abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63103381
En we gaan verder
  maandag 10 november 2008 @ 15:31:43 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63103614

ik denk dat Joran nu in een naburig land zit en we over eenm maand of 2 weer wat van hem horen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63103932
joran vlucht niet, en is ook niet op de vlucht geslagen.
  maandag 10 november 2008 @ 15:41:27 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63103952
TerugVindJoran
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 10 november 2008 @ 15:53:07 #5
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_63104353
Laatste nieuwsberichten over Joran:
quote:
Thailand vraagt band uitzending Joran op

HILVERSUM - De Thaise justitie wil een band met de uitzending van Peter R. de Vries van zondag, waarop te zien is dat Joran van der Sloot voornemens is Thaise vrouwen naar Nederland te sturen voor exploitatie in de seksindustrie. De Thaise ambassade in Nederland heeft misdaadjournalist De Vries daarover benaderd.

“Men wil de uitzending laten vertalen, zodat justitie in Thailand er vanuit strafrechtelijk oogpunt naar kan kijken”, aldus De Vries maandag. “Ze hebben mij gezegd dat ze in actie zullen komen, omdat ze de aanpak van vrouwenhandel erg belangrijk vinden.” De Thaise ambassade was maandag niet bereikbaar voor commentaar.

Het Openbaar Ministerie in Nederland liet maandag weten vooralsnog geen stappen tegen Van der Sloot te ondernemen, omdat de uitzending daar te weinig aanknopingspunten voor biedt. Een woordvoerder van het landelijk parket wees erop dat de Thaise autoriteiten in actie zouden kunnen komen.

Peter R. de Vries zette de afgelopen maanden een tweede undercoveractie tegen de 21-jarige Van der Sloot op, omdat deze zich in zijn tegenwoordige verblijfplaats Thailand met vrouwenhandel bezig zou houden.

Joran van der Sloot legde in de zomer via msn contact met een man uit Zaandam, met wie hij communiceerde over Thaise vrouwen en de mogelijkheid hen te exploiteren. De Zaankanter reisde voor de undercoveractie met een medewerker van Peter R. de Vries af naar Thailand voor een aantal ontmoetingen met Van der Sloot.

Tot echte zaken kwam het daar niet. Van der Sloot nam wel duizend euro voorschot in ontvangst. Het optreden van Van der Sloot zou in juridische zin mogelijk als voorbereidingshandelingen voor mensenhandel kunnen worden gekwalificeerd.

Van der Sloots Nederlandse advocaat Bert de Rooij onthield zich maandag van commentaar.

Peter R. de Vries nam Van der Sloot begin dit jaar al op de korrel in de verdwijningszaak-Natalee Holloway. Tegenover ’undercover’ Patrick van der Eem biechtte Van der Sloot toen op dat de Amerikaanse in zijn bijzijn is gestorven en dat haar stoffelijk overschot door een vriend van Van der Sloot in zee is gedumpt. Justitie op Aruba beslist waarschijnlijk v(xa2)(xa2)r het eind van het jaar over het strafrechtelijke lot van Joran van der Sloot in die zaak
quote:
OM onderneemt nog geen stappen tegen Joran

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie in Nederland onderneemt vooralsnog geen stappen tegen Joran van der Sloot naar aanleiding van de uitzending van het programma van Peter R. de Vries.

“Als er sprake is van strafbare feiten, moet daar echt nader onderzoek naar worden gedaan”, aldus een woordvoerder van het landelijk parket maandag. “Die strafbare feiten zijn op basis van de tv-uitzending niet vast te stellen.”

Peter R. de Vries zette de afgelopen maanden opnieuw een undercoveractie tegen Van der Sloot op, omdat deze zich in zijn tegenwoordige verblijfplaats Thailand met vrouwenhandel bezig zou houden. In de uitzending was onder meer te zien dat Van der Sloot voorstelt Thaise vrouwen tegen betaling naar Nederland te sturen, zodat deze in de seksindustrie te werk gesteld zouden kunnen worden.

Of de Nederlandse justitie een onderzoek zal instellen naar de mogelijk misdadige praktijken van de 21-jarige Van der Sloot, liet de woordvoerder in het midden. Hij wees erop dat ook de Thaise autoriteiten in actie zouden kunnen komen. “Of dat gaat gebeuren, weten wij op dit moment niet.”

Joran van der Sloot legde in de zomer via MSN contact met een man uit Zaandam, met wie hij communiceerde over Thaise vrouwen en de mogelijkheid hen te exploiteren. De Zaankanter reisde voor de undercover actie met een medewerker van Peter R. de Vries af naar Thailand voor een aantal ontmoetingen met Van der Sloot. Tot echte zaken kwam het daar niet. Van der Sloot nam wel duizend euro voorschot in ontvangst. Het optreden van Van der Sloot zou in juridische zin mogelijk als voorbereidingshandelingen voor mensenhandel kunnen worden gekwalificeerd.

Peter R. de Vries nam Van der Sloot begin dit jaar op de korrel in de verdwijningszaak-Natalee Holloway. Tegenover ’undercover’ Patrick van der Eem biechtte Van der Sloot toen op dat de Amerikaanse in zijn bijzijn is gestorven en dat haar stoffelijk overschot door een vriend van Van der Sloot in zee is gedumpt. Justitie op Aruba beslist waarschijnlijk v(xa2)(xa2)r het eind van het jaar over het strafrechtelijke lot van Joran van der Sloot in die zaak.
pi_63104421
zoals pim ook al zei, het is 100 procent zeker dat joran niet wegkomt.

Joran is gisteravond gewoon naar een feestje gegaan op dat eiland, en daarnaast hangen er mensen van de nationale inlichtingendienst rond zijn verblijfplaats/hotel, zodra hij weggaat word hij achtervolgd.
pi_63104534
Oftewel.
Joran is de lul en zit binnenkort in een cel in Thailand!
  maandag 10 november 2008 @ 16:02:14 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63104665
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:54 schreef agter het volgende:
En toch ben ik benieuwd of Joran nog opgepakt wordt in Thailand.
In Bangkwan zal ie wel niet terecht komen.
Of zien we binnenkort zijn naam onderin dit artikel staan?
Wie weet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_63104806
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Oftewel.
hoop van wel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63104822
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Oftewel.
Met dank aan het vriendje van Cor van Hout
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63105156
tvp
Make my day!
  maandag 10 november 2008 @ 16:21:44 #12
104137 RawneZZ
Wat kijk je?!
  maandag 10 november 2008 @ 16:27:13 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63105319
quote:
Het viel me mee dat hij wist wat dat was.
  maandag 10 november 2008 @ 16:31:03 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63105394
ik zou het zonde vinden als hij vast komt...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63105629
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

het grappige is juist dat hij gaat uitleggen waar het voor staat, terwijl dat toch nooit meer geldt, lol is een begrip en geen afkorting meer
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 16:56:19 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63105936
Matige aflevering.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63106199
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

het grappige is juist dat hij gaat uitleggen waar het voor staat, terwijl dat toch nooit meer geldt, lol is een begrip en geen afkorting meer
generatiekloof . Vond m met dat gesprek met Nathalie's mom wat gemaakt... Net of had ie t ingestudeerd . Verder is joran altijd wel interessant
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_63106384
"Met de bij het chatten gebruikelijke spelfouten", of iets in die trant zei hij ook nog, lol .
pi_63106682
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef Rucebo het volgende:
"Met de bij het chatten gebruikelijke spelfouten", of iets in die trant zei hij ook nog, lol .
Ja Peter begon gelijk zo van ik zit nu weeer hiero en ja alles gaat goed hiero

hiero
gr gr
  maandag 10 november 2008 @ 17:35:41 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63106889
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:27 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja Peter begon gelijk zo van ik zit nu weeer hiero en ja alles gaat goed hiero

hiero
Ik dacht nog: dat kan toch niet, als Arjan dat niet deed dan valt het toch op dat het ineens een hele andere soort taal is en met veel fouten erin.
pi_63107192
quote:
Thaise justitie onderzoekt vrouwenhandel Joran
Uitgegeven: 10 november 2008 16:49
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 16:57

DEN HAAG - De Thaise justitie onderzoekt of Joran van der Sloot zich schuldig heeft gemaakt aan vrouwenhandel dan wel de voorbereiding daarvan.
ANP

Aanleiding voor het onderzoek is de uitzending van het tv-programma van Peter R. de Vries van afgelopen zondag, waarin te zien is Van der Sloot voornemens is Thaise vrouwen naar Nederland te sturen voor exploitatie in de seksindustrie.

Dit heeft een woordvoerster van de Thaise ambassade in Nederland maandag bevestigd. Een band van de uitzending van De Vries is, voorzien van een vertaling in het Thais, inmiddels naar Bangkok verstuurd.

Getuigen

De politie is momenteel op zoek naar getuigen, aldus de woordvoerster. Of de 21-jarige Van der Sloot zal worden gearresteerd, kon zij nog niet zeggen.

Het is onduidelijk of Van der Sloot nog in Thailand is. Volgens Peter R. de Vries verblijft hij al enige dagen niet meer in de villa die hij in een buitenwijk van Bangkok bewoont.

Het Openbaar Ministerie in Nederland liet maandag weten vooralsnog geen stappen tegen Van der Sloot te ondernemen, omdat de uitzending Van de Vries daar te weinig aanknopingspunten voor biedt.
bron
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 17:49:07 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63107216
Rancuneuze lul die de Vries. Joran heeft niks verkeerds gedaan met bewijs
pi_63107907
Volgens mij kan Joran beter in Nederland veroordeelt zijn voor het verdwijnen van dat lijk (niet de moord), dan dat hij nu opgepakt wordt in Thailand.

Peter R de Vries doet belangrijke dingen. Dit is dan wat minder belangrijk en meer een afrekening met Joran, maar hij heeft zat krediet met al die dingen die hij bereikt heeft. Het doel heiligt de middelen, ook al is het soms wat goedkope tv en moet hij zichzelf niet telkens veren in zijn reet steken.
pi_63107995
hij kan inderdaad beter voor nathaley veroordeeld worden.
pi_63108093
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Geweldig! Heb meer Quotes van het jaar gehoord in deze uitzending!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')