Iedereen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, godver, wie hou ik voor de gek
Jij kan heul niet zonder onsquote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah, godver, wie hou ik voor de gek
Doe je niks aan.quote:Op zondag 9 november 2008 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu ik iig niet, lesbo's![]()
![]()
.
Ik vind homoseksualiteit onnatuurlijk.
HERPESquote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef Gupje het volgende:
bt moet ook nog steeds klein kusje krijgen.
Dit: http://www.bolke.nl/quote:Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ook maar ik mag daar niet naar binnen, welke ga je, "cest la vie" of "de trut"!!!
of ga je naar een andere stad??
jajaja...kali kent z'n kroegjes wel!!!!!
Dat kan, ik post hier nog niet zo lang.quote:Op zondag 9 november 2008 21:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ken jou niet.
En waarom gebruik jij geen PI !
Neen ik heb liever dat mijn edele mooi gevormde ballen tegen het zadel opkletsen als ik met mach 3 op mijn ros door de bossen knal !quote:Op zondag 9 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat al in een week.
Ben heul geen gothicquote:Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja moet je ff inlezen, k zei daarvoor iets over jou.
Hmmmquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat kan, ik post hier nog niet zo lang.
Heeft eigenlijk geen reden.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ik heb liever dat mijn edele mooi gevormde ballen tegen het zadel opkletsen als ik met mach 3 op mijn ros door de bossen knal !
En je hebt al lopen fantaseren hoe je daar binnen komt met mij aan je hand, je loopt naar de eerste bank en gaat daar je eerste kledingstukken uitdoen. Je zit me te teasen, likt een paar keer aan je vingers. Dan loop je door naar de tweede bank en doet ook daar een paar kledingstukken uit zodat je alleen nog maar je kei sexy rode lingerie aan hebt, kanten welteverstaan. Je wrijft een aantal keer over je borsten en kijkt me geil aan. Daarna ga je op het bed liggen en stript daar de rest af, ik zit met een harde paal in m'n broek. Daarna maak je de ''come here'' beweging van The Rock. Ik moet je van onder naar boven likken, ik stop bij je sappige vagina die al helemaal nat is. Daarna volgen de stoten in je, één voor één. Je kreunt, het voelt zo goed! Je zegt dat ik het zachter aan moet doen want het doet zo zeer! Ik luister er niet na en ga gewoon door!quote:
BPquote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef IQM het volgende:
Hoeveel meisjes zijn hier eigenlijk?
Bt, Fas, 4B?
Sepreh klinkt nog wel als een ziekte die ik zou willen hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SEPREH
Klinkt als een scheldwoord uit Lord of the Rings.
JESUSquote:Op zondag 9 november 2008 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En je hebt al lopen fantaseren hoe je daar binnen komt met mij aan je hand, je loopt naar de eerste bank en gaat daar je eerste kledingstukken uitdoen. Je zit me te teasen, likt een paar keer aan je vingers. Dan loop je door naar de tweede bank en doet ook daar een paar kledingstukken uit zodat je alleen nog maar je kei sexy rode lingerie aan hebt, kanten welteverstaan. Je wrijft een aantal keer over je borsten en kijkt me geil aan. Daarna ga je op het bed liggen en stript daar de rest af, ik zit met een harde paal in m'n broek. Daarna maak je de ''come here'' beweging van The Rock. Ik moet je van onder naar boven likken, ik stop bij je sappige vagina die al helemaal nat is. Daarna volgen de stoten in je, één voor één. Je kreunt, het voelt zo goed! Je zegt dat ik het zachter aan moet doen want het doet zo zeer! Ik luister er niet na en ga gewoon door!
Nadat je de volgende ochtend wakker wordt sta ik al naast mijn bed mijn maatpak aan te trekken voor weer een werkdag, ik moet naar m'n andere bitches toe op het werk. Ik besteed geen aandacht aan je en je druipt af. Je voelt jezelf een sletje, en dat ben je ook.
Emoquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben heul geen gothic![]()
Maar Billy Talent is wel besmettelijk
Joran Van Der Sloot II in 5 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |