quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinkenquote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha dan moet ik nog even iets memoreren van vrijdag avond.
Jordy en Jos zitten flink bier te tanken, totdat Jordy besluit over te gaan op de berenburg cola. Maar aangezien jordy altijd bij de barman zeikt dat er te weinig berenburg in zit besloot de barman nu 50/50 te mengen. En toen ging jordy vragen of er nog wat cola bij mocht![]()
![]()
En de redder in nood, jawel afcajos heeft toen zijn C-B tje maar opgedronken in 1 teug.
Ehm nee?quote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinken
Haha wat een massive falerquote:Op maandag 10 november 2008 17:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moest een zaterdag ook zijn C-B leeg drinken
Reageer nu eens op mijn post, over je C-B faal van vrijdagquote:
Ehm ja, toen je weg moest... je had in je buik or something.quote:
Ja wilde k net doen. Traag kanker fok.quote:Op maandag 10 november 2008 17:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Reageer nu eens op mijn post, over je C-B faal van vrijdag
Maar die was ook fucking ranzig veel manquote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jordy en Jos zitten flink bier te tanken, totdat Jordy besluit over te gaan op de berenburg cola. Maar aangezien jordy altijd bij de barman zeikt dat er te weinig berenburg in zit besloot de barman nu 50/50 te mengen. En toen ging jordy vragen of er nog wat cola bij mocht![]()
![]()
En de redder in nood, jawel afcajos heeft toen zijn C-B tje maar opgedronken in 1 teug.
Mensen die dat gelovenquote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef gers het volgende:
maarre noorsbloed ga je dan niet trippen enzo als je paddo's ophebt dat je denkt dat je kunt vliegen enzo
Oh klopt ja, die kankersteken in m'n borstquote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ehm ja, toen je weg moest... je had in je buik or something.
En dat C-B verhaal heb je mij ook verteld, dat van jos.
Je gaat zeker trippen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef gers het volgende:
maarre noorsbloed ga je dan niet trippen enzo als je paddo's ophebt dat je denkt dat je kunt vliegen enzo
Veel plezierquote:Op maandag 10 november 2008 17:24 schreef Silentalarm het volgende:
kut ik was laat. Maar nu moet ik weg naar de fysio om dat ik kanker in me knie heb ofzo.
Boehoequote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar die was ook fucking ranzig veel man
En toen wilde jij ook nog eens gaan waardoor ik dat snel op moest drinken
Jordy en snel drinken =, dus nee dat doen we maar niet
Haha, die omschrijving van onze Ananas wordt met iedere post 'waarder'!quote:Op maandag 10 november 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |