quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:03 schreef VampiricDemon het volgende:
Leuk, dat ze zoveel houdertjes over hadden op je werk![]()
Maar heb je er ooit aan gedacht om ze individueel aan de muur te bevestigen dmv een soort houdertje? Dat zou ook een mooi gezicht zijn denk ik
spaar je ook voetbal sjaaltjes ?
pm of mail of eens wat je nog zoekt, ik heb nog veel liggen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef joey_k het volgende:
Mijn bescheiden verzameling van 104 Nokia's:
90% - 95% werkend, slechts een paar dummies..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit begonnen met de Nokia's die ik via abonnementen had gekregen en gaanderweg uitgegroeid...
Tevens gezocht:
Toestellen die ik nog niet heb, kapot - defect - incompleet of gewoon goed.... PM me!
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:30 schreef VampiricDemon het volgende:
Waarom specifiek uit de 1e wereldoorlog? Maar mooie collectie hoor, en het is dus al bijna 100 jaar oud![]()
Zo'n bajonet als degene die schuin tussen de 2 groene flessen staat in hebben wij trouwens ook, al heeft die niet zo'n fraai golfje boven het handvat.
ook bedankt!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:09 schreef MaxiTitan het volgende:
Mooie collectie ejvdb.![]()
Zo zie je maar weer hoe anders de tijden waren in 1914-1918, zoals die helm met dat puntje erop. Doet mij wel een beetje aan stratego denken.
Goh Yvonne, jij hierquote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef Quir het volgende:
Mooie collectie ejvdb, ik interesseer me er ook in.
is verdun niet bij dat stadje wat in 1 grote modderpoel is veranderd?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:01 schreef ejvdb het volgende:
Opgraven wordt daar gezien als grafschennis, het is daar eigelijk ook een grote begraafplaats.
ik merk dat je intresse heb, kijk anders eens wat rond op www.forumeerstewereldoorlog.nl
Ik post daar onder de naam Emiel.
Lijst met toestellen die reeds in de verzameling zitten:quote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef RD4 het volgende:
[..]
pm of mail of eens wat je nog zoekt, ik heb nog veel liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |