Zou ik ook doen..... nog niet eens in die volgorde.quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Exlor het volgende:
Wat een ongelovelijke idioot is die Joran toch... hij krijgt bakken van geld van pappie en hij verslindt het allemaal aan een luxe villa, feestjes en poker.
Hij heeft tot zover helemaal niet in vrouwen gehandeld. Hij heeft bij zo'n automaat op het station visitekaartjes laten drukken en hiermee twee vrouwtjes naar een hotelkamer gelokt. Poeh, poeh.quote:Op zondag 9 november 2008 23:31 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij dan überhaupt in vrouwen gaat handelen als hij toch al geld genoeg heeft.
Die gozer heeft volgens mij gewoon een zwaar probleem met het hoe met vrouwen om te gaan, en gaat ze daarom maar op deze manier behandelen omdat hij dan weet dat hij genoeg aandacht van ze krijgt.
Ja, vriendje van De Vries.quote:Op zondag 9 november 2008 23:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
laatste 30 minuten.... de rest niet.
Maar strafpleiter in hvn liet er weinig twijfel over.
En dat is idioot omdat?quote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Exlor het volgende:
Wat een ongelovelijke idioot is die Joran toch... hij krijgt bakken van geld van pappie en hij verslindt het allemaal aan een luxe villa, feestjes en poker.
Maakt dat iets uit.... hij zet hiermee wel zijn reputatie op het spel door nu al te speculeren over de uitkomst.quote:
Joran is gewoon heel verschrikkelijk bezig geweest, dit soort criminelen zijn de laagste van de laagste.quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef LXIV het volgende:
Ik heb Joran ook nergens horen zeggen dat deze vrouwen direct de prostitutie in zouden gaan.
Dat vraag ik me dus ook af , als ze daar zoals dus ook door Joran gezegd gewoon zouden dansen en die meisjes stemmen ermee in lijkt me het niet strafbaar. Behalve dan dat de reden dat ze hier zijn niet klopt.quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef LXIV het volgende:
Ik heb Joran ook nergens horen zeggen dat deze vrouwen direct de prostitutie in zouden gaan.
Het leek er inderdaad op dat hij een of ander sponsorcontractje uit moest dienen en zeggen moest wat er van hem verwacht werd. Inhoudelijk voegt het niks toe.quote:
IJsland.quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef Stali het volgende:
Maar weet iemand in welk land Joran v.d. Sloot nu eik is?
Volgens mij zij Joran ook nog dat ze de papieren gewoon eerlijk konden gaan invullen. Terwijl dat nog niet eens gebeurd is!quote:Op zondag 9 november 2008 23:39 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af , als ze daar zoals dus ook door Joran gezegd gewoon zouden dansen en die meisjes stemmen ermee in lijkt me het niet strafbaar. Behalve dan dat de reden dat ze hier zijn niet klopt.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:40 schreef Stali het volgende:
Maar weet iemand in welk land Joran v.d. Sloot nu eik is?
quote:
ehhh dat is een grapje hoop ikquote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef LXIV het volgende:
Bij mij heeft Joran ook veel meer sympathie gekregen. Omdat het in wezen een goed joch is (wel een bluffertje), dat wel degelijk over normen en waarden beschikt.
En die Peter R. dus duidelijk niet, met zijn permanente pogingen om arglistig onschuldige kinderen in de val te lokken.
Gewoon in Thailand nog, natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Stali het volgende:
[..]
!
!
! Grappig ben je wel he, Dorkhy.
Zo'n vreemde vraag is het niet. Die Van der Sloot is al een paar dagen op de hoogte van de uitzending van vanavond.
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon in Thailand nog, natuurlijk.
Dat van Peter wel. Maar dat ik Joran sympathieker ben gaan vinden is gewoon waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |