quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is een hele SLIMME gozer. Hij is niet voor niks nog steeds nergens voor gepakt..
Ja dat zei dat meisje he, niet ik.quote:Op maandag 10 november 2008 08:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
15,000.00 THB = 333.957 EUR
Thailand Baht Euro
1 THB = 0.0222638 EUR 1 EUR = 44.9159 THB
( http://www.xe.com/ucc/convert.cgi )
Ruim 3000 euro is *te weinig* voor de studenten?
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van diequote:Op maandag 10 november 2008 13:30 schreef livelink het volgende:
Oké, ik geloof heilig dat Pa van der Sloot indertijd zoon Joran volledig verkeerd heeft 'geholpen'. Er van uitgaande dat alles wat Joran in de auto bij Patrick heeft verteld waar was, had Joran er heel slim aan gedaan om alles keurig op te biechten, zijn straf te ondergaan en verder te leven.
Nu wordt het allemaal van kwaad tot erger. Ik zou zeggen dat het nu ook hoog tijd is dat Pa en Ma van der Sloot ingrijpen en ervoor zorgen dat Joran alsnog zijn volledige verhaal doet bij justitie. De ouders moeten nu echt hun verantwoordelijkheid nemen.
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, in die uitzending insinueerde Peter ook dat Pa van der Sloot misschien wel meer weet van die
hele NH zaak.
Dit kan nooit worden bewezen maar het zou me niks verbazen als daar een kern van waarheid inzit.
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:34 schreef agter het volgende:
Ik vraag het me ook af...maar ik zie nergens 'harde' bewijzen die kant op gaan.
Wat zou je aan kunnen dragen tegen die man?
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Joran geinstrueerd. Onderzoek gefrustreerd.
Kijk de eerste reportage anders even. Waaruit o.a. blijkt dat dankzij het ingrijpen van een hoge jusitie vriend van zijn vader, op het laatste moment niet doorzocht mocht worden door de politie.quote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef agter het volgende:
Beetje onderbouwing zou ik op prijs stellen.
lulquote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook nieuws vanuit Thailand over Joran, check http://www.thailanddaily.com/. Maar we hebben er niet echt veel aan.
Eens!!!quote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb nog niet alle reacties in dit topic en de 4 voorgaande gelezen.
Maar hij is er een beetje ingetuind door zijn "pokervriend" of niet?
Volgens mij is het een ventje die stoer doet.
Toen die vent wel wat vrouwen wilde, praatte Joran ineens over allerlei problemen om ze in nl te krijgen (hij wil er onderuit komen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |