Kijk even op de hyves Rewimoquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Wat zoek je precies, Bar?
Ik eis foto'squote:Op maandag 10 november 2008 13:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeps..ik met mijn grote mond..het was een beetje een grapje, Co heeft ons uitgenodigd om bij haar te komen slapen en daarvoor gaan we stappen (ik, SHE en Greys), maar ik ben dus niet echt in de positie om in haar plek nog meer mensen te gaan uitnodigen..ik raakte een beetje overenthousiast, sorry.
Maar jullie kunnen natuurlijk wel gezellig wat komen drinken want we gaan dus ook nog stappen als het goed is.
quote:Sinterklaas is onderweg naar het koude nederland, zaterdagmiddag 15 november komt de goed heiligman aan in Terneuzen.
Ondertussen zijn er wat gesprekken over en weer geweest tussen de lieve man,zijn pieten en de crew van Sydney.
En wil het misschien wel zo zijn, dat de crew deze avond vervangen word door heuse pieten...
Wie dit niet missen wilt.
Kom na 22 uur naar de Sydney, en laat u verassen.
Groetjes het Sydney Team
quote:Op maandag 10 november 2008 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow en Vamp, wat vreselijk onhandig en stom!Ik weet nog dat ik voor mijn borstoperatie toen ook redelijk wat stampij heb moeten maken voor ik hulp had.
![]()
Welk deel van nederland woon je? anders kom ik je wel helpen.
oei, Tilburg, da's echt de andere kant van Nederland.quote:Op maandag 10 november 2008 17:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lief van je ... Maar het is inderdaad in Tilburg!!
Familie woont wel ver weg (apeldoorn) maar woensdag komt er een oom helpen...
En verder heb ik eigenlijk alleen voor morgen en donderdag nog niets ( maar wel een vriendin die hulp aan biedt, maar haar zoontje heeft nog niet zo lang geleden een operatie gehad..Maar ik kan toch komen als ie op school zit zegt ze...Ook al zo lief!
Daar zijn ze via maatschappelijk werk al mee bezig ja!quote:Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef YPPY het volgende:
Wat vervelend Vamp! Je zou contour nog kunnen bellen. Misschien dat zij iemand weten die je alvast een aantal uur kan helpen. Erg vervelend zo.
quote:15 november komt de goede Sint in Terneuzen aan
Dat willen wij niet ongemerkt aan ons voorbij laten gaan!
Wij hebben dus met Sint om de tafel gezeten
En na wat overleg willen we u laten weten:
Bij ons kunt u deze avond extra genieten
U wordt bediend door Zwarte Pieten
Natuurlijk hebben we ook een speciaal menu
Ja, echt waar, da's nu net iets voor u!
Vanaf 22 uur gebeurt dat allemaal in de Sydney
We verrassen u graag, kom en zie!
Nou het is niet zo dat ie zei collega A vindt en collega B vindt dat. Maar hij liet wel vallen dat collega's bij hem kwamen en hoe vaak en waarom en wat precies dat liet ie in het midden...quote:Op maandag 10 november 2008 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Tex, dat is ook heel rot. Ook raar trouwens dat zo iemand zegt wat collega's van je vinden. Ging dat zo? Dat vind ik sowieso onjuist. Succes vanavond en ook al heb je er niks aan, misschien is het maar beter dat je vanavond moet werken. Dan ben je in ieder geval weer geweest en hoef je daar niet meer tegenop te zien, zeg maar. Sterkte.
dat heb ik laatst ook eens gevraagd, maar geloof dat ze toen heel druk wasquote:Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef Lishe het volgende:
Weet iemand trouwens waar Kozakken gebleven is??
quote:Op maandag 10 november 2008 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik laatst ook eens gevraagd, maar geloof dat ze toen heel druk was
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:15 schreef kozakken het volgende:
Ik durf bijna niets meer te schrijven, zo lang heb ik m'n gezicht al niet laten zien zeg.![]()
![]()
Het is nogal druk hier, zeg maar.
En wow! wat is er hier veel gebeurd de afgelopen maanden zeg.
Ik heb een aantal projecten opgepakt die nogal veel tijd kosten en dat gaat natuurlijk van de speeltijd hier af.
Met ons gaat het in ieder geval heel goed. Jonne is nu bijna 4,5 en eigenwijs en lief en alles ertussenin. Hij vindt het erg leuk op school en begint met allerlei vriendjes te spelen.
Romme is 2 en zegt heeeeel hard NEE!!! (en heeft nu de waterpokken, 't arme mannetje)
quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef kozakken het volgende:
Ik vind het ook leuk julie weer te zien.
Ik zal 't niet meer trekken zo actief mee te posten, maar ik vind het wel weer leuk om af en toe mee te kletsen
Nou dat vind ik sowieso erg onsympathiek. Bah. Heeft het verder gevolgen voor jou daar? Afgezien van het kutgevoel? Succes hoor straks.quote:Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou het is niet zo dat ie zei collega A vindt en collega B vindt dat. Maar hij liet wel vallen dat collega's bij hem kwamen en hoe vaak en waarom en wat precies dat liet ie in het midden...
moet tot half 10, dus dat is al bijnaquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Lishe het volgende:
Dankjewel Ynske!
Da's gemeen Tex, van je collega's. Ofja, onvolwassen. Bah. Hoelang moet je vanavond?
Ik verwacht nou wel een leuk achtergrondmuziekje bij je berichtquote:
Dan snap ik nu ook dat je pauze er vaak bij in schiet. (Zelf ook in de catering gewerkt).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |