Top aankoop.quote:
Ja ben ik met je eens, maar Suarez heeft 95 % van de kaarten gewoon terecht gekregen. Dus tis gewoon zn eigen schuld.quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het mag nooit zo zijn dat scheidsrechters op grond van reputatie gele kaarten gaan geven. Wie het ook is!
Ik zag dat het een dubbel gevouwde enkel was. Die is er 2 maanden uit denk ik. Ajax zal tegen PSV denk ik 4-5-1 gaan spelen in de ArenA.quote:
Deze van vandaag is gewoon belachelijk, dat kan iedereen zien, zelfs zonder bril! Op van Boekel na dan...quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, maar Suarez heeft 95 % van de kaarten gewoon terecht gekregen. Dus tis gewoon zn eigen schuld.
Zag er niet goed uit, ging wel heel hard dubbel..quote:
Suarez is er toch nog.....quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
Tegen PSV met fucking Sno in de spits
En is Utrecht omgekocht ofzo?
Tvp
Ja, was geen opzet van die speler van Sparta.quote:
Het is wel een toenemende armoede inderdaad...quote:Op zondag 9 november 2008 15:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik zag dat het een dubbel gevouwde enkel was. Die is er 2 maanden uit denk ik. Ajax zal tegen PSV denk ik 4-5-1 gaan spelen in de ArenA.
Scheidsrechters zijn ook mensen. Als iemand zo vaak heeft geduikelt, het afgelopen donderdag weer doet neem je dat gewoon meen in je achterhoofd.quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
belachelijk dat, wanneer een speler schwalbes heeft gemaakt in het verleden, oordelen op reputatie word geaccepteerd door de meesten. een scheids moet elke situatie apart beoordelen.
Over zn vrouw?quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waar is hij nou overheen gegaan
Het gaat niet om die penalty, het gaat om die onterecht gegeven gele kaart.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Scheidsrechters zijn ook mensen. Als iemand zo vaak heeft geduikelt, het afgelopen donderdag weer doet neem je dat gewoon meen in je achterhoofd.
Trouwens, misschien zag die scheids het gewoon niet goed.. er worden wekelijks een stuk of 5 penalty's niet gegeven, doe niet zo jankerig dus.
als ie het niet goed ziet moet hij ook geen geel geven. hij geeft geel... dus heeft hij een schwalbe gezien.. wat in dit geval niet kan tenzij hij echt blind is. dus heeft ie gewoon op reputatie gefloten. wal-ge-lijk. en zo'n grensrechter grijpt ook niet in dus die doet net zo hard mee.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Scheidsrechters zijn ook mensen. Als iemand zo vaak heeft geduikelt, het afgelopen donderdag weer doet neem je dat gewoon meen in je achterhoofd.
Trouwens, misschien zag die scheids het gewoon niet goed.. er worden wekelijks een stuk of 5 penalty's niet gegeven, doe niet zo jankerig dus.
Het keuken- en breitopic is ergens anders vrouw.quote:Op zondag 9 november 2008 15:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja...
Voetballers die schwalbes maken hebben klappen nodig.
Scheidsrechters die oordelen op reputatie hebben ook klappen nodig!
[ afbeelding ]
Dit AZ kan de uefa cup winnenquote:Op zondag 9 november 2008 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ari.... mooie kans...Schitterende AZ aanval.
alles kanquote:Op zondag 9 november 2008 15:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dit AZ kan de uefa cup winnen
Scheidsrechters zijn ook mensen, ik denk dat het fluiten van een wedstrijd nogal onderschat wordt. Suarez moet zelf gewoon niet zo kutten, dan had hij nu niet al op 6 gele kaarten gestaan.quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
belachelijk dat, wanneer een speler schwalbes heeft gemaakt in het verleden, oordelen op reputatie word geaccepteerd door de meesten. een scheids moet elke situatie apart beoordelen.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef Blawh het volgende:
Suarez moet zelf gewoon niet zo kutten, dan had hij nu niet al op 6 gele kaarten gestaan.
Nou, AZ is een veel mooiere clubquote:
Bijna een penalty.quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
geel voor Van der WIel.
Wel een schwalbe van Slijngard.
Dat was nou een schwalbe inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
geel voor Van der WIel.
Wel een schwalbe van Slijngard.
Die is bagger, hoezo?quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef TheZapster het volgende:
Wat si er met die scheids bij Ajax aan de hand
quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef venomsnake het volgende:
haha, de volendam supporters: "WE GAAN EUROPA IN"
hoe bedoel je, kutten? hoeveel van die 6 gele kaarten waren echte schwalbes? hoogstens 1.quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Scheidsrechters zijn ook mensen, ik denk dat het fluiten van een wedstrijd nogal onderschat wordt. Suarez moet zelf gewoon niet zo kutten, dan had hij nu niet al op 6 gele kaarten gestaan.
Wat DatMeenJeNiet zegt dus.
We kunnen nog altijd Vonk in de spits gooienquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Longmen het volgende:
Suarez er misschien maar eens uithalen, die vergalopeert zichzelf nog. Die kunnen we niet missen tegen PSV
Hij bedoelt dat zijn gele kaarten niets met voetbal te maken hadden. Gewoon domme (wel terechte) gele kaarten.quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoe bedoel je, kutten? hoeveel van die 6 gele kaarten waren echte schwalbes? hoogstens 1.
Niet al zijn kaarten zijn voor schwalbes, kutten gaat verder dan alleen schwalbes.quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoe bedoel je, kutten? hoeveel van die 6 gele kaarten waren echte schwalbes? hoogstens 1.
JALALALALA WIJ STAAN ONDERAAN, WIJ STAAN ONDERAAN, WIJ STAAN ONDERAAN...quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef venomsnake het volgende:
haha, de volendam supporters: "WE GAAN EUROPA IN"
Ze zijn ook de wave aan het inzetten in hun eigen vakquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
JALALALALA WIJ STAAN ONDERAAN, WIJ STAAN ONDERAAN, WIJ STAAN ONDERAAN...
Goh ze missen Pelle wel zegquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef leonnekes het volgende:
3-0 Ari
Ik wist toen ik het typte dat het mis zou gaan.quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Aanvoerder het volgende:
De champagne kan bijna open jongen!
quote:
Ja..quote:Op zondag 9 november 2008 15:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wist toen ik het typte dat het mis zou gaan.
Stond 'ie niet net buitenspel eigenlijk?
Buitenspel doelpunt ook nog echtquote:Op zondag 9 november 2008 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jammer van deze onnodige tegen doelpunt.
AZ als club niet, maar hoe ze spelen welquote:Op zondag 9 november 2008 15:49 schreef Vidacz het volgende:
Mensen die AZ nu opeens briljant vinden.
Ze laten tenminste goed voetbal zienquote:Op zondag 9 november 2008 15:49 schreef Vidacz het volgende:
Mensen die AZ nu opeens briljant vinden.
witte zakdoeken??quote:Op zondag 9 november 2008 15:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Winter Wonderland is vroeg dit jaar in de ArenA.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:52 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf het zeggen: tegen ADO speelde we onze beste wedstrijd van het seizoen
nu zal het gaan lopen bij Twentequote:
tijd voor Krulquote:Op zondag 9 november 2008 15:52 schreef Merkie het volgende:
Timmer, wat een blunders. Die twee tegendoelpunten zouden bij elke andere keeper geen eens een mogelijkheid zijn
.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
Zou Poepon weten dat er nog WC papier op zijn hoofd zit?
Tja hij heet niet voor niets Poepon.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
Zou Poepon weten dat er nog WC papier op zijn hoofd zit?
Tja hij heet niet voor niets Poepon.
niet zeiken die jongen doet het al tijden super.quote:Op zondag 9 november 2008 15:54 schreef Longmen het volgende:
Ah een ouderwetse slechte voorzet van Urby.
zeker daarom viel deze opquote:Op zondag 9 november 2008 15:55 schreef toma het volgende:
[..]
niet zeiken die jongen doet het al tijden super.
Zuurpruim.quote:Op zondag 9 november 2008 15:54 schreef Longmen het volgende:
Ah een ouderwetse slechte voorzet van Urby.
woensdag as?quote:Op zondag 9 november 2008 15:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Woensdag 12 november, 20.45 uur (live op tv)
AZ - PSV. Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Gerritsen en Brink. Vierde official: Kamphuis.
Hoe wil tactisch genie Stevens AZ afhouden?
Niet, PSV gaat hard onderuit.quote:Op zondag 9 november 2008 15:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Woensdag 12 november, 20.45 uur (live op tv)
AZ - PSV. Scheidsrechter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Gerritsen en Brink. Vierde official: Kamphuis.
Hoe wil tactisch genie Stevens AZ afhouden?
dacht dat het dan interland dag was....quote:
quote:Huntelaar mogelijk lang uit de roulatie
Ajacied Klaas Jan Huntelaar heeft het strijdtoneel zondagmiddag vroegtijdig moeten verlaten. De spits raakte in het duel met Sparta Rotterdam geblesseerd.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Op het eerste gezicht lijkt het te gaan om een relatief erge enkelblessure. In een sprintduel klapte de enkel van de international dubbel, waarna hij zich naar de kant moest begeven.
Evander Sno verving Huntelaar na 38 minuten en vooralsnog is de ernst van de kwetsuur nog onbekend.
Kennedy Bakircioglu kreeg van Marco van Basten overigens zijn eerste basisplaats van het seizoen toebedeeld
quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij het antwoord? SMS Poep on naar 0909 en WIN!
Zekers vriendjes met Poeponquote:Op zondag 9 november 2008 16:01 schreef Jajong het volgende:
Wat een ernstig inconsequente poepscheids btw.
En toch mag er iemand fluiten bij real - juventusquote:Op zondag 9 november 2008 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zijn de scheidsrechters in NL toch kut.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij het antwoord? SMS Poep on naar 0909 en WIN!
quote:Op zondag 9 november 2008 16:03 schreef RuneRose het volgende:
zag ik dat goed, van brocnkhorst op de lat?
quote:
je zal zien dat ajax gewoon weer verliest van PSVquote:Op zondag 9 november 2008 16:03 schreef TLC het volgende:
Volgende week staat Ajax 7 punten los van PSV. En Groningen gaat nu over PSV heen in het klassement
Theo jaquote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef toma het volgende:
410 gaat los.
Evert ten Napel: "Een soort stoelendans"
Dat is Evert niet!quote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef toma het volgende:
410 gaat los.
Evertquote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef toma het volgende:
410 gaat los.
bronvermelding.quote:
Jep, PSV is toch een beetje de angstgegner. Muv die geweldige 5-1 van 2 seizoenen terug danquote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
je zal zien dat ajax gewoon weer verliest van PSV
quote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef toma het volgende:
410 gaat los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |