Voorzien van een slotje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
Wordt vanavond opgehaald, dus mag dicht:
[TK] Nokia 2310
Heb nog geen geld van hem, en het leuke is dat ik hem nu niet kan contacterenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:57 schreef NanKing het volgende:
Al zijn accounts zijn geprullebakiseert. Ik heb echt zo ontzettend veel PM's gestuurd naar 'm en van tijd tot tijd kreeg ik netjes antwoord en beloofde hij weer van alles.
Ik heb nog 1 optie om hem te contacteren en dat is een email adres waarvan ik niet zeker van ben of hij 't nog gebruikt. (maar ik heb een sterk vermoeden van wel)
Het enige wat ik nu wel kan zeggen is dat hij de vorige keren wél alles heeft opgelost al heeft dat ook maanden geduurd.
Ik heb vandaag contact met hem gehad, hij zegt nog 2 mensen iets tegoed te hebben dat zijn jij en tommoi denk ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb nog geen geld van hem, en het leuke is dat ik hem nu niet kan contacteren
Donequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:50 schreef RD4 het volgende:
[TK/TR] Samsung Omnia i900 Black *NIEUW* mag een slotje op, Blaze en ik zijn er uit
Dicht.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:05 schreef deedeetee het volgende:
[TK] Claudio Ferrici schoudertas
Mag op slot, is verkocht !
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:03 schreef Dokay het volgende:
[TK] Heilig Boek "Bhagavad Gita" is dicht
OKquote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[TK][gitaar] Epiphone SG Special [zwart] mag wel dicht
Je hebt nog een geinteresseerdequote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef DancePlaza het volgende:
[TK] Danceplaza's opruiming [/dP] sluiten maar
ik zag het.. maar het topic mag echt op slotquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt nog een geinteresseerde? Nelisb is nog actief op het forum dus misschien kan je nog iets regelen met hem? Of wil je je topic echt op slot
Okeee slotje zit erop, fijne dagen alvastquote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik zag het.. maar het topic mag echt op slotthxn alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |