Bedankt.quote:Op zondag 9 november 2008 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik eis een staande ovatie voor deze topique.
Sorry? Het is gewoon een serieuze, volwassen klacht.quote:
Ik vind het gewoon zo geforceerd. Ben laatst naar dat geweldige (quote:Op zondag 9 november 2008 11:58 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
Ik zie t probleem niet....
Normaal gesproken ga je na de staande ovatie ook gewoon weer zitten als het spel verder gaat..
dat is een zittende ovatiequote:Op zondag 9 november 2008 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo geforceerd. Ben laatst naar dat geweldige () toneelstuk 'Liefdesbrieven' geweest. Aan het eind was er ook een staande ovatie. Dan blijf ik altijd gewoon zitten.
Respect.quote:Op zondag 9 november 2008 12:09 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
[..]
Doe ook niet mee aan staande ovaties omdat iedereen dat doet.
Moet het wel menen, anders blijf ik ook gewoon zitten..
Doet inderdaad denken aan dat topic over mensen die stil moeten zijn na een stuk muziek.quote:
Nee, dit is een authentiek KLB-topic.quote:Op zondag 9 november 2008 12:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doet inderdaad denken aan dat topic over mensen die stil moeten zijn na een stuk muziek.
Die lui zitten allemaal.quote:Op zondag 9 november 2008 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KNOR KNOR. DE ZALMPATÉ EN HET KAVIAAR SPOOT SPONTAAN UIT MIJN NEUSGATEN.quote:
Mn toetsenbord, helemaal onder de chocolademelkquote:Op zondag 9 november 2008 12:59 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
KNOR KNOR. DE ZALMPATÉ EN HET KAVIAAR SPOOT SPONTAAN UIT MIJN NEUSGATEN.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef error32 het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom je door te staan aangeeft dat iets beter was dan wanneer je blijft zitten.
Doet me denken aan mensen die mee gaan klappen met een liedjequote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef error32 het volgende:
Ik heb nooit goed begrepen waarom je door te staan aangeeft dat iets beter was dan wanneer je blijft zitten.
Ah ja daar heb ik ook altijd zoeen grafkanker hekel aan, dat vind ik meer een bezigheidstherapie in een instelling voor mentaal zwakkeren, dat ze dan lekker mogen meeklappen met de spetterende hits van geer en goorquote:Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
Doet me denken aan mensen die mee gaan klappen met een liedje![]()
dan verneuk je toch heel dat liedje?
Rebel!quote:Op zondag 9 november 2008 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo geforceerd. Ben laatst naar dat geweldige () toneelstuk 'Liefdesbrieven' geweest. Aan het eind was er ook een staande ovatie. Dan blijf ik altijd gewoon zitten.
Eens, en 9 van de 10 keer kunnen die zwakzinnigen toch geen goed ritme houden en verpesten ze het.quote:Op zondag 9 november 2008 13:28 schreef pingpongpingpong het volgende:
[..]
Doet me denken aan mensen die mee gaan klappen met een liedje![]()
dan verneuk je toch heel dat liedje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |