WAAROM ?! AAAHHHHHquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef IQM het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=111777031
What. The. Fuck.
quote:
Phonesex.quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
GEEN GEINTJE MAKEN OVER MIJN MIRRE !!
![]()
Ik ben emotioneel labiel op het moment
Wat doe jij op die site...quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef IQM het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=111777031
What. The. Fuck.
Ze belt dinsdag avond pas weerquote:
ik zei alleen dat ze een schone noorse vrouw wasquote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
GEEN GEINTJE MAKEN OVER MIJN MIRRE !!
![]()
Ik ben emotioneel labiel op het moment
quote:Op zondag 9 november 2008 23:55 schreef gers het volgende:
maar dat valt nog mee dat vrouwke
had net een emo gezien die meer gaten had in der pols dan een muur in Srebrenica
Dat was een man, toch?quote:Op zondag 9 november 2008 23:55 schreef gers het volgende:
En, je lul even in zo'n gat gestoken?quote:Op zondag 9 november 2008 23:55 schreef gers het volgende:
had net een emo gezien die meer gaten had in der pols dan een muur in Srebrenica
Sorry Gerske ..quote:Op zondag 9 november 2008 23:54 schreef gers het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ze een schone noorse vrouw was
Doe niets andersquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gerske ..
Ik zit nu al langer zonder Mirre dan ik in 2 jaar ben geweest
En ik zit nu met een oversized bak vanille ijs naar foto's te kijken![]()
er is maar 1 telefooncel in 10km omtrek...quote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bel d'r eerder. Uit blijken van liefde.
Wie drukt er nu op je prostaat?quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gerske ..
Juh wel ..quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh wel ..
Dat van het ijs was gelogen.
En de foto's eigenlijk ook![]()
MAAR
Ik mis der wel kankererg
Scherp +3quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh wel ..
Dat van het ijs was gelogen.
En de foto's eigenlijk ook![]()
MAAR
Ik mis der wel kankererg
Hoe doe je dat eigenlijk, knijp je dan zo hard in je zij dat je kramp krijgt ?quote:
Ze is er vandoor gegaan met de buurman ?quote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gerske ..
eigenlijk is dat best wel liefquote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Moar Mirre slaapt altijd in een blouse van mij.
En die heeft ze hier gelaten![]()
Zo heb ik haar geur tenminste nog in bed
Ik zou die blouse neuken.quote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Moar Mirre slaapt altijd in een blouse van mij.
En die heeft ze hier gelaten![]()
Zo heb ik haar geur tenminste nog in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
Vlak voor je een orgasme krijgt, flink drukken op het stukje huid tussen je balzak en je anusquote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk, knijp je dan zo hard in je zij dat je kramp krijgt ?
quote:Op maandag 10 november 2008 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou die blouse neuken.True. Of gewoon dat ding om je penis knopen en dan jezelf aftrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Whehe, jij heb duidelijk een les Noorsbloed nodig.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk, knijp je dan zo hard in je zij dat je kramp krijgt ?
Kut.quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Vlak voor je een orgasme krijgt, flink drukken op het stukje huid tussen je balzak en je anus
Als je dan in god gelooft dan kom je zo hard dat je hem van zijn wolk afspuit.
Uiteraard geloof ik niet in god maar in Odin dus krijg ik een goddelijk orgasme
als atheist ben je dan zeker de sjaakquote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Vlak voor je een orgasme krijgt, flink drukken op het stukje huid tussen je balzak en je anus
Neen dan had ik al vast gezeten wegens moordquote:Op maandag 10 november 2008 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze is er vandoor gegaan met de buurman ?
Ja he ?quote:
[..]
Ik zou die blouse neuken.Ik streel er zachtjes mee langs mijn eikelrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Neen dan kom je gewoon kanker hardquote:Op maandag 10 november 2008 00:03 schreef gers het volgende:
[..]
als atheist ben je dan zeker de sjaak
Knijp je dan niet je zaad-toevoer af waardoor alles (pijnlijk) terugschiet en door je neus naar buitenkomt ?quote:Op maandag 10 november 2008 00:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou die blouse neuken.Hoe doe je dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kan dat?quote:Op maandag 10 november 2008 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Knijp je dan niet je zaad-toevoer af waardoor alles (pijnlijk) terugschiet en door je neus naar buitenkomt ?![]()
aaah kut, ze is dus niet weer vrij waardoor ik haar kan uitwonen zonder een boze noor met een bijl op m'n dak te krijgen?quote:Op maandag 10 november 2008 00:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dan had ik al vast gezeten wegens moord
Ze is een week terug naar Noorwegen
Naar paps en mams.
quote:Op maandag 10 november 2008 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Knijp je dan niet je zaad-toevoer af waardoor alles (pijnlijk) terugschiet en door je neus naar buitenkomt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |