abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64435526
Van Dijk lekker op de bank na de winterstop, Maguire in de basis !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 28 december 2008 @ 17:33:13 #277
237059 Twerk
The Spurs
pi_64435611
Ik vind Maquire sowieso 1 vd grootste talenten die Fcu de laatste jaren heeft gehad.. Goede aankoop iig.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64435754
Die jongen heeft echt het overzicht van een veteraan.

Verder vond ik ook Silberbauer weer sterk spelen.
pi_64435877
van Dijk zit nog steeds te kutten over zijn aanvoerdersband. Volgens mij snapt hij het nog niet helemaal: hij moet zijn smoel houden en voetballen. Als hij zijn band inlevert mag ie wat mij betreft weg in de winterstop. Zulke mensen hebben we geen reet aan. Met Maquire en Somers op de bank is het prima op te vangen lijkt me. Voor het geld wat die baardaap wegvreet kunnen we dan misschien een leuke aanvaller en extra verdediger aantrekken.
pi_64436138
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:40 schreef Tha_Duck het volgende:
van Dijk zit nog steeds te kutten over zijn aanvoerdersband. Volgens mij snapt hij het nog niet helemaal: hij moet zijn smoel houden en voetballen. Als hij zijn band inlevert mag ie wat mij betreft weg in de winterstop. Zulke mensen hebben we geen reet aan. Met Maquire en Somers op de bank is het prima op te vangen lijkt me. Voor het geld wat die baardaap wegvreet kunnen we dan misschien een leuke aanvaller en extra verdediger aantrekken.
quote:
Van Dijk blijft aanvoerder Utrecht

Gregoor van Dijk zal toch aanvoerder blijven van FC Utrecht. Eerder deze week overwoog de middenvelder nog om naar aanleiding van het ontslag van coach Willem van Hanegem zijn aanvoerdersband in te leveren.

"Ik heb vandaag een gesprek gehad met voorzitter Jan-Willem van Dop. Ik blijf aanvoerder. Het heeft geen toegevoegde waarde als ik er mee stop. De emoties zijn nu ook gezakt. Er is een hoop gebeurd dit seizoen. Ik was boos en teleurgesteld, maar dat is nu na een paar dagen gezakt", aldus Van Dijk na het gewonnen duel met Roda JC (3-1).

Zondag was Tim Cornelisse de aanvoerder van de ploeg uit de Domstad. Van Dijk staat namelijk nog aan de kant na zijn buikwandoperatie.
En Van Dijk hoeft nou ook weer niet weg in de winterstop, dat is wat overdreven.
  zondag 28 december 2008 @ 17:52:36 #281
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_64436326
Jij snapt 't door te zeggen dat Van Dijk gewoon weg mag...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_64436661
Als hij zijn band inlevert mag hij weg.

PB, dit stond er vanmorgen:
quote:
De laatste training werd voorafgegaan door een luidruchtig statement van een groep FC Utrecht-aanhangers, die met vuurwerk hun woorden kracht bijzetten. De groep riep op tot meer inzet bij de spelers en verzocht Van Dijk zijn aanvoerdersband niet in te leveren. Van Dijk wilde dat doen uit protest tegen de beslissing van Van Seumeren om Van Hanegem te ontslaan. "Ik denk er nog even over na", aldus Van Dijk, die de wedstrijd tegen Roda JC nog mist, omdat hij nog niet wedstrijdfit is na zijn buikspieroperatie. Voor deze wedstrijd geldt het dus nog niet en ik wil ook nog overleggen met Tim (Cornelisse, red.) en Tom (Caluwé, red.), voordat ik een definitieve beslissing neem.
Van Dijk is aan het draaikonten. En daar moet ie mee kappen, of nadenken en vertrekken. Simpel. Het wordt tijd dat er rust terugkeert, en daar werkt dit soort gedrag zeker niet aan mee.
pi_64440821
N.a.v. zijn televisie optreden net is voor mij de kous af. Hij zegt gehandeld te hebben in emotie en gewoon aanvoerder te blijven. Wat mij betreft is dat voldoende, en kunnen we weer door.

Wordt er nog iets verwacht in de winterstop?
  zondag 28 december 2008 @ 20:19:45 #284
237059 Twerk
The Spurs
pi_64441008
Frappant hoe voetballers er altijd mee wegkomen door te zeggen dat ze uit emotie hebben gehandeld. Nadat ze iets recht moeten lullen omdat ze bang zijn de publieke opinie tegen zich te krijgen. Ik vind die Van Dijk sowieso een kwalletje met zijn hippe design zonnebril op de tribune
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64441075
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Wordt er nog iets verwacht in de winterstop?
Hopelijk wordt er een spits uit de hoge hoed getoverd.
  zondag 28 december 2008 @ 20:24:20 #286
237059 Twerk
The Spurs
pi_64441166
Sahar?
pi_64441171
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef Twerk het volgende:
Frappant hoe voetballers er altijd mee wegkomen door te zeggen dat ze uit emotie hebben gehandeld.
Als je geen hersens hebt, zoals Van Dijk, handel je al snel uit je emotie
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 december 2008 @ 21:12:33 #288
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64442769
Heb ik veel gemist vandaag? Was de hele dag pleitos
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64444387
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb ik veel gemist vandaag? Was de hele dag pleitos
Behalve bevroren tenen niet veel
pi_64444722
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je geen hersens hebt, zoals Van Dijk, handel je al snel uit je emotie
ik heb ook geen hersens... bonke hebben?
pi_64444752
quote:
Frappant hoe voetballers er altijd mee wegkomen door te zeggen dat ze uit emotie hebben gehandeld. Nadat ze iets recht moeten lullen omdat ze bang zijn de publieke opinie tegen zich te krijgen. Ik vind die Van Dijk sowieso een kwalletje met zijn hippe design zonnebril op de tribune
Tsjah, kan er nog wel 2 maanden om gaan zeiken heb toch geen zin. Dus maar bij neerleggen.

Jaloers op het feit dat hij wel zo'n bril kan betalen btw?
pi_64444852
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hopelijk wordt er een spits uit de hoge hoed getoverd.
tja, ben wel benieuwd... hoorde vanmiddag bij sterrewijk dat ze die van zwam van het 2e misschien willen terug halen volgend seizoen, is nu verhuurd aan haarlem. Mag toch hopen op wat beters... Sahar misschien, maar goed als dat alleen huren is, houden ze die maar in engeland.
pi_64444915
quote:
1 van de weinige spelers die nooit z'n poten terugtrekt en bijna elk duel wint... voor mijn part zit in een rokkie, als hij op het veld maar presteert!!!! dat gezeik over randzaken.
pi_64455810
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Behalve bevroren tenen niet veel
idd! Damn wat was het koud de 2e helft. Het springen en zingen hielp niet eens meer... hihi!

Toppertje dat Roda, waren echt zwak in de verdediging. Loval en Caluwe waren de minpuntjes voor Utrecht. Verder ging het wel, ben 30 minuten echt wakker geweest.
pi_64456410
quote:
Op maandag 29 december 2008 08:49 schreef DiMacho het volgende:

[..]

idd! Damn wat was het koud de 2e helft. Het springen en zingen hielp niet eens meer... hihi!

Toppertje dat Roda, waren echt zwak in de verdediging. Loval en Caluwe waren de minpuntjes voor Utrecht. Verder ging het wel, ben 30 minuten echt wakker geweest.
Eerste helft lukte nog wel; maar tegen de tijd dat de tweede helft begon was ik echt helemaal afgekoeld. Toen ook nog bleek dat het team wat gezapiger ging ballen was de sfeer van de eerste helft ver te zoeken. Maar ach toch weer drie puntjes.

Erg jammer dat de scheids voor zo'n licht overtreding tegen roda, puur omdat utrecht ook een penalty had gekregen, zonodig eentje aan roda moest geven. Ging echt nergens over. Bovendien vond ik hem sowiesos merkwaardig fluiten. Wel een penalty geven maar geen speler straffen, roda trap spelers helemaal verrot maar krijgt weinig. 3 gele kaarten tegenover 2 voor Utrecht. Echt een poldermodel scheidsrechter hoor...
  maandag 29 december 2008 @ 12:29:52 #296
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64460708
Slecht duel van beide kanten en dan met name van Roda in de eerste helft, twee penalty's die beide geen penalty's zijn.

Was desondanks toch nog wel te doen in de kroeg met de teruggestuurde bus (reden: het was een dubbeldekker, reden genoeg voor politie utrecht om de bus terug te sturen) waar de tap goed doorstroomde.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_64465538
Laten we eens terugkijken naar de 1e seizoenshelft, qua voetbal was het niet geweldig, maar uiteindelijk staan we wel in het linkerrijtje, met maar 1 punt achterstand op NEC en Groningen. (en 2 punten minder dan vorig seizoen na 17 wedstrijden)

De aankopen deze zomer op een rijtje :

Michael Silberbauer :

Deed het tijdens de voorbereiding geweldig, om daarna ver terug te zakken in het begin van dit seizoen.
Heeft zich inmiddels herpakt, en blijkt een aanwinst te zijn op ons middenveld, ook gisteren vond ik 'm weer 1 van de beteren.

Mihai Nesu :

Vanaf de eerste wedstrijd stond ie er, verzaakt nooit, en is een redelijke voetballer.
Heeft wel moeite met goeie buitenspelers (zie zijn gele kaarten), maar dit zal tzt beter gaan.

Barry Maguire :

Nog beter dan ik dacht, blijkt nml. niet alleen een harde werker, maar ook een slimme speler, en dat op zijn 18e, hier gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Ali Boussaboun :

Niet echt de spits waar we op zaten te wachten, rendeert ook beter als vleugelaanvaller heb ik het idee.
Werkt wel altijd hard, is snel en zorgt zodoende altijd voor dreiging, als extra aanvaller toch voldoende gebleken.

Simon Cziommer :

Kwam heel laat als vervanger van Sanmartean, heeft me nog niet echt overtuigd, al vond ik 'm gisteren eindelijk eens aardig spelen.
Als ie de hakjes en schoten van 50 meter achterwege laat dan kan het nog een hele bruikbare speler worden na de winterstop.

Over Morten Skoubo en Vito Wormgoor heb ik nog niet echt een mening, Skoubo is tot nu toe natuurlijk een miskoop, maar je kan wel zien dat ie goed kan voetballen, hopelijk wordt ie fit en laat ie zien dat ie ook hard kan werken en goals kan maken.

Wormgoor lijkt tot nu toe een beetje een overbodige aankoop geweest, we hebben ook nog Dickoh en Mike vd Kooy voor zijn positie.

Als we niemand kwijtraken in de winterstop, en er een scorende spits bij komt, dan moeten we de doelstelling (8e) toch wel kunnen halen.
pi_64470015
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:24 schreef Twerk het volgende:
Sahar?
Dat is volgens mij afgeketst omdat het een te lastig verhaal was met alle eisen die Chelsea op tafel had gelegd. Misschien wel een basisplaats geëist ofzo dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64470814
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is volgens mij afgeketst omdat het een te lastig verhaal was met alle eisen die Chelsea op tafel had gelegd. Misschien wel een basisplaats geëist ofzo dan?
klopt!

niet echt basisplaats, maar wel speel minuten e.d. volgens mij.
pi_64470854
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef DarkShine het volgende:
Slecht duel van beide kanten en dan met name van Roda in de eerste helft, twee penalty's die beide geen penalty's zijn.

Was desondanks toch nog wel te doen in de kroeg met de teruggestuurde bus (reden: het was een dubbeldekker, reden genoeg voor politie utrecht om de bus terug te sturen) waar de tap goed doorstroomde.
vaag... ????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')