OK, leuk. Ik ben alvast benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2008 01:24 schreef Sport_Life het volgende:
Geintje hoor, vind het wel een leuk topic!
Zal morgen eens foto's maken van mijn DVD kasten.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Vraag & aanbod + verzamelaars? vind het een slechte combi :p
Ernaar kijken, dan terugdenken aan de slechte film waar ze in zaten en dat maakt me vrolijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar je bent een meisje/vrouw![]()
![]()
Wtf moet jij met die speelgoed
Heb je zelf geen verzameling om te showen dan ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Oké. CoolDan mijn post als een tvp
Jawel, daarom een tvpquote:Op zondag 16 november 2008 00:05 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Heb je zelf geen verzameling om te showen dan ?
Joepie!! een verzameling erbij straks !!quote:
Die grmelin is waanzinnig coolquote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef VampiricDemon het volgende:
En om af te trappen als voorbeeldje:
Een paar fotootjes van m'n eigen kleine verzameling DVD's en Filmpoppen![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
In kast 1 staan 'normale' films, Kast 2 kast bevat monsterfilms,
Kast 3 bestaat uit anime en kast 4 bevat musicals en muziekfilms.
En ik ben hiermee ik ben begonnen omdat ik een zwak heb voor B-monsterfilms en anime![]()
Ja, Lief is ie hè??quote:Op zondag 16 november 2008 01:42 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
Die grmelin is waanzinnig cool
2de foto: naast die gundam boxen, die rozige boxen: waar zijn die van?quote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef VampiricDemon het volgende:
En om af te trappen als voorbeeldje:
Een paar fotootjes van m'n eigen kleine verzameling DVD's en Filmpoppen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
In kast 1 staan 'normale' films, Kast 2 kast bevat monsterfilms,
Kast 3 bestaat uit anime en kast 4 bevat musicals en muziekfilms.
En ik ben hiermee ik ben begonnen omdat ik een zwak heb voor B-monsterfilms en anime![]()
Van DBZ heb ik alleen de pop Gokuquote:Op zondag 16 november 2008 03:17 schreef liveandlearn het volgende:
heb je nu die 2 ultimate boxen van DBZ ??
die versie van dik 500 euro of zoiets ?
omdat je die goku ook hebt
en beetje verzamelaar geeft betere foto's of beschrijving van de DVD's die hij/zij heeft
Overigens ik verzamel maar dan meer game kant op >.< heb alleen de draad 6 jaar geleden of zo laten liggen en nu ik op mezelf woon begin ik die draad weer op te pikken
2de foto: naast de boxen van Transformers staat de complete collectie one-man-shows van Toon Hermansquote:Op zondag 16 november 2008 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
2de foto: naast die gundam boxen, die rozige boxen: waar zijn die van?
ik zelf heb momenteel alles netjes opgestapeld in een kast waardoor ik er onmogelijk een goeie foto van kan nemen..
en kom ook niet aan bovenstaand aantal qua boxen/dvd's
Via mijn werk, alles wat overbodig was werd in de kliko gemikt. Mocht ze ook meenemen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:32 schreef liveandlearn het volgende:
Gaaf man hoe fix je dummy's eigenlijk ?
Ben stiekem een Sony Ericsson Fanboyquote:Op zondag 16 november 2008 17:34 schreef VampiricDemon het volgende:
Mooie verzamelingen hoor![]()
Die krekelaansteker is echt leuk![]()
En RD4: Dummy's? Hoe kom je erbij telefoons te sparen die het niet doen? Origineel
Doe je flippo's maarquote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef liveandlearn het volgende:
Heb ze zal ik nu eens mijn flippo verzameling laten zien
Of kan ik beter mijn dvd's vast posten
Die is inderdaad erg goedkoop, zeker in kant en klare vorm voor een 40 inch model.quote:Op maandag 17 november 2008 14:06 schreef VampiricDemon het volgende:
Mooie collectie
Een schaalmodel is wel mooi, groot en kennelijk niet zo duur als ik dacht.
En nu even een domme vraag: Ooit heb ik een theorie gehoord dat niet de Titanic gezonken was maar het zusterschip de Olympic. Jij weet vast of dat wel of niet mogelijk is, toch?
Myth: Busted dusquote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg goedkoop, zeker in kant en klare vorm voor een 40 inch model.
Het is helaas maar een ruw model, weinig detaillering enzo, het lijkt er op maar veel ook niet, dat verklaart ook zijn prijs. Als je naar een beetje Titanic model kijkt dan sla je al snel stijl achterover van de prijs, die prijzen zijn echt niet mals. Je hebt ze klein tot middelgroot in zelfbouw vorm maar kant en klaar zijn het al snel grote tot huge museum-modellen, daar zitten echt mooie tussen. Maar ook echt onbetaalbaar voor de gemiddelde sterveling. Voorlopig heb ik de ruimte toch niet om een mooi model neer te zetten dus dat zal nog even moeten wachten. Sowieso moet ie niet al te groot worden.
Over die samenzweringstheorie:
Ik heb er ook over gelezen maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk... Er zijn teveel unieke verschillen tussen de Titanic en de Olympic om de wisseltruc in die korte tijd dat het gebeurt zou moeten zijn te realiseren. Het omvat veel meer dan een ander naampje op de romp verven en andere vlaggetjes ed. We praten zeker over maanden aan verbouwingen op de werf om de Titanic en de Olympic fysiek om te wisselen/bouwen zodat de passagiers en het publiek er niets van merkt.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef Guyver_1976 het volgende:
zal vanavond even een aantal foto maken van mijn robotech en stawars light sabers
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van mijn adventure/RPG verzameling. Dit zijn de PC-games (niet alles paste op de foto en ik moet nodig herorganiseren) - de consolegames liggen ergens anders.
plank voor plank svpquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef lizardtattoo het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van mijn adventure/RPG verzameling. Dit zijn de PC-games (niet alles paste op de foto en ik moet nodig herorganiseren) - de consolegames liggen ergens anders.
Ook ik zou wel meer verzamelingen willen zien maar toch hoort dit topicje gewoon bij V&Aquote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef MaxiTitan het volgende:
Is het misschien toch niet verstandig om dit topic naar GC ofzo te verschuiven?
Ik weet niet hoor, maar het is hier een beetje stil, want blijkbaar komen er niet veel mensen in V&A...
Terwijl het mij erg sterk lijkt dat de mensen die in dit topic hun collectie gepost hebben de enigen zijn met een verzameling. Dit is toch wel een leuk topic en ik zou wel meerdere verzamelingen willen zien.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:03 schreef VampiricDemon het volgende:
Leuk, dat ze zoveel houdertjes over hadden op je werk![]()
Maar heb je er ooit aan gedacht om ze individueel aan de muur te bevestigen dmv een soort houdertje? Dat zou ook een mooi gezicht zijn denk ik
spaar je ook voetbal sjaaltjes ?
pm of mail of eens wat je nog zoekt, ik heb nog veel liggen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef joey_k het volgende:
Mijn bescheiden verzameling van 104 Nokia's:
90% - 95% werkend, slechts een paar dummies..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit begonnen met de Nokia's die ik via abonnementen had gekregen en gaanderweg uitgegroeid...
Tevens gezocht:
Toestellen die ik nog niet heb, kapot - defect - incompleet of gewoon goed.... PM me!
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:30 schreef VampiricDemon het volgende:
Waarom specifiek uit de 1e wereldoorlog? Maar mooie collectie hoor, en het is dus al bijna 100 jaar oud![]()
Zo'n bajonet als degene die schuin tussen de 2 groene flessen staat in hebben wij trouwens ook, al heeft die niet zo'n fraai golfje boven het handvat.
ook bedankt!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:09 schreef MaxiTitan het volgende:
Mooie collectie ejvdb.![]()
Zo zie je maar weer hoe anders de tijden waren in 1914-1918, zoals die helm met dat puntje erop. Doet mij wel een beetje aan stratego denken.
Goh Yvonne, jij hierquote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef Quir het volgende:
Mooie collectie ejvdb, ik interesseer me er ook in.
is verdun niet bij dat stadje wat in 1 grote modderpoel is veranderd?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:01 schreef ejvdb het volgende:
Opgraven wordt daar gezien als grafschennis, het is daar eigelijk ook een grote begraafplaats.
ik merk dat je intresse heb, kijk anders eens wat rond op www.forumeerstewereldoorlog.nl
Ik post daar onder de naam Emiel.
Lijst met toestellen die reeds in de verzameling zitten:quote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef RD4 het volgende:
[..]
pm of mail of eens wat je nog zoekt, ik heb nog veel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |