Je bent er weerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik leer eigenlijk helemaal mezelf te ontwikkelen nu en hoewel ik mam onwijs mis is dat OOK een heel lekker gevoel, een gevoel waardoor ik gewoon wel weer door wil met leven en dat was de eerste tijd wel anders
Dat je je niet laat beïnvloeden zelfs in een lastigere periode getuigt van een sterke persoonlijkheid. Meestal gaat het juist niet zó. Meestal als mensen door een lastigere periode gaan laten ze zich meeslepen in het medeleven van anderen, hetgeen wat jij gelukkig niet doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:17 schreef Daverz het volgende:
Misschien is dat ook omdat juist die mensen wat verder van je af staan. Denk dat mensen zich moeilijk een houding kunnen geven in zo'n situatie. Ze kennen jou niet door en door, en weten dus blijkbaar niet dat als jij het écht wel zou zeggen als het kut met je ging. Maar natuurlijk moet je niet 24 uur per dag huilend in je kamertje zitten, en dat zou je zelf ook niet meer trekken op een gegeven moment. Ik kan me zo voorstellen dat het de eerste dagen best zo gegaan kan zijn, maar er komt natuurlijk een punt waarop je verder moet. En dat betekent niet dat je nu voor de rest van je leven je nooit meer goed kan voelen of nooit meer kan lachen.
Klinkt misschien raar, maar blijkbaar hebben juist DIE mensen meer tijd nodig, om te begrijpen dat jij -ondanks dat je er natuurlijk af en toe nog steeds veel verdriet om hebt- je gewoon goed kan voelen. Nogmaals, het klinkt totaal vreemd maar ik denk dat je hun wat meer tijd zal moeten gunnen, en dat ze dus over een half jaar niet meer elke keer over je moeder zullen beginnnen.
Niet dat je hen iets schuldig bent ofzo trouwens hoor, zo wil ik het niet over laten komen. Ik bedoel alleen te zeggen dat zij blijkbaar bij 'jou' (mede omdat ze wat verder van je afstaan) meteen de connectie leggen met je overleden moeder, terwijl vrienden dicht bij je zien dat je weer druk bezig bent met je huisje, op zoek naar iets nieuws, met je werk/school bezig bent, met hen dingen onderneemt etc etc etc. En dús ook weer kan lachen enzo.
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb in de afgelopen periode echt heel veel steun gehad aan iedereen hier, het klinkt raar want er zijn genoeg mensen die zeggen pfff het zijn toch gewoon vreemde mensen op internet, wat heb je daar nou aan?? Nou in mijn geval heel veel!
Daarom wil ik jullie ook heel erg bedanken voor de steun, het begrip, de eigen verhalen waarin ik me herkende, het heeft mij heel erg goed gedaan! Dat ik in deze periode ook zwanger was van mijn eerste kindje wisten maar heel weing mensen, ik heb het daar echt enorm moeilijk mee gehad maar nadat ik jullie mijn problemen vertellen wil ik jullie het volgende ook laten zien:
[ afbeelding ]
Bedankt voor alles de afgelopen tijd!
mooi verwoordquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel erbij, maar het mooie overheerst. Gefeliciteerd koekje, geniet ervan.
dat lijkt mij ook het engste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Het is inderdaad heel erg dubbel, mijn moeder was zo blij geweest met dit kindje, en dan is het gewoon heel hard dat ik dr nooit even kan laten zien, nooit vragen om even op te passen, iets waar ze het altijd zo druk over had, nooit gewoon genieten van die kleine dingen, niet meer aan haar kunnen vragen van goh mam hoe deed jij dat nou![]()
![]()
Tuurlijk, in mijn hart en ziel is ze bij me maar juist nu mis ik haar meer dan ooit. Ik heb super lieve familie maar toch is dat niet te vergelijken, hoe ze ook hun best doen
zal ook per persoon verschillen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee maar er zijn toch nog heel veel mensen die je daar raar om aankijken en opmerkingen maken van goh heeft ze als 2e naam niet de naam van je moeder? dat had ik wel verwacht
For every life there's a death, for every death there's new lifequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ook hier eventjes showen voor ik dr weer offline haal
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |