Ja. Yin.quote:Op maandag 10 november 2008 17:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft er ooit iemand een groter bord voor zijn kop gehad dan die gluiperd van een Hans.
ehh sharon is er al uit..quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef mrcool het volgende:
Als ik deze 4 zo zie dan ga ik ook voor Hiu en anders Sharon. Zeker niet Hans en/of Yin.
Mooie TV vorige week tijdens die eilandraad!
He verdomme, ik wou net gaan kijken op rtlgemist.nl!quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
je maakt effe een kloon aan en geen haan die er naar kraait!!quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef cypher21 het volgende:
Ik ben bang dat ik ook wel wat moet tekenen om in de studio te mogen zittendus denk dat je tot de 30e moet wachten.
Zal mij niets verbazen als er zondag allemaal tests komen die Hiu op het lijf geschreven zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:01 schreef peterfan het volgende:
Een ontknoping van ER die EP-waardig is, supertelevisie dit!![]()
Ik heb het idee dat ook de makers een hekel hebben aan het gekonkel van Hansen Yin
![]()
, in flashbacks laten ze steeds zien hoe smerig zij het spelletje spelen en ook bij de eilandraad worden er vragen gesteld die duidelijk laten zien dat ze pro-Hiu zijn volgens mij.
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:01 schreef peterfan het volgende:
Een ontknoping van ER die EP-waardig is, supertelevisie dit!![]()
Ik heb het idee dat ook de makers een hekel hebben aan het gekonkel van Hansen Yin
![]()
, in flashbacks laten ze steeds zien hoe smerig zij het spelletje spelen en ook bij de eilandraad worden er vragen gesteld die duidelijk laten zien dat ze pro-Hiu zijn volgens mij.
Nee, deze voice-over was trouwens opvallend Vlaams. Maar ik ben heel benieuwd hoe die studio-finale gaat. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die glimlacht.quote:
Misschien omdat ze al die tijd al wisten dat ze gaat winnen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgt
Dit is me ook erg opgevallen. Zei bij de 1ste aflevering al tegen mijn vriendin dat Hiu weleens kon gaan winnen, puur afgaand op hoe vaak ze wel niet aan het woord was, kun je naar mijn mening toch iets uit afleiden. Hoeveel hebben we bv van Prince gezien in de afleveringen dat hij er nog was? Dat bedoel ik dus, trek je conclusie...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgt
Dit was volgens mij die Evi Hanssen die die voice-over deed, da's dat vrouwtje dat het mede presenteert.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, deze voice-over was trouwens opvallend Vlaams. Maar ik ben heel benieuwd hoe die studio-finale gaat. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die glimlacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |