abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 14:10:05 #151
239761 Mospim
Kebab in je smoel
pi_64644486
Veel sterkte. Het gaat je lukken.
  zondag 4 januari 2009 @ 15:26:37 #152
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_64647551
Heel veel sterkte, ik volg dit topic al 'n tijdje maar heb er om één of andere reden nooit in gepost. Dit maakt wel goed duidelijk hoe relatief en 'vluchtig' alles is, ik ben erg blij dat ik allebei m'n ouders nog heb en probeer dat ook zo veel mogelijk te laten merken.

Veel geluk in 2009, zo te lezen gaat dat wel lukken.

M.
Hallon!
pi_64672581
Heel veel sterkte meis in 2009
Maar probeer je niet groot te houden,want dan komt er jaren later anders uit.

Liefs Vronie
  maandag 5 januari 2009 @ 11:05:40 #154
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_64678957
Oh dat doe ik ook zeker niet hoor, als ik me kut voel dan zeg ik dat ook gewoon tegen mensen, ik hou niet van liegen, ik kan ook niet liegen want mensen die me kennen hebben dat meteen door! Maar ik heb gewoon heel veel steun van mijn moeder, ookal is ze niet meer in lichaam bij me, klinkt raar maar zijn de afgelopen tijd zoveel dingen gebeurt waardoor ik me gewoon veel sterker voel en ik gewoon vertrouwen heb in de toekomst.
Marco Borsato heeft daarin een hele sterke tekst in het nummer doe wat je altijd deed wat gewoon compleet de waarheid is.
,,Huil als je huilen moet, laat je tranen maar vrij. Maar als je weer lachen kan, hou je niet in voor mij" Ik leer eigenlijk helemaal mezelf te ontwikkelen nu en hoewel ik mam onwijs mis is dat OOK een heel lekker gevoel, een gevoel waardoor ik gewoon wel weer door wil met leven en dat was de eerste tijd wel anders
pi_64713272
Heel veel sterkte,

Gecondoleerd.
pi_64716527
Heel veel sterkte meis, ik ben helaas zelf ook mijn moeder verloren. Dat is dan al wel weer 16 jaar geleden maar ik denk nog elke dag aan haar en ik typ dit bericht met tranen in mijn ogen. Ik heb je hele topic gelezen en je bent zo te lezen erg sterk. Nogmaals heel veel sterkte met dit vreselijke verlies...
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
pi_64716538
-Edit: donder op, eikel.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 03:14:50 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 02:39:50 #158
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64716572
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik leer eigenlijk helemaal mezelf te ontwikkelen nu en hoewel ik mam onwijs mis is dat OOK een heel lekker gevoel, een gevoel waardoor ik gewoon wel weer door wil met leven en dat was de eerste tijd wel anders
Je bent er weer
Bewondering voor je kracht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:40:36 #159
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_64717613
Dankje en die kracht heb ik weer te danken aan heel veel lieve mensen om me heen die precies de goede dingen tegen me weten te zeggen waar ik dan weer over na ga denken.
Wel heb ik nu steeds de "ditendat gaat ook nog komen" gevoelens, dan kan ik opeens zomaar uit het niets denken van oh ja ik moet ook nog verhuizen en oh ja dit en dat moet ook nog en dan ga ik door in als dat nou niet zo was geweest dan........
Maar het is nou eenkeer wel zo en daar moet ik toch mee leren leven

* gebakken-koekje gaat door het lekkere koude vriesweer eerst maar es even naar dr werk
pi_64751976
Ik heb helaas precies hetzelfde meegemaakt 6 jaar geleden, de tijd heelt de wonden een klein beetje, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan mijn moeder denk.
Het is goed dat je zo sterk bent, ook al heb je ook je diepe dalen maar die horen nou eenmaal bij het verwerken.
Heel veel sterkte meis met alles................
pi_64752754
over het algemeen ben ik een stroeve lul, maar nu zit ik met tranen op mijn wangen.
Sterkte! en hou je taai, voor zover dat kan.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:06:47 #162
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_64864312
het is heel vaag maar om de een of andere reden willen mensen die wat verder van me af staan niet meer horen dat het goed met me gaat Dan vragen ze hoe gaat het en dan zeg ik goed want dan gaat het op dat moment ook gewoon goed, dan loopt alles lekker, voel ik me lekker in mn vel zitten, ben bezig met dingen die me een goed gevoel geven en ja, dan kan ik gewoon zeggen dat het op dat moment goed met me gaat en dan meen ik dat ook echt
Maar dan krijg je reacties als ,,ja, het is natuurlijk ook een domme vraag, ik snap wel dat het niet goed met je gaat na alles" eeeuhmmmm.........ik zei toch net dat het goed ging?? en ik ben heel direct in die dingen, als het kut gaat zeg ik dat maar als het goed gaat zeg ik dat ook gewoon.
Het is net of mensen denken/verwachten dat ik de hele dag door depri in de kamer zit alleen maar aan mam te denken. en ja natuurlijk heb ik er periodes tussen dat ik dat doe en dat het kut met me gaat maar ik ben juist blij dat dat niet 24 uur per dag zo is maar dat kan ik gewoon niet over brengen dan, net of mensen dát niet willen horen want dan hebben ze geen reden meer om te zeggen hoe vreselijk ze het allemaal wel niet vinden, vaag toch
pi_64888615
Misschien is dat ook omdat juist die mensen wat verder van je af staan. Denk dat mensen zich moeilijk een houding kunnen geven in zo'n situatie. Ze kennen jou niet door en door, en weten dus blijkbaar niet dat als jij het écht wel zou zeggen als het kut met je ging. Maar natuurlijk moet je niet 24 uur per dag huilend in je kamertje zitten, en dat zou je zelf ook niet meer trekken op een gegeven moment. Ik kan me zo voorstellen dat het de eerste dagen best zo gegaan kan zijn, maar er komt natuurlijk een punt waarop je verder moet. En dat betekent niet dat je nu voor de rest van je leven je nooit meer goed kan voelen of nooit meer kan lachen.

Klinkt misschien raar, maar blijkbaar hebben juist DIE mensen meer tijd nodig, om te begrijpen dat jij -ondanks dat je er natuurlijk af en toe nog steeds veel verdriet om hebt- je gewoon goed kan voelen. Nogmaals, het klinkt totaal vreemd maar ik denk dat je hun wat meer tijd zal moeten gunnen, en dat ze dus over een half jaar niet meer elke keer over je moeder zullen beginnnen.

Niet dat je hen iets schuldig bent ofzo trouwens hoor, zo wil ik het niet over laten komen. Ik bedoel alleen te zeggen dat zij blijkbaar bij 'jou' (mede omdat ze wat verder van je afstaan) meteen de connectie leggen met je overleden moeder, terwijl vrienden dicht bij je zien dat je weer druk bezig bent met je huisje, op zoek naar iets nieuws, met je werk/school bezig bent, met hen dingen onderneemt etc etc etc. En dús ook weer kan lachen enzo.
pi_64888702
Sterkte
No Guts, No Glory
pi_64924796
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:17 schreef Daverz het volgende:
Misschien is dat ook omdat juist die mensen wat verder van je af staan. Denk dat mensen zich moeilijk een houding kunnen geven in zo'n situatie. Ze kennen jou niet door en door, en weten dus blijkbaar niet dat als jij het écht wel zou zeggen als het kut met je ging. Maar natuurlijk moet je niet 24 uur per dag huilend in je kamertje zitten, en dat zou je zelf ook niet meer trekken op een gegeven moment. Ik kan me zo voorstellen dat het de eerste dagen best zo gegaan kan zijn, maar er komt natuurlijk een punt waarop je verder moet. En dat betekent niet dat je nu voor de rest van je leven je nooit meer goed kan voelen of nooit meer kan lachen.

Klinkt misschien raar, maar blijkbaar hebben juist DIE mensen meer tijd nodig, om te begrijpen dat jij -ondanks dat je er natuurlijk af en toe nog steeds veel verdriet om hebt- je gewoon goed kan voelen. Nogmaals, het klinkt totaal vreemd maar ik denk dat je hun wat meer tijd zal moeten gunnen, en dat ze dus over een half jaar niet meer elke keer over je moeder zullen beginnnen.

Niet dat je hen iets schuldig bent ofzo trouwens hoor, zo wil ik het niet over laten komen. Ik bedoel alleen te zeggen dat zij blijkbaar bij 'jou' (mede omdat ze wat verder van je afstaan) meteen de connectie leggen met je overleden moeder, terwijl vrienden dicht bij je zien dat je weer druk bezig bent met je huisje, op zoek naar iets nieuws, met je werk/school bezig bent, met hen dingen onderneemt etc etc etc. En dús ook weer kan lachen enzo.
Dat je je niet laat beïnvloeden zelfs in een lastigere periode getuigt van een sterke persoonlijkheid. Meestal gaat het juist niet zó. Meestal als mensen door een lastigere periode gaan laten ze zich meeslepen in het medeleven van anderen, hetgeen wat jij gelukkig niet doet.
Erg veel sterkte en gelukt toegewenst
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:05:09 #166
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_65255848
De steen voor op de urnenmuur is klaar dus binnenkort mag ze bijgezet worden, ik zal, net als bij mijn vader, de urn zelf in de muur gaan zetten, zal vast raar gaan zijn! Vannacht droomde ik even dat alles weer gewoon was, wat voel je je dan raar als je nog half in zo'n droom wakker wordt, de kamer in loopt en er is toch niks, ja dát zijn nou echt momenten van missen
pi_65305901
wat een vreselijk verhaal, echt.

kan hier verder niet veel over kwijt, maar k ken het gevoel een ouder te verliezen.

TS, heel veel sterkte toegewenst.
pi_65305933
net even gelezen...heftig verhaal hoor
TS veel sterkte gewenst
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:24:26 #169
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_65721924
Zometeen is het zover, samen met de familie mam bijzetten in de urnenmuur, ik ben zenuwachtig op een rare en op een goede manier tegelijk, heel apart dat gevoel. Het is toch weer een stukje een afsluiting he.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:41:43 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65722363
Ja, dat zal best een vreemd gevoel zijn. Toch is het wel fijn om een plekje te hebben om naartoe te gaan. Dat heb ik ook met het graf van mijn vader. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:51:56 #171
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_65722653
Ja klopt en ik geloof, nee, ik weet, dat haar ziel weer samen met pap is maar dan zijn ze in de muur ook weer samen en dat geeft wel een heel warm gevoel ik heb pap zn urn destijds zelf in de muur gezet en dat ga ik met mam ook weer doen, is mn bedoeling tenminste
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:54:07 #172
13151 crew  Rewimo
pi_65722715
Ze zijn dan ook letterlijk weer bij elkaar, dat geeft een goed gevoel denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65738976
Hee gebakken-koekje, hoe was het om je moeder en vader samen te brengen?
pi_65749068
Jeetje.. Wat een herkenbaar verhaal..
Mijn moeder had ook een bloedpropje, was daarna eventjes stabiel maar kreeg er later een hersenbloeding eroverheen waaraan ze overleed.
Ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen. Het is zo vreselijk oneerlijk en zo moeilijk om het te accepteren.

Ik ben trouwens ook heel benieuwd hoe het is gegaan. Vond je het erg moeilijk om te doen?
E.
  woensdag 4 februari 2009 @ 23:11:27 #175
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_65750666
Ja, oneerlijk vond/vind ik het ook, zeker omdat ik gewoon hoop had toen ze even stabiel was, dan ga je toch denken van ja, hoe zou ze er uit komen enz, in gedachte had ik thuiszorg enz al geregeld En ja als dan blijkt dat het helemaal de andere kant op gaat........

Het bijzetten is goed gegaan, ik heb een beertje bij de nis in gezet die een half hart om zn nek heeft, dat beertje was onderdeel van een set, het andere beertje, met het halve hart, heb ik in de kamer staan, zo hebben we ieder een deel. Ik he ook zelf de urn er bij gezet en dat was wel een goed gevoel, echt het idee dat ik haar weer bij pap bracht. Pas later toen ik thuis was en iedereen was weg heb ik even lekker zitten janken en overal eens aan zitten te denken, het voelt zo lang geleden maar het IS nog maar zo kort!

Voor wie het wil zien (misschien kijken sommige mensen er liever niet naar) een foto van de urnen samen in de nis met het beertje er bij, mam haar urn staat vooraan, die van pap (met lief briefje aan de zijkant) er achter
http://xs.to/xs.php?h=xs136&d=09063&f=102_3683f221.jpg
pi_65761316
Ik vind het mooi gedaan met dat beertje. Ik ben het laatste jaar tot de ontdekking gekomen dat het goed is om te huilen. Het is ook niet niks!
Je schrijft er trouwens zo mooi en liefdevol over!

Het besef van tijd vind ik sowieso heel lastig. Voor mij is het aankomende april al 5 jaar geleden en het voelt ook al heel lang geleden. Maar aan de andere kant weet ik de dag nog zó goed, dat het ook gisteren had kunnen zijn. In jouw geval is het natuurlijk ook nog echt maar heel kort geleden.
E.
pi_65771883
Dikke knuffel voor jou Chessa, ik hoop dat je 'n beetje troost heb dat je mamma nu bij je pappa is, en dat ze heel van van je houden.

Maandje later.. hoop dat je lekker veel van je af kan praten en schrijven, en zorg dat je lieve mensen om je heen hebt die je vertrouwd.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:33:44 #178
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_66686003
Ik heb in de afgelopen periode echt heel veel steun gehad aan iedereen hier, het klinkt raar want er zijn genoeg mensen die zeggen pfff het zijn toch gewoon vreemde mensen op internet, wat heb je daar nou aan?? Nou in mijn geval heel veel!
Daarom wil ik jullie ook heel erg bedanken voor de steun, het begrip, de eigen verhalen waarin ik me herkende, het heeft mij heel erg goed gedaan! Dat ik in deze periode ook zwanger was van mijn eerste kindje wisten maar heel weing mensen, ik heb het daar echt enorm moeilijk mee gehad maar nadat ik jullie mijn problemen vertellen wil ik jullie het volgende ook laten zien:

Bedankt voor alles de afgelopen tijd!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 maart 2009 @ 13:14:19 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_66687333
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb in de afgelopen periode echt heel veel steun gehad aan iedereen hier, het klinkt raar want er zijn genoeg mensen die zeggen pfff het zijn toch gewoon vreemde mensen op internet, wat heb je daar nou aan?? Nou in mijn geval heel veel!
Daarom wil ik jullie ook heel erg bedanken voor de steun, het begrip, de eigen verhalen waarin ik me herkende, het heeft mij heel erg goed gedaan! Dat ik in deze periode ook zwanger was van mijn eerste kindje wisten maar heel weing mensen, ik heb het daar echt enorm moeilijk mee gehad maar nadat ik jullie mijn problemen vertellen wil ik jullie het volgende ook laten zien:
[ afbeelding ]

Bedankt voor alles de afgelopen tijd!
gefeliciteerd!!

In de link is wel de naam van de dochter te lezen... expres of perongeluk?

Mooie naam ook!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_66687466
Wat mooi!
En aan de andere kant wat moeilijk.
Zo dubbel

Ik wens je onwijs veel sterkte met je gevoelens want het zal wel behoorlijk slikken zijn nu je moeder er niet meer is.
En ook wens ik je onwijs veel geluk en plezier want zelf een moeder zijn is niet te beschrijven zo mooi

pi_66689478
Wat leuk! Gefeliciteerd!

Mijn eerste gedachte was, toen ik je post las: 'de cirkel is weer rond'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:06:31 #182
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66692061
Wow gebakken koekje: van harte meis
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66692353
Wat leuk gebakken koekje! Proficiat en heel veel geluk met je dochter!
Ik dacht inderdaad ook....de cirkel is weer rond...

Ikook
pi_66692561
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel erbij, maar het mooie overheerst. Gefeliciteerd koekje, geniet ervan.
pi_66692684
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg een beetje een dubbel gevoel erbij, maar het mooie overheerst. Gefeliciteerd koekje, geniet ervan.
mooi verwoord

dus hier sluit ik me bij aan
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:10:50 #186
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_66711471
Dank jullie wel allemaal! Het is inderdaad heel erg dubbel, mijn moeder was zo blij geweest met dit kindje, en dan is het gewoon heel hard dat ik dr nooit even kan laten zien, nooit vragen om even op te passen, iets waar ze het altijd zo druk over had, nooit gewoon genieten van die kleine dingen, niet meer aan haar kunnen vragen van goh mam hoe deed jij dat nou

Tuurlijk, in mijn hart en ziel is ze bij me maar juist nu mis ik haar meer dan ooit. Ik heb super lieve familie maar toch is dat niet te vergelijken, hoe ze ook hun best doen
pi_66715499
Van harte gefeliciteerd, en ook gelijk (nogmaals) sterkte gewenst
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:59:03 #188
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_66742369
Jesus wat een verschrikkelijk verhaal. Sterkte!
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:13:21 #189
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_66742879
Gezien

[ Bericht 51% gewijzigd door gebakken-koekje op 06-03-2009 08:08:09 (en weer weg) ]
pi_66743595
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dank jullie wel allemaal! Het is inderdaad heel erg dubbel, mijn moeder was zo blij geweest met dit kindje, en dan is het gewoon heel hard dat ik dr nooit even kan laten zien, nooit vragen om even op te passen, iets waar ze het altijd zo druk over had, nooit gewoon genieten van die kleine dingen, niet meer aan haar kunnen vragen van goh mam hoe deed jij dat nou

Tuurlijk, in mijn hart en ziel is ze bij me maar juist nu mis ik haar meer dan ooit. Ik heb super lieve familie maar toch is dat niet te vergelijken, hoe ze ook hun best doen
dat lijkt mij ook het engste.
later trouwen, kindjes krijgen, opvoedproblemen.
van die momenten waar je ouders bij horen te zijn.

maar fijn dat je moeder verder leeft in jou en je kindje

gefeliciteerd.

(heb je je kind trouwens vernoemt naar je moeder of dat niet?)
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:32:13 #191
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_66743730
Nee, eigenlijk heel bewust niet want ik wist dat ze daar eigenlijk helemaal niks mee had, met vernoemen en dan vind ik het een beetje raar, klinkt misschien idioot maar ook raar voor mn moeder zelf, om het nu wel te gaan doen
pi_66743919
Wat een mooi meissie.

En als jouw gevoel zegt dat vernoemen niet nodig is, lekker niet doen. Je hebt geen naam nodig om aan je moeder te denken, die zie je vast op heel veel andere manieren terug in jezelf, je omgeving en misschien ook je dochter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:42:40 #193
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_66744257
Nee maar er zijn toch nog heel veel mensen die je daar raar om aankijken en opmerkingen maken van goh heeft ze als 2e naam niet de naam van je moeder? dat had ik wel verwacht
pi_66744589
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee maar er zijn toch nog heel veel mensen die je daar raar om aankijken en opmerkingen maken van goh heeft ze als 2e naam niet de naam van je moeder? dat had ik wel verwacht
zal ook per persoon verschillen.
mijn moeder had bijvoorbeeld geen mooie voornaam maar als doopnaam zou ik het mooi vinden .
iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om en er bestaat geen een juiste, ze zijn allemaal juist.
belangrijkste is dat je met een glimlach en soms een traan aan je moeder kunt terugdenken.
pi_66746634
wat een prachtmeisje, je ouders kijken vast van bovenaf trots toe
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66746921
Oh wat een ontzettend mooi kindje en wat bijzonder Ik vind je zó moedig! Mijn ouders leven godzijdank nog maar mijn leven zou instorten als ze zouden overlijden, het lijkt mij echt één van de kutste gevoelens die je kunt hebben en jij sleurt jezelf erdoor! Gefeliciteerd met je prachtige wolkje

Ennuh, ik huil echt nooit bij foto's of verhalen op internet (of boeken, films etc) maar bij de foto's van jouw ouders, zo bij elkaar, moest ik serieus even heel flink slikken
pi_66747201
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ook hier eventjes showen voor ik dr weer offline haal
[ afbeelding ]
For every life there's a death, for every death there's new life

feli!
Lambo of Rekt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 maart 2009 @ 07:23:18 #198
13151 crew  Rewimo
pi_66753821
Wat een prachtig meiske Van harte gefeliciteerd

Ik heb er veel bewondering voor hoe je je staande houdt, zeker nu ik weet dat je ook nog zwanger was in deze periode. Ik hoop dat je in je dochtertje wat van je ouders terugziet, dat moet fijn zijn.
pi_66759691
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en ik wens je heel veel geluk! Dat verdien je
E.
pi_66760720
Aaah! Wat een snoepie!
Gefeliciteerd!
En wat Sparkling zegt: Veel geluk, je/jullie verdien(en)t het!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')