quote:Op zondag 9 november 2008 10:11 schreef robbie_G het volgende:
Ik mag uberhaupt hopen dat ze daar morgen een beetje vriendelijk zijn, want anders gaat het escaleren.
Jij bent dus van saturn neem ik aan? Bij MM is het zo dat demomodellen in principe niet geruild/teruggebracht mogen worden. Dit moet dus wel op de bon vermeld staan, in dit geval helemaal aangezien het een model zonder doos is. Als servicemedewerker bij de MM (rotterdam) heb je hier niets over te zeggen en moet de afdeling goedkeuring geven om deze weer in te nemen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef oinkoink12 het volgende:
Hmm als servicemedewerker doen we mits deze tv in goede staat is (geen gebruikerssporen) niet moeilijk over een ruil. Voor showmodellen geven wij meestal geen geld terug maar een bon. Als het een gewoon model was geweest dan was zelfs geld terug geen probleem. Maarja tussen de Saturn en MM zit (als ik het zo hoor) wel een verschil in serviceverlening terwijl de hoofdlijnen hetzelfde zijn :S
Je was er toch zelf bij toen je die TV kocht?quote:Op zondag 9 november 2008 10:11 schreef robbie_G het volgende:
[..]
Ik wil geen kleiner model, ik wil mijn geld terug en nooit meer wat met die lui te maken hebben. Ik mag uberhaupt hopen dat ze daar morgen een beetje vriendelijk zijn, want anders gaat het escaleren.
Hoi collegaquote:Op zondag 9 november 2008 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij bent dus van saturn neem ik aan? Bij MM is het zo dat demomodellen in principe niet geruild/teruggebracht mogen worden. Dit moet dus wel op de bon vermeld staan, in dit geval helemaal aangezien het een model zonder doos is. Als servicemedewerker bij de MM (rotterdam) heb je hier niets over te zeggen en moet de afdeling goedkeuring geven om deze weer in te nemen.
Vergeet dus niet dat hier om een exemplaar zonder doos gaat.
Probleem: Hoe weet jij als service medewerker dat deze zonder doos is meegenomen? In dit geval staat er dus niets op factuur. Goedkeuring is in principe niet nodig nee, maar in dit geval lijkt me dat toch wel.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Hoi collega
Ik heb er toch een andere menign over hij is toch ook weggegaan zonder doos, kan zo weer terug.
wij hebben daar volledige zeggenschap over, (anders kan je de afdeling wel sluiten als je elke keer goedkeuring nodig hebt).
hehe, Ik mag hopen dat je dat in de winkel niet daadwerkelijk doet...quote:Op zondag 9 november 2008 20:41 schreef oinkoink12 het volgende:
WWS openen en de huidige voorraad bekijken ?
Stel hij koopt hem 3 dagen terug, toen was de voorraad 0 (of misschien wel negatief als het systeem niet klopt) maar dat kan jij niet weten. Jij gaat nu kijken en er staan er 10 in het systeem, wat vertelt jou dat? Dat er 10 op voorraad en verder helemaal niets.quote:
Tip 1: niet naar MM gaanquote:Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Tip 1: niet naar MM gaan
Tip 2: laat je niet om praten
Tip 3: begin maar vast met fluitlessen.
Misschien dat ze coulant zijn, maar echt slim is het niet van je.
Je weet dat dit voor iedere 'standaard' elektronica winkel geld en dat ze allemaal hun gebreken hebben. En zeur niet dat ze niet de goedkoopste zijn, want tot 2 weken na aankoop heb je nog laagste prijs garantie.quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tip 2: nooit iets bij die oplichters van MM kopen
Tip 3: altijd in een wijde boog om die klote zaak van MM heen lopen
Tip 4 : iedereen in je wijde omgeving afraden om ooit ook maar ene cent in die oplichterszaak te besteden
Tip 5 : iedereen hard uitlachen die weer eens zjin kop gestoten heeft bij de oplichters van MM
Tip 6 : nog harder beginnen te lachen als iemand beweert dat die oplichters de goodkoopste zijn
Tip 7 : begin maar met fluitlessen
En gratis Tip 8: google eens op mediamarkt en waterschade, geeft je een aardige indruk van de oplichters praktijken van de mediamarkt.
Tip 9: gebruik prijzen van MM (die soms wel erg laag zijn) bij onderhandeling bij andere winkels. It's gaf ons uiteindelijk 25% korting op een lcd tv om onder de prijs van MM te komen. (betaalden we uiteraard nog steeds te veel maar ach...)quote:Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Tip 2: nooit iets bij die oplichters van MM kopen
Tip 3: altijd in een wijde boog om die klote zaak van MM heen lopen
Tip 4 : iedereen in je wijde omgeving afraden om ooit ook maar ene cent in die oplichterszaak te besteden
Tip 5 : iedereen hard uitlachen die weer eens zjin kop gestoten heeft bij de oplichters van MM
Tip 6 : nog harder beginnen te lachen als iemand beweert dat die oplichters de goodkoopste zijn
Tip 7 : begin maar met fluitlessen
En gratis Tip 8: google eens op mediamarkt en waterschade, geeft je een aardige indruk van de oplichters praktijken van de mediamarkt.
Waarom denk je dat die verkoper je die tv aangepraat heeft?quote:Op zondag 9 november 2008 09:26 schreef robbie_G het volgende:
De verkoper heeft me er van overtuigd dat ik voor 100cm moest gaan.
Het is een showmodel
Het was geen overjarig moel ofzo. Hij kreeg er deze week weer een voorraad van. Hij zij letterlijk: "ik geef je deze wel mee en dan zal ik hem weer even netjes voor je inpakken" mijn interpretatie hiervan was: ik zal hem weer in de doos doen waar hij uit komt, en niet, een sukje plastic er omheen!quote:Op maandag 10 november 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die verkoper je die tv aangepraat heeft?
Dat je daar in trapt :S dus hij geeft je nu korting op een showroommodel terwijl ie ze volgende week weer binnen krijgt.. klinkt logischquote:Op maandag 10 november 2008 11:16 schreef robbie_G het volgende:
[..]
Het was geen overjarig moel ofzo. Hij kreeg er deze week weer een voorraad van. Hij zij letterlijk: "ik geef je deze wel mee en dan zal ik hem weer even netjes voor je inpakken" mijn interpretatie hiervan was: ik zal hem weer in de doos doen waar hij uit komt, en niet, een sukje plastic er omheen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |