Ai, nare plek. Die blijf je wel zien ja.quote:Op maandag 10 november 2008 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
@Belz, rechts tussen mijn voorhoofd en mijn slaap.
Dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op maandag 10 november 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen littekens op mijn ziel.
Ik ook niet, heb ik al eens gedaan en toen waren er veel open mondjes te bekennen in de chatquote:Op maandag 10 november 2008 12:03 schreef dawg het volgende:
Ik zal maar niet meedoen met vergelijken.
Op maandag ben ik ook altijd een drama, dus dat komt wel overeen dan.quote:
Wie niet. Dat noemt men volwassen worden.quote:Op maandag 10 november 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen littekens op mijn ziel.
Noooo.quote:Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie niet. Dat noemt men volwassen worden.
Sorry, te laat.quote:Op maandag 10 november 2008 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noooo.
Ik wil niet volwassen worden.
Inderdaad, je hebt de littekens al zei je.quote:
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingersquote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef katuitdeboom het volgende:
was je uitsmijter ofzo den haag ?
ik heb alleen littekens op de standaard jongens plekken, knie en elleboog en onderkantje kin
en eentje over mijn buik
wildebrasquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingers
Haha, wedstrijdje op de driewielerquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingers
Mijn vader heeft een heel groot litteken in zijn gezicht en die verzint echt de wildste verhalen, mooi is datquote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
En als iemand jullie littekens ziet, gaan jullie dan ook heel omzichtig pochen over die granaatscherf in 'Nam of dat je was uitgeschoten met scheren, of dat je met de keizersnede bent geboren?
Idd. Och, het is maar een oorlogswond.quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
En als iemand jullie littekens ziet, gaan jullie dan ook heel omzichtig pochen over die granaatscherf in 'Nam of dat je was uitgeschoten met scheren, of dat je met de keizersnede bent geboren?
*meldtquote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog single af na dit weekend?
Check! Nog steeds.quote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog single af na dit weekend?
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.quote:
En jij nog mikken met je voorwiel, maar die eik0l dook nog net op tijd terug in zijn auto?quote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorige week de vent die mij een jaar of 2 terug aanreed, bijna zelf aangereden met de fiets.
Hij stapte ineens uit de auto, terwijl ik er met de fiets lang reed.
nee hoorquote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.
Och, ik vind het niet erg. Ik vermaak me wel.quote:
Nee hoor. Het was namelijk een heel aardige man. Dus dan is het zielig.quote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij nog mikken met je voorwiel, maar die eik0l dook nog net op tijd terug in zijn auto?
De strijdkreet van de ware happy singlequote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik vind het niet erg. Ik vermaak me wel.
Precies. Het is niet zo dat ik niet denk dat ik niet aan de vent kan komen, maar ik wil het gewoon nu niet. Voor alles is een tijd en plaats, ook voor relaties.quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
De strijdkreet van de ware happy single.
Whehehe, zo heb ik een slangebeet!quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Nope, maar dat zou ik zo kunnen verzinnenquote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef katuitdeboom het volgende:
was je uitsmijter ofzo den haag ?
Marcus 5:9.quote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wij zijn er legio, that much is true.
D_Hquote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nope, maar dat zou ik zo kunnen verzinnen
Wat dan? kom eens met wat leuks?quote:Op maandag 10 november 2008 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
D_H
verzin maar iets anders
Schenkenberg?quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
Idd, die Marcus, dat is ook een leuke man. Mits op schaal 5:9.
wat je ook doet, bel geen helpdesk!! Die mensen helpen je echt van de regen in de fucking oceaanquote:Op maandag 10 november 2008 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat dan? kom eens met wat leuks?
Iemand ICT'er hier? heb een pc-probleempje
Weet je zeker dat het geen verhouding is?quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Garisson72 het volgende:
Idd, die Marcus, dat is ook een leuke man. Mits op schaal 5:9.
I know.quote:Op maandag 10 november 2008 15:06 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
wat je ook doet, bel geen helpdesk!! Die mensen helpen je echt van de regen in de fucking oceaan
Een schaal is een verhoudingquote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen verhouding is?
Nee, weet ik niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef Bob-B het volgende:
Weet je zeker dat het geen verhouding is?
Behalve eierverhouding en fruitverhouding. Die niet.quote:
mag ookquote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat "je" wel weg.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat "je" wel weg.
Sloeg meer op dat bijdehand. Daar heeft hij een hand(je) aan.quote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
mag ookik ken zijn lengte niet
quote:
Nee, niet doen, laat ons hier niet alleen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef katuitdeboom het volgende:
ik heb mijn verslag nu wel weer lang genoeg uitgesteld, kut fok
dus ga nu toch maar beginnen , anders wordt het wederom een nachte door![]()
Miste je die?quote:Op maandag 10 november 2008 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kwaakvaak, jij ook al !
(waar is je emo-smiley bengel!?)
Linkje?quote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Den_Haag het volgende:
Staat gewoon een foto van zondag met mijn bebloede kop online
Leuk, die fotograven bij wedstrijden.
Je bent een lekker ding, daar doet wat bloed niets aan afquote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Den_Haag het volgende:
Staat gewoon een foto van zondag met mijn bebloede kop online
Leuk, die fotograven bij wedstrijden.
Tja wat kan ik zeggen????quote:Op maandag 10 november 2008 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kwaakvaak, jij ook al !
(waar is je emo-smiley bengel!?)
Tss, kijk wel bij je hyves, of daar ook niet.quote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry, geen foto's van mij op fok
sommige hebben de link op msn gehad
Moet je vriendje voor zijnquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, kijk wel bij je hyves, of daar ook niet.
Precies, ik ook.quote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb ook niks met foto's int openbaar, lekker afgeschermd op hyves
Standaard!quote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, ik ook.
Maar natuurlijk wel gluren bij anderen!
* Den_Haag gaat weer even naar Kluts der foto's glurenquote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, ik ook.
Maar natuurlijk wel gluren bij anderen!
quote:Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag gaat weer even naar Kluts der foto's gluren
quote:Op maandag 10 november 2008 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En het zijn er best wat op hyves, dus je bent wel even bezig.
Ik heb me er bij nader inzien ook een beetje in laten lullen ja.quote:Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Feitosa het volgende:
Hyves, daar doe ik mooi niet aan mee. Ik heb veeel vriendjes!!!........kijk maar !!!......NOT![]()
Nee, bij mij werkt dat averechts. Iedereen naar rechts, dan ga ik linksaf.quote:
Ik was dan ook volslagen uit mijn nek aan het lullen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, bij mij werkt dat averechts. Iedereen naar rechts, dan ga ik linksaf.
Ben een beetje een dwars figuur.
Vertel!quote:Op maandag 10 november 2008 18:09 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak zijn hoofd is binnenkort zelfs in de bruna te vinden
Zo!quote:Op maandag 10 november 2008 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was dan ook volslagen uit mijn nek aan het lullen.
Heb ik de hele dag al een beetje last van.
[..]
Vertel!
Dat uit je nek lullen? Ik heb al de hele dag overal flauwe semi sarcastische opmerkingen die in me opkomen ja.quote:Op maandag 10 november 2008 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook niet echt mn dag wat dat betreft Kluts!
Zou t in de lucht zitten!?
Je was te snelquote:Op maandag 10 november 2008 18:20 schreef Kluts het volgende:
Sedan. Zucht.
Ik druk me iig nog uit in volzinnen ipv in smileys en posts die totaal geen toegevoegde waarde hebben.
waarom dat?quote:Op maandag 10 november 2008 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
Tss kan je een invite ook weer anuleren?
Geen idee, niet op gelet...quote:Op maandag 10 november 2008 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat uit je nek lullen? Ik heb al de hele dag overal flauwe semi sarcastische opmerkingen die in me opkomen ja.
Is het volle maan ofzo?
Je bedoeld gewoon "hij was niet leuk genoeg"quote:Op maandag 10 november 2008 17:56 schreef Kluts het volgende:
OMG. Iemand vroeg me net mee uit.
Ik heb gezegd dat ik geen zin heb in dat soort toestanden. Daten.
Single ftw!
Heeft hij een hyves?quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedannetje, waarom heb je dan wel hyves???
Ik werd gedwongenquote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sedannetje, waarom heb je dan wel hyves???
Ik ken 'm al langer, aardige jongen, verder niet.quote:Op maandag 10 november 2008 18:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon "hij was niet leuk genoeg"of te vroeg maar dat staat minder leuk
Handig weggewerktquote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken 'm al langer, aardige jongen, verder niet.
Maar ik wíl dat soort geouwehoer nu ook echt ff niet.
quote:Op maandag 10 november 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen
Erg he voor me
Ach, ik ben iig eerlijk. Denk ik dan maar.quote:
Opzich is het wel veel beter dan aan het lijntje houden.quote:Op maandag 10 november 2008 18:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik ben iig eerlijk. Denk ik dan maar.
Was ook wel beetje snel, maar goed een rebound ...quote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken 'm al langer, aardige jongen, verder niet.
Maar ik wíl dat soort geouwehoer nu ook echt ff niet.
Rebound.quote:Op maandag 10 november 2008 18:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ook wel beetje snel, maar goed een rebound ...
Jouw schatje???quote:Op maandag 10 november 2008 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Arme Sedan...
En tis zo'n schatje!
Voorspelbaarquote:Op maandag 10 november 2008 18:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rebound.![]()
Daar heb ik al helemaal geen zin in. Helemaal niks relatie-achtigs.
Verder dan een scharrel komt het voorlopig zeker niet.
Ik moet natuurlijk uiteindelijk wel wat te neuken hebben.
Hoe oud is sedan dan eigenlijkquote:
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Pas gewoon bij het verwachtigs patroonquote:
Doe eensquote:
Toch grappig.quote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*schop*
[..]
Nee dat moest er nog eens bijkomen
Misschien heb ik daar ook wel helemaal geen zin inquote:Op maandag 10 november 2008 19:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch grappig.
Er is ook echt niets wat je zegt waardoor je mijn stelling ontkracht.
Dat zou ik geloven, als ik ooit eerder een goed argument in een discussie van je had gehoord.quote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar ook wel helemaal geen zin in
Discussies zijn zelden leuk. Ik zou ze ook ontwijken.quote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik geloven, als ik ooit eerder een goed argument in een discussie van je had gehoord.
Je ontwijkt ze alleen altijd.
Tuurlijk, ik ga geen discussies aan waarvan ik weet dat ik ze ga verliezenquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik geloven, als ik ooit eerder een goed argument in een discussie van je had gehoord.
Je ontwijkt ze alleen altijd.
Een discussie kan toch juist heel leuk zijn? Ik zie het niet als een ruzie ofzo, maar meer een vorm van debatteren.quote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Discussies zijn zelden leuk. Ik zou ze ook ontwijken.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een discussie kan toch juist heel leuk zijn? Ik zie het niet als een ruzie ofzo, maar meer een vorm van debatteren.
So you admit!quote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga geen discussies aan waarvan ik weet dat ik ze ga verliezen
Daarom staat er ook zelden.quote:Op maandag 10 november 2008 19:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een discussie kan toch juist heel leuk zijn? Ik zie het niet als een ruzie ofzo, maar meer een vorm van debatteren.
You jinxed itquote:
Hier en daar een zoen scharrelquote:Op maandag 10 november 2008 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
You jinxed it![]()
Hebben veel mensen hier eigenlijk een scharrel ?
Zoen scharrel die is nieuw voor mijquote:
Geen behoefte aan.quote:Op maandag 10 november 2008 19:42 schreef Kluts het volgende:
Wat zijn jullie braaf dan.
Waarom niet? Omdat je het niet wil, of omdat het er niet van komt?
Omdat ik hou van zoenen en omdat ik het toch een beetje te intiem vind om met de meeste scharrels in bed te eindigenquote:Op maandag 10 november 2008 19:42 schreef Kluts het volgende:
Je begint niet bij eerste keer ontmoeten een relatie. Scharrelen is toch meer iets om te kijkenquote:
Braaf is niet per definitie altijd slecht hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik hou van zoenen en omdat ik het toch een beetje te intiem vind om met de meeste scharrels in bed te eindigen
Ik zie scharrelen juist meer als een soort friends with benefits-situatie. Wel aantrekkingskracht, maar totaal niet de behoefte om een relatie met elkaar te hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je begint niet bij eerste keer ontmoeten een relatie. Scharrelen is toch meer iets om te kijken
of het een relatie kan worden.
Daarvoor hoef ik niet per se met iemand in bed te belanden hoorquote:Op maandag 10 november 2008 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je begint niet bij eerste keer ontmoeten een relatie. Scharrelen is toch meer iets om te kijken
of het een relatie kan worden.
Ik heb altijd een beetje mixed feelings over scharrels.quote:Op maandag 10 november 2008 19:42 schreef Kluts het volgende:
Waarom? Gevoelens die erbij komen kijken?quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje mixed feelings over scharrels.
Juist het gebrek aan gevoelens is het denk ik eerderquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Gevoelens die erbij komen kijken?
Je moet ook scharrelen met iemand waarvan je zeker weet dat je er nooit verliefd op wordt.
O ging het daarom, dan doe ik ook niet aan scharrels. als je verplicht bent om met ze in bed te duiken.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet per se met iemand in bed te belanden hoor
Sex met liefde is idd wel anders dan gewoon sex ja.quote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Juist het gebrek aan gevoelens is het denk ik eerder
Gewoon sexquote:Op maandag 10 november 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sex met liefde is idd wel anders dan gewoon sex ja.
Mwah, als ik moet kiezen tussen geen sex of scharrel-sex, dan kies ik het laatste.quote:Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon sexwel lekker maarja liever met wat gevoel erbij
Ja, ik zoen al 6 jaar tussen vriendjes door met iemand die nooit mijn vriendje gaat wordenquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Gevoelens die erbij komen kijken?
Je moet ook scharrelen met iemand waarvan je zeker weet dat je er nooit verliefd op wordt.
Insgelijks.quote:Op maandag 10 november 2008 19:53 schreef Kluts het volgende:
Ik zie scharrelen juist meer als een soort friends with benefits-situatie. Wel aantrekkingskracht, maar totaal niet de behoefte om een relatie met elkaar te hebben.
Maar vind je dat niet erg inhoudsloos ?quote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, als ik moet kiezen tussen geen sex of scharrel-sex, dan kies ik het laatste.
Waarom zou het inhoudsloos moeten zijn?quote:Op maandag 10 november 2008 20:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar vind je dat niet erg inhoudsloos ?
Het is niet dat ik je vertrouwen niet waardeer...quote:Op maandag 10 november 2008 18:29 schreef Ripley het volgende:
Misschien wil L. nog wat briljants bijdagen
Maak het even waar danquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je vertrouwen niet waardeer....
Nee, is niks voor mijquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou het inhoudsloos moeten zijn?
Sex is gewoon sex hoor, en zolang ik er plezier aan beleef is er weinig mis mee lijkt me.
Evenals in je fotoboek laat ware creativiteit zich niet dwingenquote:
Ik ben uiteraard jouw scharrel niet, maar ik zou geneigd zijn er nog een tweede voorwaarde aan te verbindenquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
Sex is gewoon sex hoor, en zolang ik er plezier aan beleef is er weinig mis mee lijkt me.
Ja het is hoe je er tegenaan kijktquote:Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou het inhoudsloos moeten zijn?
Ieder zijn ding. Ik vind het een ideale oplossing als je geen relatie hebt en dat voorlopig ook niet wilt.quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, is niks voor mij![]()
Liever voor langer en met wat gevoel anders is het helemaal zo onpersoonlijk.
Eenzijdigheid kent geen tijd.quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard jouw scharrel niet, maar ik zou geneigd zijn er nog een tweede voorwaarde aan te verbinden.
Mietjequote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Evenals in je fotoboek laat ware creativiteit zich niet dwingen [ afbeelding ].
Dat klopt. Zijnde het interval wat voor mij nodig zou zijn om verder te kijken.quote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Eenzijdigheid kent geen tijd..
En is er dan ook al een scharrel in beeld?quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Kluts het volgende:
Ieder zijn ding. Ik vind het een ideale oplossing als je geen relatie hebt en dat voorlopig ook niet wilt.
Je bent benieuwd of je nog je best moet doen ?quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is er dan ook al een scharrel in beeld?
quote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent benieuwd of je nog je best moet doen ?
Ik zou het anders zonde vinden van de energie.quote:Op maandag 10 november 2008 20:34 schreef mrbox het volgende:
Je bent benieuwd of je nog je best moet doen ?
Dat is voor meerdere uitleg vatbaarquote:Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind sex prettig genoeg om het af en toe buiten een relatie te doen
Nee dat dan weer niet.quote:Op maandag 10 november 2008 20:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is er dan ook al een scharrel in beeld?
Zou iemand zeggen dat ze hierin vrij simple zijn ? Niet dat ik niet verwacht had dat jij niet kies keurig bentquote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Ben nogal kieskeurig in dat soort dingen.
Ze kan sollicitatie rondes houdenquote:
Ik dacht: ik zeg het netjes....quote:Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is voor meerdere uitleg vatbaar.
Ik moet er toch iedere keer om lachen, als er weer snel een verzachtende zin achter je 'boude' stellingen of vragen aan komt.quote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef mrbox het volgende:
Zou iemand zeggen dat ze hierin vrij simple zijn ? Niet dat ik niet verwacht had dat jij niet kies keurig bent![]()
wel liefquote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet er toch iedere keer om lachen, als er weer snel een verzachtende zin achter je 'boude' stellingen of vragen aan komt.
Om eerlijk te zijn was dat de enige interpretatie die er bij mij opkwam.quote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar idd, niet als ik een relatie heb dus
Ja voor goede feedback zou het andersom moetenquote:Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet er toch iedere keer om lachen, als er weer snel een verzachtende zin achter je 'boude' stellingen of vragen aan komt.
Waarom zou ik niet kieskeurig zijn?quote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou iemand zeggen dat ze hierin vrij simple zijn ? Niet dat ik niet verwacht had dat jij niet kies keurig bent![]()
[..]
Ze kan sollicitatie rondes houden![]()
Of het tweede deel helemaal weglaten.quote:Op maandag 10 november 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
Ja voor goede feedback zou het andersom moeten
Dat zijn de tipsquote:Op maandag 10 november 2008 20:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of het tweede deel helemaal weglaten.
Tenzij je 'lief' gevonden wil worden.
quote:
Het is idd heerlijk om met dit weer lekker warm binnen op de bank te zitten.quote:
lekker warm tegen iemand aanquote:Op maandag 10 november 2008 21:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is idd heerlijk om met dit weer lekker warm binnen op de bank te zitten.
quote:
Eén van de vele voordelen van het single-zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier eigenlijk ook wel lekker in mijn eentje. Heb ik de hele bank voor mezelf.
Je vergeet de zeester.quote:Op maandag 10 november 2008 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eén van de vele voordelen van het single-zijn.
Om het maar weer ff ontopic te draaien.
Maar dat is dan vooral omdat ik niet weet wat ik met een zeester moet.quote:
"De zeester doen" , oftewel, lekker in je eentje in het midden van je tweepersoonsbed liggen en daar met je armen en benen wijd uitgespreidt alle ruimte innemen in bed.quote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar dat is dan vooral omdat ik niet weet wat ik met een zeester moet.Single-zijnde.
Dan zak ik tussen twee matrassen in, geen pretje zeg ik je. Alhoewel.quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
"De zeester doen" , oftewel, lekker in je eentje in het midden van je tweepersoonsbed liggen en daar met je armen en benen wijd uitgespreidt alle ruimte innemen in bed.
Is het net alsof je een knuffel krijgt van je bedquote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zak ik tussen twee matrassen in, geen pretje zeg ik je. Alhoewel.
Ah yes, ik schnap. Ik had daar nog geen één-woord-benaming voor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
"De zeester doen" , oftewel, lekker in je eentje in het midden van je tweepersoonsbed liggen en daar met je armen en benen wijd uitgespreidt alle ruimte innemen in bed.
Je vindt het niet erg als ik voor een andere knuffel kies he.quote:Op maandag 10 november 2008 21:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het net alsof je een knuffel krijgt van je bed
quote:Op maandag 10 november 2008 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg als ik voor een andere knuffel kies he.
Ik heb liever the real thingquote:
Banken die groot genoeg zijn om tegen elkaar aan te kunnen liggen en ieder apart te kunnen liggen zijn tof.quote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier eigenlijk ook wel lekker in mijn eentje. Heb ik de hele bank voor mezelf.
Ik zat er ook aan te denken om een opmerking over die post te maken, maar ik besloot me in te houdenquote:
Het valt me vaak op dat mensen die een bankstel hebben vaak allebei op een aparte bank liggenquote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Banken die groot genoeg zijn om tegen elkaar aan te kunnen liggen en ieder apart te kunnen liggen zijn tof..
Daarom heb ik maar 1 bankquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het valt me vaak op dat mensen die een bankstel hebben vaak allebei op een aparte bank liggen
Goeiemorgen
Daarom hadden wij er ook maar 1.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar 1 bank
Morguh!
Zonde, RIP bankquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:04 schreef dawg het volgende:
Ik heb mijn bank kapotgeschopt in een agressieve bui laatst.![]()
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:04 schreef dawg het volgende:
Want? Dan zakt hij als een mislukte souffle in elkaar?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef dawg het volgende:
Ook niet kreupel. Ik moet er alleen niet nog eens tegenaan schoppen, zal ik maar zeggen.
Schandalig....quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:04 schreef dawg het volgende:
Je goede voornemen voor 2009quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef dawg het volgende:
Ook niet kreupel. Ik moet er alleen niet nog eens tegenaan schoppen, zal ik maar zeggen.
Verstandig dawgquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef dawg het volgende:
Geen idee, en ik ga het ook maar niet uitproberen.
Dawg, misschien eens met deze kerel praten.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef dawg het volgende:
Geen idee, en ik ga het ook maar niet uitproberen.
Niet jouw bank!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:06 schreef dawg het volgende:
Er valt niks aan te zien ofzo, dus dat valt dan weer mee. Maar ik kan blijkbaar wel hard schoppen.
Misschien kan hij hem nog fixen op de een of andere manier.quote:
D_H!quote:
Dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
D_H, begroet jij nou alleen de vrouwen hier!?
Heel slim
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
D_H, begroet jij nou alleen de vrouwen hier!?
Heel slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga je op dr zitten wachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief
compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:40 schreef Kluts het volgende:
Ik geef DH groot gelijk hoor, ik zeg ook alleen maar hoi tegen leuke mannen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |