Er staat niet op de bon dat het om een showmodel, heb wel een beetje (75,-) korting gekregen. Er staan wel wat afkortingen en nummers op de factuur die verschillen met de andere factuur, misschien kunnen ze het daar aan zien.quote:Op zondag 9 november 2008 09:38 schreef Iblis het volgende:
Staat er niet op de bon dat je een showmodel hebt? Of heb je je een showmodel voor de volledige prijs laten aanpraten?
Ja, daar zijn verkopers voor en je bent er nog altijd zelf bij. En net of dat in andere winkels niet gebeurd.quote:Op zondag 9 november 2008 09:59 schreef robbie_G het volgende:
[quote]Op zondag 9 november 2008 09:49 schreef Dennis101 het volgende:
Hoezo voel je je bedonderd door de verkoper? Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Hij heeft net zo lang op me in staan praten totdat ik een grotere tv mee nam, ook wel dom van me zelf. Maar als hij me gewoon had geadviseerd in hetgeen dat ik hebben wou dan had ik dit probleem nu niet gehad.
In elk geval voor mij de eerste en de laatste keer dat ik iets koop bij de mediamarkt!
Ik wil geen kleiner model, ik wil mijn geld terug en nooit meer wat met die lui te maken hebben. Ik mag uberhaupt hopen dat ze daar morgen een beetje vriendelijk zijn, want anders gaat het escaleren.quote:Op zondag 9 november 2008 10:02 schreef Dennis101 het volgende:
Je kunt wel nog proberen om hem te ruilen, dus voor een kleiner model. Wellicht zijn ze zo vriendelijk om dat nog wel voor je te doen.
Haha, je laat jezelf naaien, leest de algemene voorwaarden niet en gaat dan zeuren. Je mag blij zijn als ze hem willen ruilen voor je.quote:Op zondag 9 november 2008 10:11 schreef robbie_G het volgende:
[..]
Ik wil geen kleiner model, ik wil mijn geld terug en nooit meer wat met die lui te maken hebben. Ik mag uberhaupt hopen dat ze daar morgen een beetje vriendelijk zijn, want anders gaat het escaleren.
Begrijp jij dan echt niet dat jij diegene bent die hier moeilijk doet?quote:Op zondag 9 november 2008 10:18 schreef robbie_G het volgende:
zit geen enkel krasje op. Als die lui daar echt zo moeilijk zijn dan breng ik die andere tv ook maar terug, die heeft wel een verpakking.
En daar schiet je wat mee op? Ik snap echt niet waarom je (nu al) zo overdreven reageert. Je hebt de TV helemaal zelf gekocht en zelf je pinpas door die gleuf gehaald. Als je vond dat ie te groot was had je hem gewoon niet moeten kopen.quote:Op zondag 9 november 2008 10:18 schreef robbie_G het volgende:
zit geen enkel krasje op. Als die lui daar echt zo moeilijk zijn dan breng ik die andere tv ook maar terug, die heeft wel een verpakking.
nee!quote:Op zondag 9 november 2008 10:20 schreef Agorias het volgende:
[..]
Begrijp jij dan echt niet dat jij diegene bent die hier moeilijk doet?
Helemaal mee eens, en dat laatste zal idd waar zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 10:14 schreef Agorias het volgende:
TS is een faler, je stemt zeker ook PvdA?.
Dat heeft hier niets mee te maken, die 14 dagen staat in de AV van de MM, en is gewoon een stukje coulance. Hoever ze daar in willen gaan is helemaal aan de mensen van de MM!quote:Op zondag 9 november 2008 10:29 schreef Pagan het volgende:
http://consuwijzer.nl/
Even doorlezen maar.
quote:Op zondag 9 november 2008 10:11 schreef robbie_G het volgende:
[..]
Ik wil geen kleiner model, ik wil mijn geld terug en nooit meer wat met die lui te maken hebben. Ik mag uberhaupt hopen dat ze daar morgen een beetje vriendelijk zijn, want anders gaat het escaleren.
Dus jij was er van overtuigd dat de beslissing die je nam op het moment van aankoop, de juiste was.quote:Op zondag 9 november 2008 09:26 schreef robbie_G het volgende:
De verkoper heeft me er van overtuigd dat ik voor 100cm moest gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |