gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb in de afgelopen periode echt heel veel steun gehad aan iedereen hier, het klinkt raar want er zijn genoeg mensen die zeggen pfff het zijn toch gewoon vreemde mensen op internet, wat heb je daar nou aan?? Nou in mijn geval heel veel!
Daarom wil ik jullie ook heel erg bedanken voor de steun, het begrip, de eigen verhalen waarin ik me herkende, het heeft mij heel erg goed gedaan! Dat ik in deze periode ook zwanger was van mijn eerste kindje wisten maar heel weing mensen, ik heb het daar echt enorm moeilijk mee gehad maar nadat ik jullie mijn problemen vertellen wil ik jullie het volgende ook laten zien:
[ afbeelding ]
Bedankt voor alles de afgelopen tijd!
mooi verwoordquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel erbij, maar het mooie overheerst. Gefeliciteerd koekje, geniet ervan.
dat lijkt mij ook het engste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Het is inderdaad heel erg dubbel, mijn moeder was zo blij geweest met dit kindje, en dan is het gewoon heel hard dat ik dr nooit even kan laten zien, nooit vragen om even op te passen, iets waar ze het altijd zo druk over had, nooit gewoon genieten van die kleine dingen, niet meer aan haar kunnen vragen van goh mam hoe deed jij dat nou![]()
![]()
Tuurlijk, in mijn hart en ziel is ze bij me maar juist nu mis ik haar meer dan ooit. Ik heb super lieve familie maar toch is dat niet te vergelijken, hoe ze ook hun best doen
zal ook per persoon verschillen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee maar er zijn toch nog heel veel mensen die je daar raar om aankijken en opmerkingen maken van goh heeft ze als 2e naam niet de naam van je moeder? dat had ik wel verwacht
For every life there's a death, for every death there's new lifequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ook hier eventjes showen voor ik dr weer offline haal
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |