abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63107309
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 10 november 2008 @ 17:54:23 #2
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63107336
Gewoon geen spelers sturen naar Oranje-B.
pi_63107342
Het linkerrijtje is in zicht

Hofland opgeroepen voor Nederland B
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63107411
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon geen spelers sturen naar Oranje-B.
Inderdaad.Zul je zien dat Hofland of iemand anders weer geblesseerd terugkomt.
Je weet toch hoe de spelers spelen.Die kan je toch bekijken als ze bij hun club in actie komen?
Als je nieteens officiele wedstrijden speelt heeft het weinig nut lijkt mij.
pi_63107419
Crane, wanneer verdwijnt die bunker voor je taas?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63107431
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 10 november 2008 @ 18:01:54 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63107511
Donderdag 2e stap naar het winnen van de beker
  maandag 10 november 2008 @ 18:02:00 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63107515
tvp
Laffe huichelaar
pi_63107627
Inderdaad geen spelers afstaan aan Nederland B. Dat soort wedstrijden kunnen alleen maar in je nadeel werken.
pi_63107719
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
Crane, wanneer verdwijnt die bunker voor je taas?
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63107730
Idd weigeren om spelers af te staan aan dat idiote Nederland B.
pi_63107810
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:

[..]

Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?
Dat doe ik. Op dit moment zijn ze goed bezig en volledig met de lange termijn bezig. Veel belangrijker dan een momentopname als dit seizoen.

Alleen op supportersgebied zijn ze ongelooflijk fout bezig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63107858
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
pi_63108220
Feyenoord
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
En wat hij zegt
  maandag 10 november 2008 @ 18:32:32 #15
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63108222
Ik dacht dat Feyenoord helemaal geen spelers zou afstaan..
  maandag 10 november 2008 @ 18:33:54 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63108311
quote:
Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."

"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."

Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
pi_63108531
TT change op verzoek van TS
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63108556
Feyenoord!

Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63108694
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!

Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
Idd. Die man is veels te groot om bij een clubje als Utrecht ruzie te zitten maken met de pers. Had hem graag bij ons achter de schermen iets zien doen.
pi_63108885
Hopen dat Wijnaldum inderdaad nog even blijft. Tijdens interviews komt hij wel over als iemand die dat inderdaad ook wel doet.
The only thing I fear is my MoM
pi_63108951
quote:
Feyenoord!

Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.

Nors en nukkig, zoals jij dat noemt, is hij z'n hele leven al.
  maandag 10 november 2008 @ 19:07:38 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63109127
quote:
Feyenoord!

van Hanegem is toch nors en nukkig geboren?

EDIT: Spuitelf post
Laffe huichelaar
pi_63109228
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef dill het volgende:

[..]

Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.

Nors en nukkig, zoals jij dat noemt, is hij z'n hele leven al.
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.

Pas de laatste jaren, nu hij weer bij Fc Utrecht zit en weer veel in praatprogramma's op tv te zien is, is het mij gaan opvallen dat hij zo arrogant uit de hoek kan komen. Dat doet toch afbreuk aan het helden-beeld dat ik van hem had van vroeger. Het is altijd een idool van me geweest, en nog eigenlijk, maar daar past het beeld dat de laatste tijd naar buiten komt van Willem van Hanegem helemaal niet bij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63109242
Haha die tt lolololl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')