In dat geval, excuus.quote:Op zondag 9 november 2008 17:26 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik doel op de studie geschiedenis die Scaurus doet.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:58 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof ik mijn leven ooit met jullie ga delen, please
Alsof ik een lekker wijf naai, ik hou gewoon lekker mezelf voor de gek
Als ik een lelijk mormel naai, ook
!quote:
Wacht nog steeds.quote:Op zondag 9 november 2008 03:11 schreef static het volgende:
[..]
En nou hup: plaats een foto van jezelf leijk stuk roadkill.
In de SC heeft ie al wel foto's gepost. Zoek maar even.quote:
Nee, was te druk en toen ging ze een krantje lezen die ik ook wilde lezen en ze deed er expres heel erg lang overquote:Op donderdag 13 november 2008 13:18 schreef Ici-Paris het volgende:
oh, okeee... Maar waarom ga je dan dichtbij haar zitten?
Waren er niet meer plaatsen
die is er en daar zat jij ook terechtquote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk moet er een speciale coupe worden gemaakt in de trein, speciaal voor lelijke mensen.
'quote:Op donderdag 13 november 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was te druk en toen ging ze een krantje lezen die ik ook wilde lezen en ze deed er expres heel erg lang over
Lelijke vrouwen moeten ze allemaal in kampen stoppen!!!quote:Op zondag 9 november 2008 02:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zat ik zo vrijdagavond in de stoptrein naar Utrecht, zit er tegenover mij zoeen vrouwmens, maar die was zo lelijk. Ze had de kop van rita verdonk en Silvester Stallone in 1en ze heette Yvette, maar dat was volgens mij niet zo, was ze was heul niet vrouwelijk en lelijke vrouwmensen die op mannen lijken moeten geen Yvette heten.
En ook zo, was ze een krantje aan het lezen, maar die wilde ik ook lezen, maar ze ging maar door met lezen want ze zag dat ik ook wilde lezen, maar dat wilde ze volgens mij niet![]()
Klacht: lelijke kankerhoer in de trein die Yvette heet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |