieel: Barbara Berina Beertje Van Beers
Kinderen: Dochtertje Tigerlily Bella Grace Pate (27 augustus 2007)
Ik geloof dat d'r ouders sowieso wel een bizar gevoel voor humor hadden, BBBvB, maar zelf heeft ze er ook niet veel van geleerd (tijgerlelie)
Klopt helemaal, maar het ging eigenlijk ook meer om die ouders-opmerking van ik weet niet meer wie maar volgens mij niet van jouquote:Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah okay, maar de eerste naam hoeft niet per se de roepnaam te zijn toch? Ze gebruikt in ieder geval zelf Beertje... nouja, fijn voor haar dat ze er zelf wel de humor van in ziet dan
Tigerlilyquote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Officieel: Barbara Berina Beertje Van Beers
Kinderen: Dochtertje Tigerlily Bella Grace Pate (27 augustus 2007)
Ik geloof dat d'r ouders sowieso wel een bizar gevoel voor humor hadden, BBBvB, maar zelf heeft ze er ook niet veel van geleerd (tijgerlelie)
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
In een VT wonen van maart dit jaar kwam ik deze naam tegen: Bensje Bonte.Ha die VT Wonen zat ik laatst ook nog eens te lezen en toen dacht ik eerst dat ze het over de hond hadden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies... niet echt een leuke naam dus, vind ik. Vergelijkbaar met Pioenroos of zoquote:Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
Tigerlily is toch ook een echte lelie-soort?
Preciesquote:Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
of je hebt om heel speciale redenen een zeer innige band met de Pioenroos, en je vindt 'gewone' rozen niet zoveel aan. dan wordt 't alweer een hele andere zaak.
Dat mischien wel maar op zich vind ik tigerlily ook niet heel erg(zou em zelf niet kiezen)quote:Op donderdag 11 december 2008 22:47 schreef bixister het volgende:
ik vind Beertje ook niet zo erg eigenlijk. wel heeft de naam naar mijn smaak (net als tigerlily) een tikkie te hoog stoeipoes-gehalte. daar zou ik een kind niet zomaar mee willen opzadelen.
Hihi, hier een EGF'erquote:
Ja, zo ja, Ik denk dat je de enige bent die het uit kan spreken hieroquote:Op donderdag 11 december 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
Preet!![]()
![]()
en Jongetje!![]()
![]()
vlindur, net als teake v.d. meer!(of IS 't Teake vd Meer!??!
).
ik vind trouwens juist de namen die je ouders hebben heel vernoembaar, zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Poppy-Jane wordt waarschijnlijk Pop, en dat is wat midlifecrises mannen tegen hun veel te jonge en blonde vriendinnen zeggen toch? ("Pop, wacht jij even in de auto?")quote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat mischien wel maar op zich vind ik tigerlily ook niet heel erg(zou em zelf niet kiezen)
Zo vind ik trouwens Poppy-Jane voor een meisje heel leuk (dochet van Jamie Oliver heet Poppy) en voor een jongen hoorde ik laats Rocco (zo heet de zoon van Madonna ook) en die vind ik echt heel gaaf.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:18 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Ik zie er geen oude meneer in een krijtstreep in die leiding geeft aan een multinational.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |