Inderdaad.Zul je zien dat Hofland of iemand anders weer geblesseerd terugkomt.quote:Op maandag 10 november 2008 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon geen spelers sturen naar Oranje-B.
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Happel het volgende:
Crane, wanneer verdwijnt die bunker voor je taas?
Dat doe ik. Op dit moment zijn ze goed bezig en volledig met de lange termijn bezig. Veel belangrijker dan een momentopname als dit seizoen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je eens interesseren voor het beleid dat je club voert?
En wat hij zegtquote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hofland Nederland B? Heb ik wat gemist?
quote:Wijnaldum: "Ik blijf nog minimaal twee jaar bij Feyenoord"
Maandag 10 november 17:51 - Joris Droog
Eredivisie - Georgino Wijnaldum heeft een geruststellende mededeling voor de Feyenoordfans. Hij blijft nog een tijdje voor de Rotterdammers uitkomen."Na dit seizoen blijf ik nog zeker twee jaar", aldus de bijna achttienjarige middenvelder in Sportweek. "Met een vertrek ben ik helemaal niet mee bezig."
"Ik ben hier druk met mijn school en mijn familie en ben nog lang niet zelfstandig genoeg om al naar het buitenland te gaan. Bovendien vind ik dat je toch eerst een paar seizoenen in de eredivisie moet hebben gespeeld, voordat je naar een grote buitenlandse club gaat. Zodat je bij die nieuwe club meteen aan spelen kunt toekomen. Je moet niet naar een andere club gaan om daar op de bank te zitten."
Er is veel buitenlandse belangstelling voor de jongeling. Real Madrid en Chelsea hebben reeds een scout naar De Kuip gestuurd om Wijnaldum te bekijken.
Idd.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
Wat is Willem van Hanegem trouwens een oud nors en nukkig mannetje aan het worden, de kranten stonden er vandaag vol van. Jammer want het is toch één van m'n helden.
van Hanegem is toch nors en nukkig geboren?quote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord!![]()
In mijn beleving niet, ik herinner me Willem van Hanegem uit zijn Feyenoord periode (als trainer) en later bij AZ ook, als een emotionele en warme persoonlijkheid die heel erg meeleeft met anderen, iemand die eigenlijk een beetje 'te goed' is voor deze wereld.quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef dill het volgende:
[..]
Volgens mij is ie weinig veranderd hoor. Het is dat nu opeens alle media er een probleem van maken.
Nors en nukkig, zoals jij dat noemt, is hij z'n hele leven al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |