Het lijkt me dat je voor de grote winst misschien wat te laat bent, kijk maar eens hoe de koers van de turbo short op GM zich heeft ontwikkeld .. zo rond de 5 naar de 18 euro.quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef At-EZ het volgende:
Short turbo op GM, weinig ervaring. Wat zouden jullie adviseren?
Puur uit beetje historiequote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef LXIV het volgende:
Wie koopt er dan nog GM, en wat verwachten die mensen nog te krijgen?
Of gewoon zo'n constructie aanhouden dat je nooit ten nimmer 100k kan verloren, Selang heeft wel eens verhalen verteld over eigen missers (jaren terug) in het centraal beleggings topic, maar volgens mij was dat nooit rond de / c.q boven de 100k ( correct me if im wrong )quote:Op maandag 10 november 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zou ik je geld investeren in dubbel glas.
Het is geen stress hoor! Ik ben tijdens de beurscrisis van 2003 de hele rit naar beneden blijven zitten. Toen had ik ook veel verlies, maar door wat bij te kopen en ook heel wat geluk met Ahold en ABN had ik in 2007 mijn kapitaal van voor de crash verdubbeld. En op het dieptepunt had ik slechts 1/5 over!quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Puur uit beetje historie, mn familie heeft 1 oldtimer van GM
Overigens zou ik hier direct uit het raam springen als ik binnen een maand 100k zou verliezen
Wow, ik weet dat ik soms vrij speculatief over kom en dergelijke, maar als ik die zelfde route als jou had gevolgd, was ik nu echt een wrak geweestquote:Op maandag 10 november 2008 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen stress hoor! Ik ben tijdens de beurscrisis van 2003 de hele rit naar beneden blijven zitten. Toen had ik ook veel verlies, maar door wat bij te kopen en ook heel wat geluk met Ahold en ABN had ik in 2007 mijn kapitaal van voor de crash verdubbeld. En op het dieptepunt had ik slechts 1/5 over!
Nu heb ik het relatief veel beter gedaan, en ook veel minder trash-aandelen. Hoewel, áls ING valt dan komt het niet 123 weer goed.
Van de gewone cyclus kun je dat wel zeggen. Dit is echter van een kaliber die qua lijn zelfs 1932 voorbijstreeft..quote:Op maandag 10 november 2008 23:00 schreef LXIV het volgende:
Dat hebben ze toch zovaak gedacht! En iedere keer was er weer binnen 5 jaar een boom
Toen was er ook na 5 jaar een boem... van de bodem.:')quote:Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef At-EZ het volgende:
Van de gewone cyclus kun je dat wel zeggen. Dit is echter van een kaliber die qua lijn zelfs 1932
voorbijstreeft..
Yup. Heb 't idee dat nu alle rotzooi op tafel gegooid wordt om schoon schip te maken. Alles onder het mom van kredietcrisis. Ben benieuwd wanneer banken weer miljardenwinsten gaan rapporteren....quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef LXIV het volgende:
Iedereen schrijft nú maximaal af om overheidssteun binnen te halen. Kun je gelijk de lijken uit je kast dumpen. Zo werkt dat.
Lol, suckers, op 10% van je aankoopwaarde gaan verkopenquote:Op maandag 10 november 2008 23:07 schreef LXIV het volgende:
Het is altijd hetzelfde liedje geweest. Op de bodem riepen mensen dat het nooit meer goed kwam en dat de index naar nul zou gaan. In paniek werd verkocht voor 10% van de aankoopwaarde. De opleving werd als een sucker-ralley gezien en toen analisten eenmaal riepen dat je weer gerust in kon stappen was 70% van de potentiele winst alweer gemaakt.
Dat zou hier op school het spreekwoordelijke vloeken in de kerk zijn. Als je trendmatige lijntjes met steunen en weerstanden al als TA rekent?quote:Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef LXIV het volgende:
Ik hoop het niet!
Wat wel mogelijk is: bij AEX 320 ofzo een terugval naar 260-280. Maar eigenlijk geloof ik helemaal niet in TA
Die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 10 november 2008 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kom je ongeveer hier uit: Wat is het oudste lijk waarmee je ooit genueckt hebt ?
technische analyse .. oftewel allemaal systeempjes/modellen loslaten op bepaalde 'historische' koersverlopen en dergelijke. Dus niet hoe een bedrijf écht in elkaar zit.quote:
En nog eens ter illustratie dat de huidige crash helemaal niks voorstelt:quote:Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Van de gewone cyclus kun je dat wel zeggen. Dit is echter van een kaliber die qua lijn zelfs 1932 voorbijstreeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |