quote:
Ik wilde gister zeggen dat je geen aandachtshoer was, maar mn modem viel weer eens uit en ik had geen zin om uit bed te gaan, om te resetten...quote:
quote:
Wat een kutsmoes.quote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde gister zeggen dat je geen aandachtshoer was, maar mn modem viel weer eens uit en ik had geen zin om uit bed te gaan, om te resetten...
quote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde gister zeggen dat je geen aandachtshoer was, maar mn modem viel weer eens uit en ik had geen zin om uit bed te gaan, om te resetten...
Ik denk hij anaal gedood zal worden.quote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ng krijgt zo bezoek van de persoon waar hij de auto van heeft gemold!!
Kssstquote:
Sure.quote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jordeeeh heeft geen eigen tv.quote:Op zondag 9 november 2008 14:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, eens kijken of k de tv in kan nemen
Ik wel maar ik wil ook nog steeds een tv kaart.quote:Op zondag 9 november 2008 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jordeeeh heeft geen eigen tv.
Ik heb er 2, degene die mijn huisfilmpje hebben gezien weten datquote:Op zondag 9 november 2008 14:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jordeeeh heeft geen eigen tv.
sjiek huis hoorquote:Op zondag 9 november 2008 14:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er 2, degene die mijn huisfilmpje hebben gezien weten dat
Want zo is hij.quote:Op zondag 9 november 2008 14:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
episch....
iqm heeft het weer gefixed!!!
Pwnend!quote:Op zondag 9 november 2008 14:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb er 2, degene die mijn huisfilmpje hebben gezien weten dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |