Dan mis jij waarschijnlijk nog meer .dllsquote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef Jelminho het volgende:
Werkt ook niet AMD-XP.. telkens worden er bestanden gekopieerd, en lijkt alles goed te gaan.. dan typ ik exit, en start die opnieuw op, en komt die weer niet in windows...
Dit is vals J.quote:Op maandag 10 november 2008 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan het bestand user32.dll ook niet vinden. Heb ik nu een virus? Als ik met Spotlight zoek dan vind ik niks. Mijn computer (iMac) start wel gewoon op. Ook heb ik geen XP CD.
Help!
Waarom repareer je hem dan niet gewoon?quote:Op maandag 10 november 2008 17:25 schreef Faar18 het volgende:
Een makkelijke maar wel omslachtige reparatiemethode als je niet via DOS-commando's erin slaagt het probleem op te lossen. Bijvoorbeeld omdat je het Admin-wachtwoord niet weet of omdat ook in veilige-modus opstarten niet lukt.
Wat ik heb gedaan was met een windows XP installatie cd nogmaals windows te installeren, op een andere partitie. Ik had dus twee OSn op mijn pc staan. Vanad de tweede installatie kon ik wel gewoon opstarten en in alle mappen. Vervolgens had ik een cleane user32.dll uit de map C:\Windows\$NTuninstallKB925902$ gehaald (is een verborgen map), en die in het system32 folder geplaats. Het ging hier om mappen uit de originele windowsinstallatie. Vervolgens opnieuw opgestart en deed mjin pc het weer.
Heb je al gezocht in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\REG_DWORD/REG_DWORD_LITTLE_ENDIAN\quote:Op maandag 10 november 2008 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan het bestand user32.dll ook niet vinden. Heb ik nu een virus? Als ik met Spotlight zoek dan vind ik niks. Mijn computer (iMac) start wel gewoon op. Ook heb ik geen XP CD.
Help!
ff een bootflopje aanmaken met user32.dll ?quote:Op maandag 10 november 2008 18:54 schreef ThE_ED het volgende:
Vriendin heeft hier hetzelfde probleem (ik heb niks gehad van AVG en heb ook XP, trouwens), het kutte is dat haar CD-ROM drive het al een tijdje niet doet en booten van USB, iig met dit BIOS niet kan. Dus nou, ja.... iig maar CD-ROM drive kopen voor die laptop denk ik.
Geen floppydrivequote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ff een bootflopje aanmaken met user32.dll ?
AVG gebruikt dezelfde definities als NOD32quote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Ook op Tweakers.net:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1321388/0
Collega net op MSN:
ik - "We krijgen het druk morgen!"
collega - "AVG?"
ik - "Oh, je hebt m'n mailtje al gehad?"
collega - "Nee? Maar wel al 6x gebeld vandaag..."
Omdat AVG geen fuck tegenhoudt (behalve goede DLL's) installeer ik al ruim een jaar overal Antivir als het gratis moet.
NOD32 als het wat mag kosten
Eset NOD32, geeft deze knullige melding echter niet en laat je PC geen systeembestanden verwijderen...quote:Op maandag 10 november 2008 19:39 schreef DurQ het volgende:
[..]
AVG gebruikt dezelfde definities als NOD32
norton: truequote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton en Mcafee totaalpakketten zijn een virus op zichzelf..
Deze geprobeerd. 1 deed hij, 2 niet. En nu kan ik ook niet meer in veilige modus opstarten. iemand nog tips.quote:Op zondag 9 november 2008 19:59 schreef fransbreda het volgende:
Zet dit de bestanden ook terug als je nog niet opnieuw hebt opgestart?
# Klik op START --> Klik op UITVOEREN. Typ hier "CMD", druk op < enter >
# In het volgende zwarte scherm staat een knipperend streepje. Hier moeten de volgende commando's getypt worden. Let erop dat je de commando's -exact- overneemt, inclusief spaties en leestekens.
1. ren c:\windows\system32\user32.dll user32.old < enter >
2. copy c:\windows\servicepackfiles\i386\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll < enter>
De oplossing stond bij "indien je toegang hebt tot de veilige modus"...
Kan zijn... Maar NOD32 verwijdert tenminste geen essentiële, onschuldige systeembestandenquote:Op maandag 10 november 2008 19:39 schreef DurQ het volgende:
[..]
AVG gebruikt dezelfde definities als NOD32
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |