Of dat natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt bv geen vreemde tongen
Dat alleen al
quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Moet je ook willen héquote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Je stelt je nu netjes voorquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef Kluts het volgende:
Tongen met wildvreemde mensen doe ik ook niet meer sinds mijn 17e geloof ik ja.
Iddquote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Kluts het volgende:
Maar er zit gewoon verschil in een leven als single, of een relatie. Zeker als je samenwoont ga je gewoon vaak op een wat andere manier leven. Moeilijk uit te leggen, maar het is niet zo zeer dat je iets laat voor een relatie, maar zo werkt het gewoon.
Als ik moest kiezen wist ik het wel hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
En als ik verkering heb wil ik flirten en daten en onzekerheid en zo
quote:Just - la la la la la - It goes around the world
Just - la la la la la - It's all around the world
Just - la la la la la - And everybody's singing
La la la la la - And now the bells are ringing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt dat meer aan jezelfquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bingoquote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?
Als je bij een relatie elkaar voldoende aandacht geeft, is die behoefte er toch helemaal niet.quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je bij een relatie elkaar voldoende aandacht geeft, is die behoefte er toch helemaal niet.
Onzekerheid mja, dat kan er zo nu en dan wel zijn. Flirten zou moeten kunnen, binnen grenzen.
Maar behoefte aan een date?? Dat zit je relatie niet goed lijkt mij.
Wat heb je te verliezen? Proberen kan altijd toch.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel gemerkt vanmiddag dat ik het ook wel iets engs vind hebben om eventueel te gaan kijken of het meer kan worden dan vriendschappelijk. Het zou mijn tweede relatie worden dan. Dat is toch eng!!
Ow dat zekerquote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heb je te verliezen? Proberen kan altijd toch.
haha, betekent wel dat je gevoel hebtquote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
En het drama eigenlijk ook als je het object van je affectie naar huis ziet gaan met een ander
Ik ben een sucker voor drama helaas
Je bedoeld zegmaar het dan nog niet zeker weten wat die ander van je vind, het aftasten, het bedenken: zal ik hem nou zoenen of niet, dat soort dingen. Toch?quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel ook niet letterlijk aan een date
Maar het onzekere daar van
Beetje moeilijk uit te leggen
Ik ben ook echt heeeeel blij met mn verkering hoor (als het er op aan komt ben ik toch meer een verkering iemand denk ik) maar net als dit weekend, dan is ie al een paar dagen weg, en ik ga op stap met een kudde vrijgezellen die allemaal helemaal daar mee bezig zijn en zo
En dan mis ik die spanning en zo wel eens van zal hij/zij er zijn vanavond
Zit mijn haar dan wel leuk genoeg etc
Dat jaquote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoeld zegmaar het dan nog niet zeker weten wat die ander van je vind, het aftasten, het bedenken: zal ik hem nou zoenen of niet, dat soort dingen. Toch?
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel ook niet letterlijk aan een date
Maar het onzekere daar van
Beetje moeilijk uit te leggen
Ik ben ook echt heeeeel blij met mn verkering hoor (als het er op aan komt ben ik toch meer een verkering iemand denk ik) maar net als dit weekend, dan is ie al een paar dagen weg, en ik ga op stap met een kudde vrijgezellen die allemaal helemaal daar mee bezig zijn en zo
En dan mis ik die spanning en zo wel eens van zal hij/zij er zijn vanavond
Zit mijn haar dan wel leuk genoeg etc
Idd. Hoeveel vrouwen je wel niet ziet verslonsen zodra ze aan de vent zijn. (mannen ook vaak trouwen)quote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".En dan lekker weer alleen naar huis.
Heerlijk wachten op je vriendje en die dan bespringen. Wie zegt dat je als je een relatie hebt je niets
meer aan je uiterlijk moet doen, denk dat je vriend het toch nog steeds wel fijn vindt als je je voor hem staat op
te doffen.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".En dan lekker weer alleen naar huis.
Heerlijk wachten op je vriendje en die dan bespringen. Wie zegt dat je als je een relatie hebt je niets
meer aan je uiterlijk moet doen, denk dat je vriend het toch nog steeds wel fijn vindt als je je voor hem staat op
te doffen.
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denkenquote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat zeker
Het is meer dat het nu ineens dichtbij begint te komen ofzo. Dat ik hem niet eens lang aan durf te kijken want wat dan..
Sowieso weer de mogelijkheid van gevoelens voor iemand krijgen. Of heb ik dat echt allemaal uitgeschakeld en zit het er niet meer in..
Wees gewoon blij met wat je hebtquote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ja
Ik bedoel ik weet toch wel dat vriendje en ik met elkaar naar huis gaan uiteindelijk
Kun je wel net doen alsof en weer vaker samen uit eten te gaan weet ik het
Of zoals in slechte tv series waar ze dan appart naar een bar gaan en doen alsof ze elkaar nog niet kennen
Dat is echt allemaal anders
Ik zeg toch ook niet dat ik niet blij ben met wat ik heb!quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denken![]()
[..]
Wees gewoon blij met wat je hebtGras is altijd groener aan de overkant maar als je daar bent blijkt het toch vaak alleen maar verdroogt gras dat groen gespoten is.
Dat doe ik ook zeker niet. Tis alleen dat ik soms bang ben voor m'n eigen gevoelens wel of niet aanwezig zeg maar. Achja.. eerst die tweede date maar eens afwachten haha.quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef mrbox het volgende:
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denken![]()
[..]
Iquote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil er ook graag leuk uitzien als ik een vriendje heb
Maar geen lippenstift, of iig zelden.
Als vrouwen geen make-up nodig hebben moeten ze het ook niet op doen, das zonde.quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil er ook graag leuk uitzien als ik een vriendje heb
Maar geen lippenstift, of iig zelden.
Wel leuk meisquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Tis alleen dat ik soms bang ben voor m'n eigen gevoelens wel of niet aanwezig zeg maar. Achja.. eerst die tweede date maar eens afwachten haha.
Heel opvallende make-up vind ik doorgaans ook niet mooi.quote:Op zondag 9 november 2008 21:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als vrouwen geen make-up nodig hebben moeten ze het ook niet op doen, das zonde.
Snap ik ook niet, is idd een kleine moeite. Zeker moet die vent zich ook niet als een Al Bundy op de bankquote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Hoeveel vrouwen je wel niet ziet verslonsen zodra ze aan de vent zijn. (mannen ook vaak trouwen)
Dan denk ik bij mezelf, wat is het nou voor moeite om voor hij thuiskomt even wat lippenstift op je bek te smeren en wat leuks aan te trekken, ipv in een joggingbroek sexloos op de bank hangen?
Echt damesachtig is het niet nee.quote:
Dat vind ik ook wel voldoende, soms wat lipgloss.quote:Op zondag 9 november 2008 21:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Lippenstift vind ik niks. Mascara/oogpotlood vind ik altijd wel mooi
Ik maak me altijd op, vind het leuk en verzorgd staan.quote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak me zelden op, maar kleed me wel leuk.
als ik het dan een keer deed, zomaar, zonder reden, ZAG mn ex t tenminste ook
legertanksquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt damesachtig is het niet nee.
Maar ja, ik ben dan ook zo subtiel als een legertank.
Op je aflaten komen en er proberen van te genieten, meer kan je niet doen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Tis alleen dat ik soms bang ben voor m'n eigen gevoelens wel of niet aanwezig zeg maar. Achja.. eerst die tweede date maar eens afwachten haha.
Het heeft wel watquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt damesachtig is het niet nee.
Maar ja, ik ben dan ook zo subtiel als een legertank.
Precies. Dat moet ook kunnen, maar dat moet je gewoon niet altijd doen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat het allebei belangrijk is
Dat ik me genoeg op mn gemakt voel om in piamabroek op de bank een slechte film te kijken
En ook dat ik me af en toe mooi maak, gewoon of speciaal voor hem
Zeker is dat belangrijk, dat je lekker kan hangen op de bank.quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat het allebei belangrijk is
Dat ik me genoeg op mn gemakt voel om in piamabroek op de bank een slechte film te kijken
En ook dat ik me af en toe mooi maak, gewoon of speciaal voor hem
Dat snap ik ook echt niet, zelfs als ik alleen ben lig ik nog niet zo op de bank.quote:Op zondag 9 november 2008 21:11 schreef Kluts het volgende:
Maar wat Bengel zegt, die vent moet dan niet ineens als een Al Bundy op de bank gaan hangen.
Ik vind het teveel werk.quote:Op zondag 9 november 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak me altijd op, vind het leuk en verzorgd staan.
Maar ik ben niet zo'n typje die 's ochtends opstaat en gelijk begint met make-up opdoen ofzo. Ik zie er dan niet ineens totaal anders uit zegmaar.
Daarin zijn mannen idd lekker simpelquote:Op zondag 9 november 2008 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is dat belangrijk, dat je lekker kan hangen op de bank.En het mooi maken voor hem
houdt je relatie gezond, je laat zien dat hij het waard is. Mannen zijn daar toch wel gevoelig voor toch?
Dan koop je gewoonweg de verkeerde maat.quote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat lingerie
Ik vind nou nooit iets dan en geil is, en lekker zit en gewoon goed past
Of het past en zit lekker en is alles behalve geil
Of het is geil en ik kan er niet mee fietsen omdat mn tieten er uit kiepen
Stomme tieten
quote:Op zondag 9 november 2008 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
Mannen zijn daar toch wel gevoelig voor toch?
quote:
Het is wel duidelijk dat jullie er geen hebbenquote:
Wij waarderen ze juist op hun toegevoegde waardequote:Op zondag 9 november 2008 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk dat jullie er geen hebben
Dat is het hele probleem, de maatquote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan koop je gewoonweg de verkeerde maat.
En je kan ook bij de H&M hele leuke setjes krijgen.
Lingerie.
Das maar goed ookquote:Op zondag 9 november 2008 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk dat jullie er geen hebben
Ja ik heb dus Fquote:Op zondag 9 november 2008 21:17 schreef Kluts het volgende:
Als je echt grote tieten hebt is het wel lastig ja. En met sporten vind ik het wel irritant.
Maar ik ben blij dat ik geen cup F heb ofzo.
hoewel ik er best goed uitzie zonder make upquote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het teveel werk.
Als ik iets ga doen, doe ik wel wat op, maar anders meestal niet.
Vind het niet nodig.
En vergelijk je ze dan met of zonder kleren?quote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt blij met mijn tieten, zeker als ik ze vergelijk met die van leeftijdsgenoten.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt blij met mijn tieten, zeker als ik ze vergelijk met die van leeftijdsgenoten.
Het is meer dat zij mij vertellen dat ze jaloers zijn op die van mij.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En vergelijk je ze dan met of zonder kleren?
Beiden heeft voordelen dusquote:Op zondag 9 november 2008 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ach soms zijn ze wel leuk hoor
Als vriendje er weer eens helemaal blij van word of zo
Maar met lingerie (of sommige type kleding zoals blousjes/vestjes) kopen is het echt vreselijk
En je doet het ook nooit goed...
Als je iets laags aan trek zeggen mensen dat je een snol bent
Als je een koltrui aantrekt zeggen mensen dat je dat niet moet doen omdat ze dan groter lijken
Ja hallo!
quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik doe dat eigenlijk nooit naar andermans tieten kijken, als mijn vriend met de mijne maar tevreden zou zijn, ben ik ook tevreden.quote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is meer dat zij mij vertellen dat ze jaloers zijn op die van mij.
En ik let zelf ook veel op tieten, maar dan met kleren. Of op het strand.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Beiden heeft voordelen dus
Ja soms...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soms is het ook gewoon echt vervelendHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:
Maastrichtquote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk nooit naar andermans tieten kijken, als mijn vriend met de mijne maar tevreden zou zijn, ben ik ook tevreden.![]()
Vanmiddag in Maastricht, was wel leuk mensen kijken. Wat een types lopen daar rond.
Ja, wat is jouw mening erover?quote:Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef mrbox het volgende:
wat een gedoe om tieten, hoe zit het met "konten" dan ?
Laat ik het erop houden dat je niet mag klagenquote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik ben heul nieuwsgierig! *pruillipje*
Ik ruik een verkiezingquote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
Kluts heeft goeie tieten. Beter dan de mijne.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ruik een verkiezing
ik wil wel plaats in de jury nemen
quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef MLI het volgende:
Kluts heeft goeie tieten. Beter dan de mijne.
Paar lekkere billen zijn echtquote:
Goed verpakt?quote:Op zondag 9 november 2008 21:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Paar lekkere billen zijn echtmss wel beter dan borsten
(mits de billen goed verpakt zijn)
Vrouwen zouden het beoordelen van hun eigen lichaam toch aan mannen moeten overlatenquote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed verpakt?
Ik zou het niet weten eigenlijk, volgens mij is mijn kont wel oke, maar ik kan het natuurlijk niet goed zien zelf.
Ik vertrouw wat mijn kont betreft ook volledig op hun oordeel idd.quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vrouwen zouden het beoordelen van hun eigen lichaam toch aan mannen moeten overlaten
Ga je mond spoelen, kotsen is nu ook weer niet nodig.quote:
Ga jij je mond eens wassen met zeep, jochie.quote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
Maak eens een foto, is het makkelijker op te zien![]()
verpakking == kledingquote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed verpakt?
Ik zou het niet weten eigenlijk, volgens mij is mijn kont wel oke, maar ik kan het natuurlijk niet goed zien zelf.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens wassen met zeep, jochie.
*geeft draai om de oren en schop onder de kont*
Ja, wat voor kleding je mooi vind is weer heel persoonlijk dan ook natuurlijk.quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 9 november 2008 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn kont is niks
Zijn mn tieten nog beter
Die kun je nog liften met een bh
Voorkeur van grote/vorm borsten/billen niet dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wat voor kleding je mooi vind is weer heel persoonlijk dan ook natuurlijk.
We'll be the judge of that...quote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Mijn ass is nog redelijk maar wel iets te plat.
Ow nee ik zie er kei leuk uit!quote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef Kluts het volgende:
Wat zijn jullie allemaal negatief over hoe je eruit ziet?
Tuurlijk, er zullen altijd mensen zijn die er beter uit zien, maar er zijn er meer dan genoeg die er slechter uit zien, denk ik dan maar.
Als je niet meer van die rare dingen zegt, mag je weer terugkomen.quote:
Die negativiteit heeft natuurlijk wel een kern van waarheid.. dusja..quote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef Kluts het volgende:
Wat zijn jullie allemaal negatief over hoe je eruit ziet?
Tuurlijk, er zullen altijd mensen zijn die er beter uit zien, maar er zijn er meer dan genoeg die er slechter uit zien, denk ik dan maar.
Ja, tuurlijk, dat ook.quote:Op zondag 9 november 2008 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Voorkeur van grote/vorm borsten/billen niet dan?![]()
Gelukkig heeft iedereen andere voorkeuren
Mwah, ik vind mezelf met en zonder kleren wel ok. Tuurlijk zijn er altijd dingetjes waar je niet helemaal tevreden over bent, maar over het algemeen vind ik het ok.quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow nee ik zie er kei leuk uit!
Maar wel met kleren aan
Rare dingen!quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je niet meer van die rare dingen zegt, mag je weer terugkomen.
Wees daar blij meequote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mezelf met en zonder kleren wel ok. Tuurlijk zijn er altijd dingetjes waar je niet helemaal tevreden over bent, maar over het algemeen vind ik het ok.
En wat zegt je vriendje er van?quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow nee ik zie er kei leuk uit!
Maar wel met kleren aan
Jij zou niet mijn soort vent zijn zeg, zo makkelijk onder de duim te houden.quote:
Ja die is meer van het kleren uitquote:
Ordi kledingquote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, dat ook.
Maar de ene man houdt van ordinaire kleding, de ander totaal niet.
Ooit gevraagd wat hij niet zo mooi aan je vindt?quote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die is meer van het kleren uit
gekke nudist
Dat denk jijquote:Op zondag 9 november 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij zou niet mijn soort vent zijn zeg, zo makkelijk onder de duim te houden.
Tegengas ftw!
Trek je conclusies!quote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die is meer van het kleren uit
gekke nudist
Dat een geile tiener mij naakt liever heeft wil nog niks zeggen natuurlijkquote:
Ik zei dat je terug mocht komen als je normaal en niet irritant zou doen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Gaat weer lekker he, ik zie het alweer
Eigenlijk ben ik best sympathiek hoor.quote:
eh....quote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best sympathiek hoor.
Maar dat geloof je nu natuurlijk ook niet meer.
Ik?quote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zei dat je terug mocht komen als je normaal en niet irritant zou doen.
Ga nou niet lopen huilen dat je het niet zag aankomen.
feliquote:Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef katuitdeboom het volgende:
jay, mijn internet doet het weer
dood aan de helpdesk van kpn
Zo. Waar komt dat ineens vandaan.quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef mrbox het volgende:
Voor kluts moet je stevig in je schoenen staan.
Ze is getraind in de hardcore scene!.. Als je dacht dat vietnam bootcamp erg was, probeer maar eens overeind te blijven tussen duizenden dolgesnoven kale gasten in een sporthal met dreunende 220BPM+ bij 140+Db.quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef mrbox het volgende:
Voor kluts moet je stevig in je schoenen staan.
ook opgeschoren zijkantjes en een paardenstaart?quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ze is getraind in de hardcore scene!.. Als je dacht dat vietnam bootcamp erg was, probeer maar eens overeind te blijven tussen duizenden dolgesnoven kale gasten in een sporthal met dreunende 220BPM+ bij 140+Db.
Rambo, stap opzij. Bij het volgende conflict sturen we kluts, strak in haar trainingspak uiteraard!
Been there, done thatquote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ze is getraind in de hardcore scene!.. Als je dacht dat vietnam bootcamp erg was, probeer maar eens overeind te blijven tussen duizenden dolgesnoven kale gasten in een sporthal met dreunende 220BPM+ bij 140+Db.
Rambo, stap opzij. Bij het volgende conflict sturen we kluts, strak in haar trainingspak uiteraard!
Is goed schatquote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef MLI het volgende:
[..]
*kuch* ik-meende-het-en-noem-me-nooit-meer-schat*kuch*
Ik zie er gelukkig niet uit als een gabber.quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:
Dude, jij snapt echt niet wanneer je gewoon kinderachtig irritant bent he.quote:
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik had wel een vaag voorgevoel dat je wat meer style zou hebben dan een opgeschoren zijkantjes en een strakke paardenstaartquote:Op zondag 9 november 2008 22:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er gelukkig niet uit als een gabber.
Nee. Hoewel ik nog wel een voorliefde voor kaalkopjes er aan over gehouden heb.quote:Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ook opgeschoren zijkantjes en een paardenstaart?
Ja wist eindelijk hoe ik het moest verwoorden hoe je overkwamquote:
Daar had ze om gevraagd, toch?quote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja wist eindelijk hoe ik het moest verwoorden hoe je overkwam![]()
Zo ongeveer, ook al is ie veeeeel te kort.quote:
Jij als geen ander zou moeten weten hoe ik over fok denkquote:Op zondag 9 november 2008 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dude, jij snapt echt niet wanneer je gewoon kinderachtig irritant bent he.
Voorspelbaar ben je ook al. Maar nogmaals, ik heb er een gloeiende hekel aan als iemand die ik niet graag heb, me schat noemt. Dus doe dat liever gewoon niet.quote:
Ja wel een tijdje terugquote:
Je reageert zelf op me, hoeft niet hoor.quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Voorspelbaar ben je ook al. Maar nogmaals, ik heb er een gloeiende hekel aan als iemand die ik niet graag heb, me schat noemt. Dus doe dat liever gewoon niet.
En dat verandert hoe je overkomt hoe precies?quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij als geen ander zou moeten weten hoe ik over fok denk
En dat terwijl ik eigenlijk heel lief, schattig en onschuldig ben.quote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja wist eindelijk hoe ik het moest verwoorden hoe je overkwam![]()
Ken die intro ergens van :quote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ongeveer, ook al is ie veeeeel te kort.
En toch denk ik dat ook hahaquote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk heel lief, schattig en onschuldig ben.
Dat heb je vanavond al zo vaak gezegd dat het ongeloofwaardig dreigt te worden...quote:Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk heel lief, schattig en onschuldig ben.
Hier is er één uit die compilatiequote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo ongeveer, ook al is ie veeeeel te kort.
Vanavond? Dreigt?quote:Op zondag 9 november 2008 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond al zo vaak gezegd dat het ongeloofwaardig dreigt te worden...
Haast wel he!quote:Op zondag 9 november 2008 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond al zo vaak gezegd dat het ongeloofwaardig dreigt te worden...
Niet veel maar dat was het punt ook niet.quote:Op zondag 9 november 2008 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat verandert hoe je overkomt hoe precies?
Ik nu al en dis pas het tweede deel dat ik meedraaiquote:Op zondag 9 november 2008 22:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haast wel he!
Ach, iedereen hier heeft toch wel in de gaten dat ik op zijn tijd een cold-hearted bitch ben met af en toe ook een klein hartje.
Laat ik het anders stellen, probeer je hier nog iets mee te bereiken of is het zo al vermaak genoeg voor je?quote:Op zondag 9 november 2008 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet veel maar dat was het punt ook niet.
Daarin zijn wij tegenovergestelden van elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haast wel he!
Ach, iedereen hier heeft toch wel in de gaten dat ik op zijn tijd een cold-hearted bitch ben met af en toe ook een klein hartje.
Kloptquote:Op zondag 9 november 2008 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarin zijn wij tegenovergestelden van elkaar.
Op eigen risicoquote:Op zondag 9 november 2008 22:54 schreef katuitdeboom het volgende:
maar ik denk dat het gewoon leuk is om jou te plagen
*dekt*quote:Op zondag 9 november 2008 22:54 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
![]()
ik heb je pas een weekje meegemaakt , maar je bent niet altijd gemeen hoor
maar ik denk dat het gewoon leuk is om jou te plagen
we zitten hier namelijk hier in een single topic en meisjes plagen zoentjes vragen
Ok ok, ik stop wel weer hoor had gewoon even zin te rellen, mag ik ook eensquote:Op zondag 9 november 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen, probeer je hier nog iets mee te bereiken of is het zo al vermaak genoeg voor je?
Ik denk dat je onderschat wat sommige mensen vrijgeven. Alhoewel ik uiteraard nooit zou stellen dat ik iemand ken zonder een IRL bevestiging, bleek bij diezelfde IRL bevestiging met regelmaat dat mijn inschatting niet ver van de waarheid zat.quote:
Tuurlijk. Maar had je nog een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok ok, ik stop wel weer hoor had gewoon even zin te rellen, mag ik ook eens
Dan nogquote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat sommige mensen vrijgeven. Alhoewel ik uiteraard nooit zou stellen dat ik iemand ken zonder een IRL bevestiging, bleek bij diezelfde IRL bevestiging met regelmaat dat mijn inschatting niet ver van de waarheid zat.
Ik moet zeggen qua karakter jaquote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat sommige mensen vrijgeven. Alhoewel ik uiteraard nooit zou stellen dat ik iemand ken zonder een IRL bevestiging, bleek bij diezelfde IRL bevestiging met regelmaat dat mijn inschatting niet ver van de waarheid zat.
Dit is echt zo'n nummer wat altijd op hét perfecte moment wordt gedraaid op een feestje.quote:
na 1 keer een hardcore feest in Antwerpen, wist ik het zeker.. dit is meer mijn soort noizequote:
Niet té diep nadenken jonge damequote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
Hoe goed ken je de mensen om je heen eigenlijk echt
Je bereikt vrij snel mijn irritatiegrens, ik vind je posts zo inhoudsloos/dom. Ik weet dat er achter de nick waarschijnlijk iets heel anders achter zit, het gaat me ook niet om de persoon erachter. Maar je postgedrag komt op mij erg noob-achtig en meeloperig over. Vaak heb ik het gevoel dat je heel geforceerd mee wil doen om erbij te horen of zo. Ik snap gewoon niet zo goed wat je nog doet in de SC's.quote:Op zondag 9 november 2008 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je reageert zelf op me, hoeft niet hoor.
Volslagen andere discussie.quote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
quote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer wat altijd op hét perfecte moment wordt gedraaid op een feestje.![]()
Nee had geen doel.quote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar had je nog een antwoord op mijn vraag?
Ja zeg ik moet wel zorgen dat het beeld dat jullie van mij krijgen niet dat van het domme blondje isquote:
Ik denk dat je vooral tussen de regels door mensen leert kennen. Als je een beetje mensenkennis bezit is dat niet zo moeilijk. Ik heb over het algemeen ook dat ik er niet ver naast zit.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Haha, nouja, ik vind dit ook op z'n tijd mooi hoor, ligt maar net aan de stemmingquote:Op zondag 9 november 2008 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja zeg ik moet wel zorgen dat het beeld dat jullie van mij krijgen niet dat van het domme blondje is
Owja en ik moet ook even zeggen (sorry het zit diep) dat die muziek vreselijk is
Moet zeggen dat ik ondanks Kluts IRL heb gezien nog steeds grote vraagtekens heb er hoe ze werkelijk isquote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
Jij snapt het!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nummer wat altijd op hét perfecte moment wordt gedraaid op een feestje.![]()
Dat is ook foutquote:Op zondag 9 november 2008 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Haha, nouja, ik vind dit ook op z'n tijd mooi hoor, ligt maar net aan de stemming
Ik ben niet echt een open boek nee.quote:Op zondag 9 november 2008 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ondanks Kluts IRL heb gezien nog steeds grote vraagtekens heb er hoe ze werkelijk is![]()
[..]
opvoeding héquote:Op zondag 9 november 2008 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is ook foutMaar wel op een toffe manier
Ik hou van dingen die ik mee kan krijsen en waar ik of leuk of ontzettend dom op kan dansen
Maar alleen als je het hele album draait, en niet enkel de single. Het concept van dat album is erg ok! En muzikaal ook dik in orde. Lullig detail is dat ze op de radio vaak de album versie draaien, en dan hoor je dus in het outro van Kayleigh de intro piano van Lavender al komen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Haha, nouja, ik vind dit ook op z'n tijd mooi hoor, ligt maar net aan de stemming
Is ook een Hardcore versie van.quote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
Als je dan toch met supertramp komt kom dan met the logical song!
En toch draai ik eigenlijk alleen maar het album erna. Toch iets meer mijn conceptquote:Op zondag 9 november 2008 23:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Maar alleen als je het hele album draait, en niet enkel de single. Het concept van dat album is erg ok! En muzikaal ook dik in orde.
Doe dan deze :quote:Op zondag 9 november 2008 23:13 schreef Bob-B het volgende:
Dan schop ik het onderwerp lekker WEER een andere kant op
Mocht je het equivalent van goedkope horrorfilms nog zoeken in muziek? Oude hits opleuken met een beat. Het zijn nooit oude obscure tracks natuurlijk, stel je voorquote:
Leuke afwisselingquote:Op zondag 9 november 2008 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
Gister echt een super avond gehad door de fantastische muziek!
Verschillend per zaal los gegaan op pearl jam, chumbawanba, system of a down, rihanna, pussycat dolls safri duo en rihanna
Super tof
ik heb niet zo'n drank probleem, maar clutching at straws is zeker niet geen slecht album. Minder toegankelijk dan misplaced childhood dat dan weer wel.. En toen was het over met de pret en ging Fish weg en kregen we die afgrijselijke Hogarthquote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
En toch draai ik eigenlijk alleen maar het album erna. Toch iets meer mijn concept.
Jaja en tussen door nog van die vreselijke nummers als freed from desire van gala en ich bin wie duquote:
Sowieso worden sommige oudere nummer aan de lopende band door de mangel gehaald. Denk aan het geweldige Tainted Love van Soft Cell. De beste remix daarvan die ik ben tegengekomen, is van Marilyn Manson.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mocht je het equivalent van goedkope horrorfilms nog zoeken in muziek? Oude hits opleuken met een beat. Het zijn nooit oude obscure tracks natuurlijk, stel je voor.
Sommige nummers moeten ze ook gewoon vanaf blijven die zijn zo al goedquote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso worden sommige oudere nummer aan de lopende band door de mangel gehaald. Denk aan het geweldige Tainted Love van Soft Cell. De beste remix daarvan die ik ben tegengekomen, is van Marilyn Manson.
En voor dat ik ga, wil jullie deze even niet onthoudenquote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef Bob-B het volgende:
Mijne damens ende heren, ik duik men rukbunker in, zie jullie morgen weer![]()
Er is een verschil tussen ergens een beatje onder rammen en een nummer creatief herinterpreteren. Tainted Love was uiteraard in de Soft Cell versie ook al een cover. En mjah, Manson is een acquired taste. Zijn versie van Personal Jesus vond ik ook niet echt veel toevoegen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:23 schreef Kluts het volgende:
Sowieso worden sommige oudere nummer aan de lopende band door de mangel gehaald. Denk aan het geweldige Tainted Love van Soft Cell. De beste remix daarvan die ik ben tegengekomen, is van Marilyn Manson.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:32 schreef kwaakvaak het volgende:
zo leuk maf als een mandje, maar heb de cd waar deze op stond behoorlijk grijs gedraaid. Voor zover dat mogelijk is met een CD uiteraard
En dan nu... bijna bed tijd! Morgen weer werken aanwezig zijn
amen to thatquote:Op zondag 9 november 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Bjork vind ik echt verschrikkelijk. Schreeuwlelijk.
ik ook, al valt al het extreme bij mij afquote:Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik sta open voor allerlei soorten muziek, maar sommige artiesten kan ik echt niet verdragen.
Ik probeer het eerst te luisteren voor ik oordeel. Bij Bjork lukt dat niet omdat ik die stem gewoon niet trek.quote:Op maandag 10 november 2008 00:15 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
ik ook, al valt al het extreme bij mij af
klinkt goed sedan,quote:
Je blijft me af en toe verbazenquote:Op maandag 10 november 2008 00:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer het eerst te luisteren voor ik oordeel. Bij Bjork lukt dat niet omdat ik die stem gewoon niet trek.
En zelfs Slipknot heeft leuke nummers.
Begrijpelijk. Maar ze is ontegenzeggenlijk zichzelf. Dat kan ik waarderen, zelfs al kan ik het niet altijd luisteren (en heb ik niets na haar eerste twee albums). Als ik me bij een artiest daarentegen continu afvraag "heb ik dit niet beter gehoord, tien jaar eerder" dan schiet het niet zo op.quote:Op maandag 10 november 2008 00:23 schreef Kluts het volgende:
Bij Bjork lukt dat niet omdat ik die stem gewoon niet trek.
Kan beide heel goed vind ik dan weer. Harde kan ik ook wel waarderen klinkt ook nog vrij zuiver.quote:Op maandag 10 november 2008 00:27 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
klinkt goed sedan,
maar die zanger heeft gewoon een mooie stem, dan snap ik niet waarom ie soms gaat grunten ( als je dat zo schrijft) als je zo'n stem hebt.
Slipknot vind ik nou echt compleet waardeloos.quote:
Staan anders zat harde nummers op hun nieuwe albumquote:Op maandag 10 november 2008 00:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Slipknot vind ik nou echt compleet waardeloos.
BOAT RUDDER!quote:
doen wij expresquote:Op maandag 10 november 2008 01:34 schreef Ripley het volgende:
ik let even niet op en jullie zijn al waar een topic verder
goed planquote:Op maandag 10 november 2008 01:41 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
sorry![]()
volgende keer zal ik zeggen: jongens en meisjes, stop met posten totdat ripley er is
echt?!?! ik voel mij verradenquote:Op maandag 10 november 2008 01:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
goed plan
en het zijn tegenwoordig nep singles btw
quote:Op maandag 10 november 2008 01:47 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
echt?!?! ik voel mij verradenben ik een beetje in mijn eentje single hier, dubbel single
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 01:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik back je hoor
Maar voor je het weet zijn het van die Q's he - met relaties en zo
Hey Klutsquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Den_Haag het volgende:weer een paar hechtingen rijker
Andere WEL een leuk weekend gehad?
Onderuit gegaan met de motor?quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Den_Haag het volgende:weer een paar hechtingen rijker
Ouch! Geen hersenschudding?quote:Op maandag 10 november 2008 11:10 schreef Den_Haag het volgende:
Nope. Een hockeystick is toch harder dan mijn hoofd
Watskeburt?quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Den_Haag het volgende:
weer een paar hechtingen rijker
Waar op je hoofd?quote:Op maandag 10 november 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, alleen een mooie winkelhaak
Dan zit ik wel goedquote:
Jij bent toch heel lang? Hoe heeft iemand dat dan in godsnaam voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 10 november 2008 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In de wedstrijd een hockeystick tegen me hoofd gekregen.terug
quote:
dat snap ik zelf ook niet.quote:Op maandag 10 november 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent toch heel lang? Hoe heeft iemand dat dan in godsnaam voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |