Zo, en wat zit jou dwars vandaag? Gooi het eruit meid, dan maak ik er even een TT van.quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig hebben we jou om duidelijkheid te scheppen zeg, pff wat een opluchting
Helemaal nietsquote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo, en wat zit jou dwars vandaag? Gooi het eruit meid, dan maak ik er even een TT van.
Nee, compleet niet zelfsquote:
Eigenlijk de ringenquote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Vind je de stokjes lekkerder of de ringen?
* herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
O die chipies!![]()
![]()
Die heb ik sinds mijn tiende niet meer gehad denk ik, dus de naam was een beetje weggezakt. Oeh, daar kreeg je altijd zo'n kapot verhemelte van!
idd, naar spul op de een of andere manier...quote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
O die chipies!![]()
![]()
Die heb ik sinds mijn tiende niet meer gehad denk ik, dus de naam was een beetje weggezakt. Oeh, daar kreeg je altijd zo'n kapot verhemelte van!
Ik vond zelf The Prestigeheel mooi/goed/spannend. Maar ik heb geen idee of het iets voor je is.quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft er nog leuke/goeie/spannende/??? film ideetjes om te downloaden?
(heb dit weekend Sisterhood of the travelling pants 2 gezien trouwensIk vond hem leuk, leuker dan deel 1 eigenlijk)
Gezien! Was idd een hele ok film vond ik toen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond zelf The Prestige (http://www.filmfocus.nl/films/21163-The-Prestige.html) heel mooi/goed/spannend. Maar ik heb geen idee of het iets voor je is.
Christian Balequote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond zelf The Prestigeheel mooi/goed/spannend. Maar ik heb geen idee of het iets voor je is.
Die lijkt me dan weer niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Christian Bale![]()
Scarlett Johansson![]()
Als goochelfilms iets voor je zijn: The Illusionist.
http://www.imdb.com/title/tt0443543/
echt? wat een naaistreekquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand had me het einde van 6th sense verteld vlak voordat ik de bioscoopzaal in ging.
Liiiiinkje alsjeblieft?quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
hahaha, grappig en gemeen.
Staat gewoon een foto van zondag met mijn bebloede kop online
Great minds etcquote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik moest lachen om wat er in mn hoofd gebeurde
en dat post je danquote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen om wat er in mn hoofd gebeurde
Yep, griekse yoghurt mengen met tahin en fijn gesneden knoflookquote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik eet een vispannetje en voor de mister heb ik nu een scharrelkipfiletje met verse basilicum, oranje paprika, knof, tomaat en buffalo mozzarella in de oven staan (en gebakken aardappeltjes en spinazie ernaast).![]()
De yoghurt/tahin/knof, is dat een mengseltje DE?
9 glazen wijn, dat is anderhalve flesquote:Op maandag 10 november 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
En door die pillen komt t echt 3 keer zo hard aan![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehehe, jij? Wie breng je daar voor mee dan?
* zet camera maar weer eens uit.quote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leinemeisquote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobs... Ik heb een probleem. En ik kom er alleen niet uit... Wat moet ik nu?quote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef MissHobje het volgende:
Leinemeis![]()
Echt veeg me op
Arme steer
Ojee ?quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobs... Ik heb een probleem. En ik kom er alleen niet uit... Wat moet ik nu?
"Mijn vriendje heeft een fluitje van een cent/Maar verder is het echt een hele vent." Er zijn weinig dichters die openlijk over het mannelijk geslachtsdeel hebben geschreven en voor de discussie over penisvergroting hebben we dan ook weinig aan de schone letteren. Hendrik Overganck, uit wiens bundel "Tooverstaf" (Schartens Uitgeeversmaatschappij, Oosterbeek 1939) bovenstaand citaat afkomstig is, deed dat gelukkig wel.quote:
Dank u.quote:Het adagium "Kleine mannen, grote Jannen" blijkt ook niet uit de lucht gegrepen te zijn, maar het tegendeel wel. Mannen onder de 5½ feet (± 1.70) meter hebben opvallend vaak, zeker wanneer zij slank (om niet te zeggen: broodmager) zijn, een penis van 7½ inch (± 19 cm) of meer.
Ik denk steer..... keer of mja niet zo veel denk... wat: sexy denk ik ook wel.. hoe ? doggy style ? nee hij netjes boven op denk ik dan weerquote:Op maandag 10 november 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Roddels? Waar? Wie? Wat? Hoe? Hoevaak?
Hold-ups of jarretel?quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Doggie. En jij graag stockings aan.
Arf.quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind steer wel het type voor op zijn hondjes.
Chihuahua dan hè?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef DarkElf het volgende:
Steer is er vast een die heel erg zijn best doet om de ander te behagen![]()
Die maakt zich zo druk altijd om anderen en hoe alles het beste is
Um. Geen voorkeur, voor beide valt wel wat te zeggen eigenlijk.quote:
gatver jouw smilie!quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik pak vast een doekje. [ afbeelding ]
Nee juist niet! En geen platformschoenen. Van die chique schoenen met puntige hakjes vind ik het mooiste.quote:Op maandag 10 november 2008 22:14 schreef MissHobje het volgende:
Ow en van die enorme hakken Steer???
Subtiel sexy dusquote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee juist niet! En geen platformschoenen. Van die chique schoenen met puntige hakjes vind ik het mooiste.
Je bent hier nu via een goddelijke interventie die jouw gedachten astraal doorzendt aan Danny?quote:Op maandag 10 november 2008 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
en de pc doet nu helemaal niks meer. de instructies gevolgd maar dat werkte dus niet
Ja nu ben ik nieuwsgierig en ik heb goddeurie geen headphones!quote:Op maandag 10 november 2008 22:17 schreef DarkElf het volgende:
kennen jullie dit?
(met headphones en ogen dicht luisteren)
quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Je bent hier nu via een goddelijke interventie die jouw gedachten astraal doorzendt aan Danny?
Hilarischquote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja vrouwen en techniek etc. Dit was het enige dat ik kon verzinnen.
www.erisaltijdweleenavondwinkelbijVorkindebuurt.nlquote:Op maandag 10 november 2008 22:42 schreef Vork het volgende:
Ja, kan iemand even wat wijn komen brengen. Het is op.
Hahahaha! Ik wil meer drank en seksquote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelukkig heb je een vrolijke dronk, zullen we maar zeggen!![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind steer wel het type voor op zijn hondjes.
Chihuahua dan hè?
ja lieve schat, dat willen we allemaal wel.quote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik wil meer drank en seks
En zorgen vervolgens goed voor onszelfsquote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
ja lieve schat, dat willen we allemaal wel.
Ja maar... Ik heb al een week geen seks gehadquote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
ja lieve schat, dat willen we allemaal wel.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar... Ik heb al een week fokking jaar geen seks gehad
Wat zeg je? HEB JE AL EEN WEEK GEEN SEKS GEHAD???!!!! Nu groeit 'ie dicht en kan je nooit meer seks hebben of je moet 'm zelf doorprikken!!!quote:Op maandag 10 november 2008 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar... Ik heb al een week geen seks gehad
quote:Op maandag 10 november 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zeg je? HEB JE AL EEN WEEK GEEN SEKS GEHAD???!!!! Nu groeit 'ie dicht en kan je nooit meer seks hebben of je moet 'm zelf doorprikken!!!
eerst de stofnesten eruit halen hoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zeg je? HEB JE AL EEN WEEK GEEN SEKS GEHAD???!!!! Nu groeit 'ie dicht en kan je nooit meer seks hebben of je moet 'm zelf doorprikken!!!
Anderen noemen dat 'komen'.quote:Op maandag 10 november 2008 23:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan ben je er zo onderhand wel aan gewend geraakt![]()
Ik ging 2-3 keer per week
DE! Mijn zoete dromen straks, wat doe je!quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eerst de stofnesten eruit halen hoor
quote:Op maandag 10 november 2008 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
DE! Mijn zoete dromen straks, wat doe je!
Die zijn verslavendquote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]! seriously?
Kijk deze[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (das nie mijn hand trouwens)
Had je wel je zwemkleren meegenomen?quote:
Nee joh! Kettle Chips.. kun je die laten liggen?quote:Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zijn verslavend.
De enige chipzak die direct op is als die open gaat. Andere chips kan ik rustig een paar dagen laten liggen
.
Van de meeste chips heb ik er na een paar stukjes genoeg. Maar Nibbits eet ik achter elkaar weg. Zelfs Pringles heb ik er na een pringle of 5 genoegquote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh! Kettle Chips.. kun je die laten liggen?
Dat fuifnummer zit voorlopig nog een week in japanquote:Op maandag 10 november 2008 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Had je wel je zwemkleren meegenomen?
Maar och, arme Lein. Alweer een week geen seks. Kun je dat fuifnummer niet even bellen dan? Dat hij je weer even laat gaan?
O dát fuifnummer! Ik dacht dat je ook nog een reservegetal had (dat dacht ik te begrijpen uit je posts - niet lullig bedoeld of zo).quote:Op maandag 10 november 2008 23:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat fuifnummer zit voorlopig nog een week in japan
Knap hoor! Ik moet echt alles of niets doen, met een zak Kettle. Met andere chips heb ik er ook geen last van trouwens.quote:Op maandag 10 november 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Van de meeste chips heb ik er na een paar stukjes genoeg. Maar Nibbits eet ik achter elkaar weg. Zelfs Pringles heb ik er na een pringle of 5 genoeg.
Chips heeft een hoog verzadigheidsgehalte bij mij.
Als je mij kaas, worst en andere hapjes voorschotelt dan is het zo weg, maar chips is echt een handje vaak genoegquote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Knap hoor! Ik moet echt alles of niets doen, met een zak Kettle. Met andere chips heb ik er ook geen last van trouwens.
Had ik maar een aantal reserve scharrelsquote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
O dát fuifnummer! Ik dacht dat je ook nog een reservegetal had (dat dacht ik te begrijpen uit je posts - niet lullig bedoeld of zo).
Nou, hopelijk doet hij in japan wat interessante seks-ideeën op* en dan is het weer één groot feest als hij thuiskomt.
* Herstel, dat hoop ik niet eigenlijk.
Och maar liefje, je moet niet bij de pakken neerzitten hoor. Ik bedoel: roei met de riemen die je hebt. Kaarsen, flessenhalzen, of meer on topic (voor we dat krijgen): courgettes, aubergines, winterpenen en varkenshazen: doen!quote:Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Had ik maar een aantal reserve scharrelsdan had ik nu geen 2 weken durende dry/spell gehad
O heerlijk! Hier vanavond niet meer helaas.quote:Op maandag 10 november 2008 23:48 schreef DarkElf het volgende:
sjonge wat een noodweer zeg ..
Nou ik ga maar eens lekker mijn bedje in met een leuk boek en een grote kop thee
Trusten!
Varkenshazenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och maar liefje, je moet niet bij de pakken neerzitten hoor. Ik bedoel: roei met de riemen die je hebt. Kaarsen, flessenhalzen, of meer on topic (voor we dat krijgen): courgettes, aubergines, winterpenen en varkenshazen: doen!
Nou ja, als je ze goed opbakt zijn ze redelijk stevig en ik wilde ook alleen maar behulpzaam zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Varkenshazendie kan ik me nu niet echt voorstellen
Wel leuke verwoording
ah! ik zat aan een rauwe slappe hap te denkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze goed opbakt zijn ze redelijk stevig en ik wilde ook alleen maar behulpzaam zijn.
Ja lekker inderdaad!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ah! ik zat aan een rauwe slappe hap te denken
Ja gebakken is veeeeeeeeeeeel beter hehe.
gewoon heel licht geslapen, steeds wakker enzo...quote:
Morning alsnogquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Te spannend boek vooraf gelezen?
Goeiemorgen allemaal
\hmm wel balen als goed is moet het rustiger gaan worden vanaaf... hopen dat je dan weer lekker slaaptquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Morning alsnog
Nee hoor, geen te spannendboek gelezen...
Maar slaap sowieso lichter als ik alleen slaap en t stormt zo, dat heeft ook effect ... Dan ben ik gewoon wat onrustiger
Ik maak ze altijd op de plaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Wéér mislukt die &^%%$#@#$ brownies. Eerst de suiker vergeten, nu alle ingr. gehalveerd, ze komen heel uit de vormpjes maar ze zijn sompig
Deze ga ik dus NIET zondag maken
oh das balen zeg..quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Wéér mislukt die &^%%$#@#$ brownies. Eerst de suiker vergeten, nu alle ingr. gehalveerd, ze komen heel uit de vormpjes maar ze zijn sompig
Deze ga ik dus NIET zondag maken
Dat kan ook nog. Ik zoek wel wat andersquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef MissHobje het volgende:
Ik maak ze altijd op de plaat
Of een grote schaal en snijd ik ze daarna in stukken.
hehehe iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:ik kreeg een heul leuk PM'metje van plankje
Hij heeft t prima in Japan geloof ik
Rauwe octupus... Griezelquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
hehehe iddnet superlekker gegeten hiero met een paar mensen die ik out of the blue had ontmoet
Ik heb rauwe octopus gegeten!
Ik zit aan de kust in Beppu
zit nu in een guesthouse met allemaal lonely planet adepten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Leintjeuh het volgende:ik kreeg een heul leuk PM'metje van plankje
Hij heeft t prima in Japan geloof ik
Klinkt idd alsof je je vermaaktquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hehehe iddnet superlekker gegeten hiero met een paar mensen die ik out of the blue had ontmoet
Ik heb rauwe octopus gegeten!
Ik zit aan de kust in Beppu
zit nu in een guesthouse met allemaal lonely planet adepten
dragon is lekker, maar je moet er van houdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Leuk plankje
Wat moet ik voor kruiden op mijn net gekochte kalfslapjes doen? Ik ga ze stoven.....
http://www.kalfsvlees.nl/kooktips/kruiden/ Ik kan niet kiezen
lab niet vervuild?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef DarkElf het volgende:
Nou net weer een bloeduitslag gehad en er is nog steeds een bacteriele infectie (al vanaf begin okt, maar dat was toevallig dat het opviel..) ...
snap er niets van, heb nergens last van..
lijkt me stug? de andere waardes kloppen namelijk wel met hun geschiedenis zeg maar...quote:
Nee, dat kan... mss iets meer afsch. ? Hardnekkig he.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef DarkElf het volgende:
Nou net weer een bloeduitslag gehad en er is nog steeds een bacteriele infectie (al vanaf begin okt, maar dat was toevallig dat het opviel..) ...
snap er niets van, heb nergens last van..
Nope, alles is zoals het zou moeten zijn en heb ook geen vreemde dingen ofzo..quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat kan... mss iets meer afsch. ? Hardnekkig he.
Voor het kalfje heb ik gekozen voor kervel, bieslook en peterselie, en bebloemd... het ruikt heerlijk en ligt lekker rustig te stoven voor vanavond.
Sgoequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef DarkElf het volgende:
mm klint goed zeg, maak je ff een picca als t klaar is?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Beter nog : even een filmpje van gemaakt
Bekijk deze YouTube-video
Sint-Maarten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Er is hier weer een of ander gebruik met jengelende kinderen aan de deur. Heb de gordijnen maar dichtgetrokken, want ik heb alleen mandarijnen in huis, maar dat bekoort ze niet zo erg.
Raar gedoe.
Ja, mijn ideequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Klinkt vrij zalig Bluezz!!![]()
Er is hier weer een of ander gebruik met jengelende kinderen aan de deur. Heb de gordijnen maar dichtgetrokken, want ik heb alleen mandarijnen in huis, maar dat bekoort ze niet zo erg.
Raar gedoe.
Oudersquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Als eerste kwam er een klein joch dat niets zei, dus ik zeg: ik pak een mandarijn, momentje. Geef ik dat kind een mandarijn, wil ik de deur weer dichtdoen, zegt een vader op de achtergrond: Ja Hallooooo! Een liedje ja!!! Ik:Vader: Dat is de hele bedoeling!! Dat 'ie een liedje zingt!!!
Arm kind. Laat 'm toch lekker geen liedje zingen. Zaten het joch en ik geen van beiden op te wachten, maar goed, het moest van papa.
Ik ook niet tot ik bijna 4 jaar geleden in Bloemendaal kwam wonenquote:Ik had werkelijk nog nooit van St. Maarten gehoord tot ik in Groningen kwam wonen. Ken het alleen van TV, in Amerikaanse series en zo.
weet ik veel (het klonkt iig allemaal hetzelfde), ik kom uit Uteregquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Quotes
Elf ; ze moeten toch allemaal verschillende dingen zingen?
We gaat eten
Je hoort iedere keer de zelfde melodie met een andere tekstquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Quotes
Elf ; ze moeten toch allemaal verschillende dingen zingen?
We gaat eten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Yum, ziet er goed uit! Ik heb net Pad Thai Moo opvan Nok Noi in Rotterdam
Toeval?quote:
WHAAAAAAquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef MissHobje het volgende:
Whhahaha die stickergeweldig
Zo nu eten.. rommelige vlieg dag had ik.. en daar hoort extreem lekker eten bij..
Again Thaifood van Noknoi![]()
![]()
Jajaquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja, ik was niet met Hobje! Wat ONWIJS leuk
wat is dat nou weer voor incrowd of domme vraag lein?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Zonder dat jullie weten wat ik wil, moet ik het doen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ZUCHT*quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:37 schreef Pandorah het volgende:
Ai, Lein, ik wilde antwoorden: Ja, behalve jezelf / een ander verwonden of contact met je ex. Dussss
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Zonder dat jullie weten wat ik wil, moet ik het doen of niet?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga slapen. Alleen. Met een slaappil
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij voorkeur vanavond
Het is een domme vraag maar ik heb een beetje hulp nodigNee, wacht op cheeseplenk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Godver dat meen jequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WHAAAAAA
Hobs, jij ook al? Ik ook net
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij voorkeur vanavond
Het is een domme vraag maar ik heb een beetje hulp nodigKort antwoord? Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
Zelfde formaat als mijn eigen wormpje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:54 schreef Bluezz het volgende:
golfer zit holl. garnaaltjes te eten met mayo *ril* die ik altijd zijn worpjes noem
Kloteh hequote:Op woensdag 12 november 2008 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen,
Gisteren de definitiefe berekening van toeslagen2006 gehad.
Ik moet 1000 euro terg betalen.
Vorige week al van 2007 gehad.
Nog een keer 900.
Nou ga ik de tweede denk ik maar in termijnen doen. Daar betaal je toch geen rente bij.
Kutzooi.
Werk dat zo?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:03 schreef Bluezz het volgende:
In termijnen kan hoor, gewoon een gedeelte wat je zelf kan missen betalen, krijg je vanzelf een acceptgiro met het restant wat je weer in stukken hakt.
Aaah. Ploert!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Straks met de poes de jaarlijkse inentingen halen... dat wordt weer schreeuwen alsof je naar het kattenslachthuis wordt vervoerd
De makkelijkste tekst ooitquote:Op woensdag 12 november 2008 16:10 schreef YPrue het volgende:
*Blèrt mee met de live-versie van 'Reggatta de blanc' van The Police*
Nou ja zegquote:Op woensdag 12 november 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
Ik was vrijwilligerswerk aan het doen
En daar heb ik geen internet(zou ook een beetje raar staan
)
Dat durf ik dan weer niet, want is 'niet de bedoeling dat er buiten de verschillende search- en zorgsites geinternet wordt'.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon ff met ICT bellen
dat hielp bij mij toen ze Motor-Forum en Fok! blokkeerden
Vertel, wat deed t mispunt zoal? Laat ons meegenietenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Moest wel heel hard in mezelf lachen in de winkel toen een jochie van drie (onopgevoed kutjong maar hee hij is niet van mij) zijn moeder echt tot wanhoop dreef
Hij zat óveral aan, kwam met allerhande dingen aanrennen of ze dat gingen kopen, of legde het alvast op de toonbankquote:Op woensdag 12 november 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vertel, wat deed t mispunt zoal? Laat ons meegenieten
Ja tuurlijk, heb ze toevallig gisteren gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2008 17:53 schreef Vrok het volgende:
Zeg darkelf, had jij niet ooit een recept om 'zon'gedroogde tomaatjes te maken in de oven, door deze eerst heel heet voor te verwarmen en 'm daarna uit te zetten als de tomaten er in gingen? Zoja zou je die naar vork kunnen pm'en? Alvast bedankt.
Nee, iooooooooow-iooooooooooow-iooooooioowquote:
Wat is er met gewoon ouderwets lalalala gebeurd?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nee, iooooooooow-iooooooooooow-iooooooioow
Bij het aanblik van sting een zachte dood gestorven?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:13 schreef Vrok het volgende:
Wat is er met gewoon ouderwets lalalala gebeurd?
Dat moet haast wel. Ik weet alleen niet of ik nou zo vrolijk word van alle varianten en alternatieven.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat raakte passé ergens in de jaren '50?
Heeeeeeeeeeeeheeeeeeeeee-Hoooooooooooooohoooooooooooquote:Op woensdag 12 november 2008 18:25 schreef Vrok het volgende:
Dat moet haast wel. Ik weet alleen niet of ik nou zo vrolijk word van alle varianten en alternatieven.
Tsja. Niks aan te doen. Of kom ook op WoWquote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaar dat ik ze nooit meer op straat zie. Alle hot chicks zijn druk bezig in WoW(Lein, Isa
)
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaar dat ik ze nooit meer op straat zie. Alle hot chicks zijn druk bezig in WoW(Lein, Isa
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |