Of dat natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt bv geen vreemde tongen
Dat alleen al
quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Moet je ook willen héquote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Dat alleen al
Je stelt je nu netjes voorquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef Kluts het volgende:
Tongen met wildvreemde mensen doe ik ook niet meer sinds mijn 17e geloof ik ja.
Iddquote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Kluts het volgende:
Maar er zit gewoon verschil in een leven als single, of een relatie. Zeker als je samenwoont ga je gewoon vaak op een wat andere manier leven. Moeilijk uit te leggen, maar het is niet zo zeer dat je iets laat voor een relatie, maar zo werkt het gewoon.
Als ik moest kiezen wist ik het wel hoorquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
En als ik verkering heb wil ik flirten en daten en onzekerheid en zo
quote:Just - la la la la la - It goes around the world
Just - la la la la la - It's all around the world
Just - la la la la la - And everybody's singing
La la la la la - And now the bells are ringing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ligt dat meer aan jezelfquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En als ik vrijgezel ben wil ik de vastigheid van een relatie en iemand om gewoon mee op de bank te hangen en zo
quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bingoquote:Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet dat nummer van ATC? Around the world ofzo?
Als je bij een relatie elkaar voldoende aandacht geeft, is die behoefte er toch helemaal niet.quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je bij een relatie elkaar voldoende aandacht geeft, is die behoefte er toch helemaal niet.
Onzekerheid mja, dat kan er zo nu en dan wel zijn. Flirten zou moeten kunnen, binnen grenzen.
Maar behoefte aan een date?? Dat zit je relatie niet goed lijkt mij.
Wat heb je te verliezen? Proberen kan altijd toch.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel gemerkt vanmiddag dat ik het ook wel iets engs vind hebben om eventueel te gaan kijken of het meer kan worden dan vriendschappelijk. Het zou mijn tweede relatie worden dan. Dat is toch eng!!
Ow dat zekerquote:Op zondag 9 november 2008 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heb je te verliezen? Proberen kan altijd toch.
haha, betekent wel dat je gevoel hebtquote:Op zondag 9 november 2008 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
En het drama eigenlijk ook als je het object van je affectie naar huis ziet gaan met een ander
Ik ben een sucker voor drama helaas
Je bedoeld zegmaar het dan nog niet zeker weten wat die ander van je vind, het aftasten, het bedenken: zal ik hem nou zoenen of niet, dat soort dingen. Toch?quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel ook niet letterlijk aan een date
Maar het onzekere daar van
Beetje moeilijk uit te leggen
Ik ben ook echt heeeeel blij met mn verkering hoor (als het er op aan komt ben ik toch meer een verkering iemand denk ik) maar net als dit weekend, dan is ie al een paar dagen weg, en ik ga op stap met een kudde vrijgezellen die allemaal helemaal daar mee bezig zijn en zo
En dan mis ik die spanning en zo wel eens van zal hij/zij er zijn vanavond
Zit mijn haar dan wel leuk genoeg etc
Dat jaquote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je bedoeld zegmaar het dan nog niet zeker weten wat die ander van je vind, het aftasten, het bedenken: zal ik hem nou zoenen of niet, dat soort dingen. Toch?
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".quote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoel ook niet letterlijk aan een date
Maar het onzekere daar van
Beetje moeilijk uit te leggen
Ik ben ook echt heeeeel blij met mn verkering hoor (als het er op aan komt ben ik toch meer een verkering iemand denk ik) maar net als dit weekend, dan is ie al een paar dagen weg, en ik ga op stap met een kudde vrijgezellen die allemaal helemaal daar mee bezig zijn en zo
En dan mis ik die spanning en zo wel eens van zal hij/zij er zijn vanavond
Zit mijn haar dan wel leuk genoeg etc
Idd. Hoeveel vrouwen je wel niet ziet verslonsen zodra ze aan de vent zijn. (mannen ook vaak trouwen)quote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".En dan lekker weer alleen naar huis.
Heerlijk wachten op je vriendje en die dan bespringen. Wie zegt dat je als je een relatie hebt je niets
meer aan je uiterlijk moet doen, denk dat je vriend het toch nog steeds wel fijn vindt als je je voor hem staat op
te doffen.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wel mag flirten, dan geeft je dat toch genoeg "spanning".En dan lekker weer alleen naar huis.
Heerlijk wachten op je vriendje en die dan bespringen. Wie zegt dat je als je een relatie hebt je niets
meer aan je uiterlijk moet doen, denk dat je vriend het toch nog steeds wel fijn vindt als je je voor hem staat op
te doffen.
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denkenquote:Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat zeker
Het is meer dat het nu ineens dichtbij begint te komen ofzo. Dat ik hem niet eens lang aan durf te kijken want wat dan..
Sowieso weer de mogelijkheid van gevoelens voor iemand krijgen. Of heb ik dat echt allemaal uitgeschakeld en zit het er niet meer in..
Wees gewoon blij met wat je hebtquote:Op zondag 9 november 2008 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ja
Ik bedoel ik weet toch wel dat vriendje en ik met elkaar naar huis gaan uiteindelijk
Kun je wel net doen alsof en weer vaker samen uit eten te gaan weet ik het
Of zoals in slechte tv series waar ze dan appart naar een bar gaan en doen alsof ze elkaar nog niet kennen
Dat is echt allemaal anders
Ik zeg toch ook niet dat ik niet blij ben met wat ik heb!quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denken![]()
[..]
Wees gewoon blij met wat je hebtGras is altijd groener aan de overkant maar als je daar bent blijkt het toch vaak alleen maar verdroogt gras dat groen gespoten is.
Dat doe ik ook zeker niet. Tis alleen dat ik soms bang ben voor m'n eigen gevoelens wel of niet aanwezig zeg maar. Achja.. eerst die tweede date maar eens afwachten haha.quote:Op zondag 9 november 2008 20:51 schreef mrbox het volgende:
Laat het gewoon lekker op je afkomen, niet te veel gaan (doem) denken![]()
[..]
Iquote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil er ook graag leuk uitzien als ik een vriendje heb
Maar geen lippenstift, of iig zelden.
Als vrouwen geen make-up nodig hebben moeten ze het ook niet op doen, das zonde.quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil er ook graag leuk uitzien als ik een vriendje heb
Maar geen lippenstift, of iig zelden.
Wel leuk meisquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet. Tis alleen dat ik soms bang ben voor m'n eigen gevoelens wel of niet aanwezig zeg maar. Achja.. eerst die tweede date maar eens afwachten haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |