Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnenquote:Op zondag 9 november 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen en dan ook nog eens tegen Willem 2.. beetje jammer
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
KREZIP
Heineken Music Hall
Vr, 26/06/0920.00 uur
Uw ordernummer is: 0146715703567057
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. jammer. Maar als je zo verdedigd zoals ze gisteren deden dan vraag je erom... ben benieuwd of ze dinsdag voor de beker (weer tegen Willem II) wel winnen![]()
Ik ook niet, alleen de samenvatting. Maar dat was alweer meer dan genoegquote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb van de wedstrijd eerlijk gezegd niet veel gezien, maar eens even kijken of ze er dinsdag wat meer van weten te bakken.
Kun je eindelijk eens lachen met voetballersquote:Op zondag 9 november 2008 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dr ff bij dat t om voetbal gaat...hoef ik niet te klikken
Nou beter dan "Ja ik had haast en dacht, er zijn niet zoveel mensen op de weg dus kan het wel...".quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens lachen met voetballers
hij wilde ook Ekstra Weekend luisterenquote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
sukkel bij wegmisbruikers...
Agent: "meneer wat mag ik opschijven waarom u zo hard reed"
Sukkel: "nou tis VRIJDAG weetjuhwel"
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij wilde ook Ekstra Weekend luisteren
Hoe laat moet jij opstaan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef Againzender het volgende:
Nieuwe werkweek, morgen weer wakker worden met Domien dus
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uurquote:
Ruilen? moet pas om 13.30uur beginnenquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer er om 6 uur uit te zijn, dus staat de wekker op 5:50 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |