Ja graag, kom ik gelijk even mijn bril even beter laten afstellen , want hij is nu aardig ingedragen, maar zit naar mij idee te los. Wat zijn jouw utrecht dagen deze weekquote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh wil je die cd nog hebben?..
was m een beetje vergeten
Nou, volgens die tekst die ik quote dus wel. Of lees ik zo krom? (Kan best hoor, ben niet helemaal helder).quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Moest dat dan? Het is tenslotte niet haar debuutfilm.
Erkenning voor het moppie uit het oostenquote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Ilse heeft platina
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Ilse_DeLange__.html
heb je je bril wel opquote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, volgens die tekst die ik quote dus wel. Of lees ik zo krom? (Kan best hoor, ben niet helemaal helder).
Je leest prima, alleen klopt die tekst niet. Dus.quote:Op maandag 10 november 2008 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, volgens die tekst die ik quote dus wel. Of lees ik zo krom? (Kan best hoor, ben niet helemaal helder).
Ja, die heb ik bijna continu op.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik er uit ben. Ik vind deze plaat drie keer niets.
Kijken wel ja. Zitten niet altijd, als ik echt moe ben voel ik hem drukken op m'n neus en ben ik hem snel zat....quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dus hij kijkt lekker ontspannen?
deze week alles behalve dinsdag...moet zelfs zondag as werkenquote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja graag, kom ik gelijk even mijn bril even beter laten afstellen , want hij is nu aardig ingedragen, maar zit naar mij idee te los. Wat zijn jouw utrecht dagen deze week
Staat ook op z'n weblog, hij is dan in Hengelo om over zijn boek te praten.quote:Op maandag 10 november 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
Ieteke gaat morgen Gerard zien, hij komt ergens bij een tv program bij een lokalo en zij is camera-juf daar
yoquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat ook op z'n weblog, hij is dan in Hengelo om over zijn boek te praten.
quote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Argh! Waarom kan ik nou nergens vinden wat ik zoek?
Zaterdag de 22e is open dag bij de HU. Onze huidige zendermicrofoon haalt bij lange na de plekken waar de actie plaats vindt niet, dus ben ik op zoek naar van die veldmicrofoon sets als ze bij 3FM ook altijd gebruiken op festivalterreinen etc.
Maar kennelijk zoek ik op de verkeerde termen...
Iemand enig idee?
Mjah, 'k bedacht het me inderdaad net iets te laatquote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhmmm...misschien had je het wat eerder moeten vragen...nu zit er niemand in de studio die het misschien weet
idd. Ik hoor Alain Clark rappenquote:Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
woooow de radio klinkt opeens heel slecht
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |