Ai, nare plek. Die blijf je wel zien ja.quote:Op maandag 10 november 2008 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
@Belz, rechts tussen mijn voorhoofd en mijn slaap.
Dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op maandag 10 november 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen littekens op mijn ziel.
Ik ook niet, heb ik al eens gedaan en toen waren er veel open mondjes te bekennen in de chatquote:Op maandag 10 november 2008 12:03 schreef dawg het volgende:
Ik zal maar niet meedoen met vergelijken.
Op maandag ben ik ook altijd een drama, dus dat komt wel overeen dan.quote:
Wie niet. Dat noemt men volwassen worden.quote:Op maandag 10 november 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen littekens op mijn ziel.
Noooo.quote:Op maandag 10 november 2008 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie niet. Dat noemt men volwassen worden.
Sorry, te laat.quote:Op maandag 10 november 2008 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Noooo.
Ik wil niet volwassen worden.
Inderdaad, je hebt de littekens al zei je.quote:
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingersquote:Op maandag 10 november 2008 13:31 schreef katuitdeboom het volgende:
was je uitsmijter ofzo den haag ?
ik heb alleen littekens op de standaard jongens plekken, knie en elleboog en onderkantje kin
en eentje over mijn buik
wildebrasquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingers
Haha, wedstrijdje op de driewielerquote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knieen, elleboog, schouder, kin, vingers
Mijn vader heeft een heel groot litteken in zijn gezicht en die verzint echt de wildste verhalen, mooi is datquote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
En als iemand jullie littekens ziet, gaan jullie dan ook heel omzichtig pochen over die granaatscherf in 'Nam of dat je was uitgeschoten met scheren, of dat je met de keizersnede bent geboren?
Idd. Och, het is maar een oorlogswond.quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
En als iemand jullie littekens ziet, gaan jullie dan ook heel omzichtig pochen over die granaatscherf in 'Nam of dat je was uitgeschoten met scheren, of dat je met de keizersnede bent geboren?
*meldtquote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog single af na dit weekend?
Check! Nog steeds.quote:Op maandag 10 november 2008 13:24 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog single af na dit weekend?
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.quote:
En jij nog mikken met je voorwiel, maar die eik0l dook nog net op tijd terug in zijn auto?quote:Op maandag 10 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorige week de vent die mij een jaar of 2 terug aanreed, bijna zelf aangereden met de fiets.
Hij stapte ineens uit de auto, terwijl ik er met de fiets lang reed.
nee hoorquote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Straks blijf ik hier nog in mijn eentje over.
Och, ik vind het niet erg. Ik vermaak me wel.quote:
Nee hoor. Het was namelijk een heel aardige man. Dus dan is het zielig.quote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij nog mikken met je voorwiel, maar die eik0l dook nog net op tijd terug in zijn auto?
De strijdkreet van de ware happy singlequote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik vind het niet erg. Ik vermaak me wel.
Precies. Het is niet zo dat ik niet denk dat ik niet aan de vent kan komen, maar ik wil het gewoon nu niet. Voor alles is een tijd en plaats, ook voor relaties.quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
De strijdkreet van de ware happy single.
Whehehe, zo heb ik een slangebeet!quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |