Zo, en wat zit jou dwars vandaag? Gooi het eruit meid, dan maak ik er even een TT van.quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig hebben we jou om duidelijkheid te scheppen zeg, pff wat een opluchting
Helemaal nietsquote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo, en wat zit jou dwars vandaag? Gooi het eruit meid, dan maak ik er even een TT van.
Nee, compleet niet zelfsquote:
Eigenlijk de ringenquote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Vind je de stokjes lekkerder of de ringen?
* herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
O die chipies!![]()
![]()
Die heb ik sinds mijn tiende niet meer gehad denk ik, dus de naam was een beetje weggezakt. Oeh, daar kreeg je altijd zo'n kapot verhemelte van!
idd, naar spul op de een of andere manier...quote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
O die chipies!![]()
![]()
Die heb ik sinds mijn tiende niet meer gehad denk ik, dus de naam was een beetje weggezakt. Oeh, daar kreeg je altijd zo'n kapot verhemelte van!
Ik vond zelf The Prestigeheel mooi/goed/spannend. Maar ik heb geen idee of het iets voor je is.quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef DarkElf het volgende:
wie heeft er nog leuke/goeie/spannende/??? film ideetjes om te downloaden?
(heb dit weekend Sisterhood of the travelling pants 2 gezien trouwensIk vond hem leuk, leuker dan deel 1 eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |