Kom terug op deze uitspraakquote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gerard klinkt nog niet heel verkeerd
quote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat doen die mensen in jouw keuken?
Geen Familie staat bij mij in de keuken.quote:maandag 10 november: Uilenstede Huiskamer Cabaret Festival
deelnemers: zie hieronder
aanvang 19.30 uur, toegang: ¤ 10,- / ¤ 8,- (studenten, CJP, Stadspas)
Na het succes van vorig seizoen organiseert de Griffioen voor de tweede keer een avond met intieme cabaretoptredens in huiskamers en keukens op Uilenstede. Het programma bestaat weer uit een mix van bekende namen en nieuwe talenten. Het publiek wordt in groepjes rondgeleid langs diverse locaties op Uilenstede, waar de cabaretiers hun act verzorgen. Met: Pieter Derks, Nathalie Baartman, Jochen Otten, Geen Familie, Roemer van der Steeg, Merijn Scholten, Gijs Nillessen, Ter Bescherming van de Jeugd, Ronald Smink, Margriet Bolding, Ernst van der Pasch & singer-songwriter Aidi Hendricks. Na afloop in de Griffioen live muziek.
Iedereen die een kaartje heeft gekocht, verzamelt zich om 19.30 uur in de foyer van de Griffioen. Daar kun je je inschrijven voor een serie van drie optredens van elk een half uur. De optredens beginnen om 20.00 uur, 21.00 uur en 22.00 uur. Je kunt niet tussendoor van serie wisselen. De bezoekers worden door een gids langs de locaties geleid.
Je hebt de keuze uit één van de volgende series:
serie A: Pieter Derks / Ter Bescherming van de Jeugd / Margriet Bolding
serie B: Ernst van der Pasch / Ronald Smink / Aidi Hendricks
serie C: Geen Familie / Gijs Nillessen / Merijn Scholten
serie D: Jochen Otten / Nathalie Baartman / Roemer van der Steeg
Dat laatste...had ff een directe lijn met Haarlem, vanwege HET optredenquote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
Oeh, telefoon stuk? Of telefoonteam weer buiten bereik?
Ja, ik zat vals te spelen en mee te lezen, maar verbaasde mij dus dat dit niet een van de opties was...quote:Beyonce heeft al aardig wat filmrollen gedaan; ze debuteerde in Austin Powers, speelde in The Pink Panther en kreeg zelfs een Golden Globe nominatie voor haar rol in Dreamgirls.
hmmmmquote:
Maar dat was niet een van de opties net bij de vraag in welke film ze debuteerde. Of zat ik nou zo slecht op te letten?quote:Op maandag 10 november 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ze speelde in Goldmember.
Oh zo. Geen idee. Zat ook niet op te letten.quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar dat was niet een van de opties net bij de vraag in welke film ze debuteerde. Of zat ik nou zo slecht op te letten?
zoals stenders al aangaf vanmiddag, ik ben niet zoals mijn 3fm collega die alle prijzen bij verkeerde antwoorden weggeven.quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hmmmm
bij de radiosjow van Bart was iemand die moest James Morrison spellen, en ze spelde het met twee ss-en en won twee kaartjes
Nee. Moest dat dan? Het is tenslotte niet haar debuutfilm.quote:Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar dat was niet een van de opties net bij de vraag in welke film ze debuteerde. Of zat ik nou zo slecht op te letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |