abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63942565
Ik vind troost in het weten dat, hoe we ons kind ook gaan noemen, het kan nooit zo belachelijk zijn als wat hier voorbij komt Bensje Bonte Inschaf
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63943140
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:

Mja, dat vond ik vroeger altijd al raar aan die Beertje van Beers ofzo, okay een naamgrapje is leuk maar dit ging wel wat ver?
Beertje voor een volwassen vrouw is al 1 iets Maar ook van Beers erachter, zien ouders dat dan niet als ze een keuze maken, of willen ze zó graag die voornaam, dat hun achternaam er niet toe doet?

En Rabsadani; heel herkenbaar
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 21:14:57 #203
43556 miss_dynastie
pi_63943725
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
Mja, dat vond ik vroeger altijd al raar aan die Beertje van Beers ofzo, okay een naamgrapje is leuk maar dit ging wel wat ver?
Die heet toch gewoon Barbara met Beertje als derde naam of zo?
pi_63943781
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die heet toch gewoon Barbara met Beertje als derde naam of zo?
Ja? Oh, ik ken haar echt alleen als Beertje. Trouwens, op haar wiki-pagina, de naam van haar dochter...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 21:19:20 #205
43556 miss_dynastie
pi_63943869
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja? Oh, ik ken haar echt alleen als Beertje. Trouwens, op haar wiki-pagina, de naam van haar dochter...
Officieel: Barbara Berina Beertje Van Beers
Kinderen: Dochtertje Tigerlily Bella Grace Pate (27 augustus 2007)

Ik geloof dat d'r ouders sowieso wel een bizar gevoel voor humor hadden, BBBvB, maar zelf heeft ze er ook niet veel van geleerd (tijgerlelie )
  donderdag 11 december 2008 @ 21:21:54 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63943956
Berina Beertje van beers? Ik voel toch een beetje een beren obsessie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63943979
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik geloof dat d'r ouders sowieso wel een bizar gevoel voor humor hadden, BBBvB, maar zelf heeft ze er ook niet veel van geleerd (tijgerlelie )
Ah okay, maar de eerste naam hoeft niet per se de roepnaam te zijn toch? Ze gebruikt in ieder geval zelf Beertje... nouja, fijn voor haar dat ze er zelf wel de humor van in ziet dan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 21:27:17 #208
43556 miss_dynastie
pi_63944106
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ah okay, maar de eerste naam hoeft niet per se de roepnaam te zijn toch? Ze gebruikt in ieder geval zelf Beertje... nouja, fijn voor haar dat ze er zelf wel de humor van in ziet dan
Klopt helemaal, maar het ging eigenlijk ook meer om die ouders-opmerking van ik weet niet meer wie maar volgens mij niet van jou
pi_63944130
Mijn oma heette Beertje maar noemde zichzelf anders. Wij gebruikte het als koosnaampje zeg maar en noemde haar oma Beertje toen we klein waren. Maar andere vind ik het helemaal niet leuk. Net als Beertje Beers inderdaad toen ik dat hoorde vond ik het stom en ineens besefte ik dat mijn oma zo heet...
pi_63944367
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tigerlily Ik hoop dan nog dat als roepnaam Lily wordt gebruikt, maar ik heb er een hard hoofd in
  donderdag 11 december 2008 @ 22:29:28 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63946366
Berina Beertje van Beers vind ik echt het ergste dat ik ooit gehoord heb...
Daar redt dat Barbara echt niks meer aan...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63946764
Preet!
en Jongetje!

vlindur, net als teake v.d. meer! (of IS 't Teake vd Meer!??! ).
ik vind trouwens juist de namen die je ouders hebben heel vernoembaar, zo zie je maar hoe smaken verschillen.
pi_63946924
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:31 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
In een VT wonen van maart dit jaar kwam ik deze naam tegen: Bensje Bonte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die VT Wonen zat ik laatst ook nog eens te lezen en toen dacht ik eerst dat ze het over de hond hadden ofzo
pi_63946940
Ik vind Beertje een hele leuke naam,toen ik de naam Beertje Van Beers hoorde was ik er gelijk weg van Moet ook zeggen dat iedereen tegen wie ik het vertel me voor gek verklaren dus ik zal het mijn kind niet aan doen.Ook vond ik em bij Beertje van Beers ook goed passen,als ik een dochter zou krijgen en ze lijkt op ons (groot en stevig) en ze heet dan Beertje word het al snel een Beer en dan vind ik het toch opeens minder leuk
01-08-2008
pi_63946945
Tigerlily is toch ook een echte lelie-soort? en zelfs meer dan dat, zie ik op wikipedia. ik vind 'm ergens wel wat hebben.
pi_63946989
ik vind Beertje ook niet zo erg eigenlijk. wel heeft de naam naar mijn smaak (net als tigerlily) een tikkie te hoog stoeipoes-gehalte. daar zou ik een kind niet zomaar mee willen opzadelen.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:49:02 #217
43556 miss_dynastie
pi_63947045
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
Tigerlily is toch ook een echte lelie-soort?
Precies... niet echt een leuke naam dus, vind ik. Vergelijkbaar met Pioenroos of zo
pi_63947386
of je hebt om heel speciale redenen een zeer innige band met de Pioenroos, en je vindt 'gewone' rozen niet zoveel aan. dan wordt 't alweer een hele andere zaak.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 23:01:25 #219
43556 miss_dynastie
pi_63947541
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:57 schreef bixister het volgende:
of je hebt om heel speciale redenen een zeer innige band met de Pioenroos, en je vindt 'gewone' rozen niet zoveel aan. dan wordt 't alweer een hele andere zaak.
Precies
pi_63949101
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:47 schreef bixister het volgende:
ik vind Beertje ook niet zo erg eigenlijk. wel heeft de naam naar mijn smaak (net als tigerlily) een tikkie te hoog stoeipoes-gehalte. daar zou ik een kind niet zomaar mee willen opzadelen.
Dat mischien wel maar op zich vind ik tigerlily ook niet heel erg(zou em zelf niet kiezen)

Zo vind ik trouwens Poppy-Jane voor een meisje heel leuk (dochet van Jamie Oliver heet Poppy) en voor een jongen hoorde ik laats Rocco (zo heet de zoon van Madonna ook) en die vind ik echt heel gaaf.
01-08-2008
pi_63950468
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef Nantes het volgende:

[..]

Mila it is! .
Hihi, hier een EGF'er de naam komt me errug bekend voor hehe.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_63950703
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
Preet!
en Jongetje!

vlindur, net als teake v.d. meer! (of IS 't Teake vd Meer!??! ).
ik vind trouwens juist de namen die je ouders hebben heel vernoembaar, zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Ja, zo ja, Ik denk dat je de enige bent die het uit kan spreken hiero
En ik ben een Veenstra
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63950871
Ik vind dat dieren-gedoe op Merel en Mees na toch niet echt leuk. En vooral Mees kan nu geloof ik echt niet meer (jammer wel)

Ik ken een jongetje dat Bonnie Beer heet. Dan is het toch net alsof je het over een figuurtje uit een kinderboek hebt? Ik zie er geen oude meneer in een krijtstreep in die leiding geeft aan een multinational. -Niet dat dat moet, maar je weet het niet.

(Preet vinger in je reet )
pi_63950903
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dat mischien wel maar op zich vind ik tigerlily ook niet heel erg(zou em zelf niet kiezen)

Zo vind ik trouwens Poppy-Jane voor een meisje heel leuk (dochet van Jamie Oliver heet Poppy) en voor een jongen hoorde ik laats Rocco (zo heet de zoon van Madonna ook) en die vind ik echt heel gaaf.
Poppy-Jane wordt waarschijnlijk Pop, en dat is wat midlifecrises mannen tegen hun veel te jonge en blonde vriendinnen zeggen toch? ("Pop, wacht jij even in de auto?")
pi_63951102
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:18 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Ik zie er geen oude meneer in een krijtstreep in die leiding geeft aan een multinational.

Ja daar denk ik dan ook vaak aan.
(Aan de andere kant, als je ergens gaat werken en je leidinggevende heet Bonnie Beer, dat maakt het dan toch voor je gevoel wat losser zo op je eerste werkdag )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')