Excuus! Noli zal het btw ook nog wel weten, maar niet heel veel meer hoor!quote:
Beetje?quote:
Voor mij niet, ik zou de namen van je meisjes waarschijnlijk ook als Mieron en Dariel uitspreken als ik ze zo zou zien staan... toch wel iets anders dan Shirley, dat kan haast niets anders dan op zijn Engelsquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Igraine het volgende:
Omdat het voor ons overduidelijk een engelse naam met bijbehorende uitspraak is.
En hoe lang precies denk je dat vol te gaan houden?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
En nee... ik ga niks weggeven, geen eerste letters, helemaal niks.![]()
Dapperquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja Soepie! Doe eens? Ik ben benieuwd!
En Yoni, ik hoop het toch op z'n minst vol te houden totdat ik zwanger ben.D
Oh leuk dus volgende maand krijgen we de naam te horen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja Soepie! Doe eens? Ik ben benieuwd!
*checkt pm box* Ah ze meent hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Elsa, Emilia, Evelina, Engla en Elvira staan ook nog in de top 100quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef Rabsadani het volgende:
Heh, Er zullen een hoop meisjes zijn in Zweden die E..A heten: Emma, Ella én Ebba (?!) staan er alledrie in
Zo te zien moet ik later mijn inspiratie op doen in Zwedenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef Rabsadani het volgende:
Heh, Er zullen een hoop meisjes zijn in Zweden die E..A heten: Emma, Ella én Ebba (?!) staan er alledrie in
Thnx, ik vind het een leuke naam maar ik vond het dus wel altijd al heel vrouwelijk!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Weet ik! Toevallig stond Moa zeer hoog op ons namenlijstje! Moa is afgeleid van Mor, wat Moeder betekent.
Hier spreken ze het trouwens uit als MoeA, dus de o als een oe klank. Dochtertje van Ruud van Nistelrooij heet ook Moa, maar ik gok dat dat zij de Nederlandse uitspraak aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |