quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus je bedoelt hiermee te zeggen dat ik props krijg?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WhIhiHIhihihi IK BEN HILARISSCHHHH!!!!!!
Ja.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
badpak? oh nee wacht je bent albino en kan niet tegen de zon??? oeh..beter nog, je bent emo en houdt van zwart en dus niet van zon????
De zon? Zon? Definieer zon? Jullie denken dat het heel normaal is allemaal. Maar de zon is een complot van de new world order met allemaal camera's erinquote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
badpak? oh nee wacht je bent albino en kan niet tegen de zon??? oeh..beter nog, je bent emo en houdt van zwart en dus niet van zon????
Waarin?quote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mr ananansnsansnnansnansnna,........hoe is ie nou, al zin in???
Vertel!quote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, even dit:
in de super de boer, in de megastores te den haag, werkt de sacharijnigste kassamedewerkster van 50 plus ever
quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef gers het volgende:
Kali is een baas
ik wou dat ik hem op msn had
- Hallo zeggen is moeilijkquote:
Employee of the month!quote:Op zondag 9 november 2008 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Hallo zeggen is moeilijk
- Oogcontact is er niet
- Meest doodgeneukte uitdrukking op iemands gezicht, mogelijk
- Geld terug geven kan niet, op de grond wel
__!!
Bier? Het werd toch een celibate avondquote:Op zondag 9 november 2008 20:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou lieverd omdat je het zio lief vraagt, maar alleen omdat we gaan bieren ok???
O mooi, dan kan ik Sackboy er even bij naaien in het FB-topic!quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voorgaande keren was deze TT al ge editterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |