Die komt er toch nietquote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je dit zelf ook aantrekt, je stond vooraan.
En al die andere mensen in dit topic die hun oordeel al weer klaar hadden. Excuses graag.
Op zich is dat niet vreemd. Aangezien dit in eerste instantie ook de verklaring van de vrouw was.quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Reki het volgende:
Al die kneuzen die gelijk allochtonen de schuld geven zijn nu stil.
[ afbeelding ]
Waarom zou iemand plaatsvervangende excuses aanbieden zot?quote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En al die andere mensen in dit topic die hun oordeel al weer klaar hadden. Excuses graag.
Voor het te vroeg oordelen. Er hebben hier nogal wat mensen onzin uitgekraamd. Het zou hen sieren om daarvan terug te komen en openlijk te zeggen dat ze er naast zaten. Maar dat is wellicht teveel gevraagd.quote:Op maandag 10 november 2008 16:37 schreef sgeitgeit het volgende:
[..]
Waarom zou iemand plaatsvervangende excuses aanbieden zot?
Haat tegen moslims is zo groot bij bepaalde aanhangers dat je dat wel kan vergetenquote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het te vroeg oordelen. Er hebben hier nogal wat mensen onzin uitgekraamd. Het zou hen sieren om daarvan terug te komen en openlijk te zeggen dat ze er naast zaten. Maar dat is wellicht teveel gevraagd.
Ik wel best mn excuses aanbieden hoor maar als iets in het nieuws komt ga ik er van uit dat het waar is.quote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kolder.quote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het te vroeg oordelen. Er hebben hier nogal wat mensen onzin uitgekraamd. Het zou hen sieren om daarvan terug te komen en openlijk te zeggen dat ze er naast zaten. Maar dat is wellicht teveel gevraagd.
Ze heeft vast een moeilijke jeugd gehad.quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef huhggh het volgende:
De vraag nu natuurlijk rijst is: waarom heeft ze hierover gelogen?
Wat is haar doel geweest? Aandachtshoer? De reele problematiek rond Marokkaanse probleemjongeren bezoedelen?
Wat voor oordeel?quote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, jij hebt toch niks verkeerd gezegd?quote:Op maandag 10 november 2008 17:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik wel best mn excuses aanbieden hoor maar als iets in het nieuws komt ga ik er van uit dat het waar is.
En lees ook even mijn reactie terug na het zien van het filmpje.
Zoals in dit topic al een paar keer is aangedragen: waarschijnlijk hoopte mevrouw na de valse aangifte van de bank het 'gepinde' geld terug te krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:43 schreef huhggh het volgende:
Nog steeds blijf ik benieuwd wat zo iemand er nou toe beweegt om zo'n grotesk verhaal op te houden.
Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag op Fok! zitten, kijk anders ff in het andere topic..quote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef PDOA het volgende:
Heerlijk om wederom gelijk te krijgen nadat je verrot gescholden bent voor islamknuffelaar en andere benamingen. Heerlijk om te zien dat de mensen die de grootste muil hadden bij dat bericht nu nergens te bekennen zijn.
Debiel.quote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef MisterGreen het volgende:
Maar nu het Verzonnen blijkt te zijn rectificeert het NSB krantje Telegraaf helemaal niks.
Nee hequote:Op maandag 10 november 2008 13:27 schreef MisterGreen het volgende:
[..]
Telegraaf Links???
Ja toch raar dat de Telegraaf deze zogenaamde beroving wel plaats op de voorpagina.
Maar nu het Verzonnen blijkt te zijn rectificeert het NSB krantje Telegraaf helemaal niks.
Maar voorpaginanieuws wordt het nu niet.quote:Op maandag 10 november 2008 17:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee he![]()
Vrouw verzint weerzinwekkende straatroof
http://www.telegraaf.nl/b(...)atroof__.html?p=14,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |