Dacht ff dat het over vandaag gingquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:16 schreef thaduck het volgende:
Vorm speelt morgen!!
Dat is nog is leuk voor dat jong!
Blij met 1-1 inderdaad, maar het was wel verdiend hoor, eerste helft was voor Utrecht, de tweede voor Ajax.quote:Op zondag 30 november 2008 16:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Blij met 1-1
Ajax had meer een overwinning verdient dan utreg
Eerste helft was voor Utrecht, sorry mag ik even lachenquote:Op zondag 30 november 2008 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blij met 1-1 inderdaad, maar het was wel verdiend hoor, eerste helft was voor Utrecht, de tweede voor Ajax.
Op naar NEC.
Lach maar een end weg hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste helft was voor Utrecht, sorry mag ik even lachen![]()
Hoe kan een helft voor Utrecht zijn als je op de counter speelt, en daarnaast had Ajax meer balbezit en was Ajax juist in de eerste helft beter dan in de 2e helft hoor.
Nesu vond ik erg matig vandaag net zoals 2 maanden terug in de beker tegen ons.
Als je via de counter toch de meeste kansen krijgt kan een helft heel goed voor jou zijn. Balbezit zegt lang niet altijd alles. Het was gewoon een vrij matige wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2008 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe kan een helft voor Utrecht zijn als je op de counter speelt, en daarnaast had Ajax meer balbezit en was Ajax juist in de eerste helft beter dan in de 2e helft hoor.
Nesu vond ik erg matig vandaag net zoals 2 maanden terug in de beker tegen ons.
Utrecht had alleen een kopbalkans, die corner was niet eens een kansquote:Op zondag 30 november 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je via de counter toch de meeste kansen krijgt kan een helft heel goed voor jou zijn. Balbezit zegt lang niet altijd alles. Het was gewoon een vrij matige wedstrijd.
Van Basten vond Ajax in ieder geval in de eerste helft heel matig en in de 2e helft beter.
Als zelfs van basten het tegendeel beweert, mag ik dan even nog harder lachen?quote:Op zondag 30 november 2008 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Balbezit zegt geen reet. Tegen Feyenoord waren wij meer in balbezit en domineerden de wedstrijd. Toch gingen we met 5-2 naar huis na 3 mooie doelpunten in de 1e helft van Feyenoord. Feyenoord creëerde amper kansen, maar kreeg er toch 3 in (de laatste 2 tel ik niet, die waren leuk voor de statistieken).quote:Hoe kan een helft voor Utrecht zijn als je op de counter speelt, en daarnaast had Ajax meer balbezit en was Ajax juist in de eerste helft beter dan in de 2e helft hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |