Die heeft geen neus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:34 schreef Iblis het volgende:
Nee, het moet een lachende engel zijn, niet zo'n agressieve!
[ afbeelding ]
Zo dan!quote:
Echte engelen zien er natuurlijk zo uit:quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Stuk voor stuk prachtige beelden natuurlijk maar wie zegt dat de beste man engel er zo uit heeft gezien?
Oja, stom van me.quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Echte engelen zien er natuurlijk zo uit: [ afbeelding ]; dat is gewoon vastgelegd op beeld.
Ik vind het zeer kunstzinning. Mooi en absoluut niet aanstootgevend.quote:Op maandag 10 november 2008 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het beeld:
[ afbeelding ]
Hier meer achtergrond over het beeld. Ik vind het mooi en zie de aanstoot niet. Jullie?
Er zijn geen mensen die bezwaar hebben!!quote:Op maandag 10 november 2008 23:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen de mensen die hier bezwaar tegen hebben alsjeblieft even de foto overleggen waaruit blijkt dat hun idee van hoe hij er uit moet zien de juiste is?
Er heeft niemand gezeken. Er heeft iemand geopperd dat gelovigen er misschien wel aanstoot aan zouden kunnen nemen. Dat is dus nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:35 schreef stabas het volgende:
echt wat is er toch aan de hand met de mensen die geloven altijd maar zeiken
Wel gek dat er dan complete topics (en zelfs reeksen) worden volgeklad waarin het tegendeel beweerd wordt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Is net zoiets als in Engeland alle Knorretjes (Winnie de Pooh) uit de winkel halen, voor het geval een moslim zich daaraan zou storen.
Dat is vaak alleen reactie op reactie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Wel gek dat er dan complete topics (en zelfs reeksen) worden volgeklad waarin het tegendeel beweerd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |