')quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende: Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
')quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende: Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.
Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
')quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende: Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk vind ik bd wel een lekk0r ding hoor.
kutusres die niet snappen waar baas vandaan komt....quote:Op zondag 9 november 2008 01:58 schreef ScudRaket het volgende:
Iedereen die nu 'baas' gebruikt omdat het in een een of ander kutplaat voorkomt
Wie is die pomphoer op die tekening?quote:Op zondag 9 november 2008 01:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
KijkDr.Awesome op mijn hoofd
![]()
!
Weenie, heeft mijn vriendin geschetst.quote:Op zondag 9 november 2008 02:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie is die pomphoer op die tekening?
sorry broertje van een baasquote:Op zondag 9 november 2008 01:58 schreef Cyberzone het volgende:
Gers... ik had de lapo... maar mijn IE crashde net tijdens het maken van de OP
kutusers die mijn klacht niet begrijpenquote:Op zondag 9 november 2008 01:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kutusres die niet snappen waar baas vandaan komt....
pics van je vriendin ?quote:Op zondag 9 november 2008 02:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weenie, heeft mijn vriendin geschetst.
Je snapt het echt niet hè!quote:Op zondag 9 november 2008 02:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
kutusers die mijn klacht niet begrijpen
Het woord 'baas' in deze betekenis is ouder dan de weg naar Rome, en nu is iedereen pas een 'baas'
helft van mijn notes komt van jou?quote:Op zondag 9 november 2008 01:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]no homo. En aangezien je ook nog groots fan bent van Oasis let ik extra op je.
Hier komen we niet uit. Zeker niet op dit tijdstip.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hier komen we niet uit. Zeker niet op dit tijdstip.
Niet eensquote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
helft van mijn notes komt van jou?
Jouw probleem is meer, hoe kom je hier in???quote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Op gitaar spelen is oké. Om er fan van te zijn , mwahquote:
Laten we het daar maar op houden ja!quote:Op zondag 9 november 2008 02:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
woarquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 02:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Op gitaar spelen is oké. Om er fan van te zijn , mwah
Dat oxideert mij aan den aarsch.quote:Op zondag 9 november 2008 02:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jouw probleem is meer, hoe kom je hier in???
* onlogisch meldt*quote:Op zondag 9 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
Dit soort baggerposts, zoals diegene die ik op dit moment aan het typen ben om 02:00, leggen een stevig fundament onder een respectabele notering in de dagcijfers top 100!
tong80 krijgt concurrentie?quote:Op zondag 9 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
Dit soort baggerposts, zoals diegene die ik op dit moment aan het typen ben om 02:00, leggen een stevig fundament onder een respectabele notering in de dagcijfers top 100!
Nee, jouw avatar is normaalquote:
Doe jij 7 minuten over die post, analfabeetquote:Op zondag 9 november 2008 02:07 schreef Emimich het volgende:
Ik ken je niet, ik heb je niet gemist, dus mag je nu weer weggaan.quote:Op zondag 9 november 2008 02:08 schreef Devvie het volgende:
HALLLOWW!~!!! ik ben weer vrijgelaten![]()
maar mag heulegaar niet baggeren
Desalniettemin doe je je avatar weinig eer aan.quote:Op zondag 9 november 2008 02:08 schreef Devvie het volgende:
HALLLOWW!~!!! ik ben weer vrijgelaten![]()
maar mag heulegaar niet baggeren
samen in nieuwe krabpaal!!!quote:Op zondag 9 november 2008 02:06 schreef Cyberzone het volgende:
Kali, post nog eens foto's van je![]()
![]()
katje
ik wil nieuwe![]()
Ik ken jou ook niet, dus jij mag ook oprottenquote:Op zondag 9 november 2008 02:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken je niet, ik heb je niet gemist, dus mag je nu weer weggaan.
Bij voorbaat dank.
Je weet niet tegen wie je het hebt he?quote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, dus jij mag ook oprotten
xx
Tering heb jij ook al zo'n ruimtevretende krabpaal? Leg dat je ouders eens uitquote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
samen in nieuwe krabpaal!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is je vriendin pot? Maakt niet uit, laat ze er eens een zonder kleren schetsen.quote:Op zondag 9 november 2008 02:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weenie, heeft mijn vriendin geschetst.
quote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
xx
Dit lijkt me dus potentieel-kaste-5 materiaal!quote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
xx
quote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
samen in nieuwe krabpaal!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 02:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Tering heb jij ook al zo'n ruimtevretende krabpaal? Leg dat je ouders eens uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
foute opmerkingquote:Op zondag 9 november 2008 02:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
xx
Eigenlijk moet ie in klb-sc 2 posten , maar die is er nog nietquote:Op zondag 9 november 2008 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus potentieel-kaste-5 materiaal!
quote:Op zondag 9 november 2008 02:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie in klb-sc 2 posten , maar die is er nog niet
slaap lekkerquote:Op zondag 9 november 2008 02:18 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij durft onze Devvie hier nu niet meer te posten. En terecht natuurlijk. Want wie de kaste niet kent, hoort ook niet thuis in deze SC. Zo. En nu ga ik slapen.
doe je droom!quote:Op zondag 9 november 2008 02:18 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij durft onze Devvie hier nu niet meer te posten. En terecht natuurlijk. Want wie de kaste niet kent, hoort ook niet thuis in deze SC. Zo. En nu ga ik slapen.
Inderdaad, dat idee zouden ze moeten implementeren met zo'n sterretje naast iedere username die daar mag posten. Dat je weet dat die posts toch niet hoeft te lezen en hoopt dat ze zo snel mogelijk worden afgevoerd!quote:Op zondag 9 november 2008 02:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk moet ie in klb-sc 2 posten , maar die is er nog niet
Ik was even littlebigplanet aan het spelen..quote:Op zondag 9 november 2008 02:18 schreef Emimich het volgende:
Ignorance is a bliss.quote:Op zondag 9 november 2008 02:20 schreef Devvie het volgende:
Ik was even littlebigplanet aan het spelen..
quote:Op zondag 9 november 2008 02:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee zouden ze moeten implementeren met zo'n sterretje naast iedere username die daar mag posten. Dat je weet dat die posts toch niet hoeft te lezen en hoopt dat ze zo snel mogelijk worden afgevoerd!![]()
Misschien is het wel een aardig idee om aan het eind van het jaar, naast de al aangekondigde ''Legends of KLB''-kaste ook een faalhazen-kaste te maken!
crane staat nu al op 1quote:Op zondag 9 november 2008 02:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee zouden ze moeten implementeren met zo'n sterretje naast iedere username die daar mag posten. Dat je weet dat die posts toch niet hoeft te lezen en hoopt dat ze zo snel mogelijk worden afgevoerd!![]()
Misschien is het wel een aardig idee om aan het eind van het jaar, naast de al aangekondigde ''Legends of KLB''-kaste ook een faalhazen-kaste te maken!
quote:Op zondag 9 november 2008 02:22 schreef ScudRaket het volgende:
Ik ga ook maar eens wat uurtjes toevoegen aan dat enkele uurtje wat ik tot nu heb geslapen dit weekend
Het zal me wat doodsbedreigingen opleveren maar het is allemaal voor de goede zaak. Als je het punt dat je plebejers ervan moet gaan overtuigen dat ze minderwaardig zijn hebt bereikt dan ben je een baas in KLB.quote:Op zondag 9 november 2008 02:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
serieus doen, mensen gaan ervoor uit bed komen!!!
quote:
Die krijgt zijn eigen kaste!quote:
BG aan het uitwonen..quote:Op zondag 9 november 2008 02:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
is NG nu aan het neuquen????
Fear and loathing in Las Vegas!quote:Op zondag 9 november 2008 02:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
leuk, half 3 en ze gaan juist nu als twee acid-figuren op lsd door me huis rennen.....
"hey, don't kill the messenger, it's your own FUCKING fault!!"quote:Op zondag 9 november 2008 02:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het zal me wat doodsbedreigingen opleveren maar het is allemaal voor de goede zaak. Als je het punt dat je plebejers ervan moet gaan overtuigen dat ze minderwaardig zijn hebt bereikt dan ben je een baas in KLB.
Nog nietquote:Op zondag 9 november 2008 02:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
is NG nu aan het neuquen????
Eens is.quote:Op zondag 9 november 2008 02:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
"hey, don't kill the messenger, it's your own FUCKING fault!!"
Ik zal je missenquote:
Geen dank, financiele bijdrages zijn ook goed.quote:Op zondag 9 november 2008 02:17 schreef gers het volgende:
vogeltjesdans HELD
jouw topics over je werk![]()
![]()
Wanneer bestijg jij, jouw merrie dan?quote:
ik gok van nietquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 02:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wanneer bestijg jij, jouw merrie dan?
quote:Op zondag 9 november 2008 02:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik bestijg niks, ik lig op mijn rug met een halve harde en roep iets in de trant van pijpen....
whiskey FTW!!!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 02:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
serieus, die 2 breken mijn huis af!!
quote:
En toen lag de whiskey over die kleine heenquote:Op zondag 9 november 2008 02:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
rennen, springen, miauwen...vechten(?) weer rennen...pfff....wil gewoon rustig whiskey drinken...gat die kleine in mijn benen hangen...lekker slim...binnen een split second op mijn schoot....en toen kwam kalou!!!
nee hij zit aan de water en colaquote:
jep!quote:
Ik wil weer een keer langskomen en dronken worden bij jouwquote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jep!
ben member van de grouse family op het moment!
4 van die mini flesjes gehad met b-day!!!!
staan mooi op de bar
Drop shot ftw!quote:Op zondag 9 november 2008 02:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Whiskey, wat ben ik daar een keer ziek van geworden
gastquote:
Een volgescheten driehoek?quote:
quote:
truste en succesquote:Op zondag 9 november 2008 02:44 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen ik ga m'n vriendin tot een hoogtepunt brengen, joooooooooooooo.
Je woont bovenop de vuilnisbelt?quote:Op zondag 9 november 2008 02:44 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen ik ga m'n vriendin tot een hoogtepunt brengen, joooooooooooooo.
Waarom werkt die gif niet?quote:
quote:
Omdat ik faal. maar ik ga het fixenquote:
wasdaquote:Op zondag 9 november 2008 02:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan liever hot&sweet
[ afbeelding ]
quote:
TAWPquote:
Doel bereikt, mogen we het internet nu formatteren?quote:
ken ik nietquote:
quote:
En mijn usericon ookquote:Op zondag 9 november 2008 02:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
BAAS!!!!
[ afbeelding ]
IK VIND TROUWENS DAT DEZE IN DE OP MOET!!
*nvm*quote:Op zondag 9 november 2008 03:00 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op verzoek
die eerste heeft het niet helemaal begrepenquote:Op zondag 9 november 2008 03:00 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op verzoek
')quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende: Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
')quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende: Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.
Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
')quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende: Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
ga aub doorquote:
hallo baasquote:
En hier wordt mijn penis hard van.quote:Op zondag 9 november 2008 03:06 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaap zequote:Op zondag 9 november 2008 03:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga me nest in!!!
werkse, baggerse, slaapze, fokze (NG: Nueqse!!!)....!!!!
quote:Op zondag 9 november 2008 03:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kwam Jos tegenen bhm
en Gupje
en Ordinair
trustequote:Op zondag 9 november 2008 03:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga me nest in!!!
werkse, baggerse, slaapze, fokze (NG: Nueqse!!!)....!!!!
vertelquote:Op zondag 9 november 2008 03:17 schreef jordeeeh het volgende:
Toch weer een soort van faal gehad vanavond
Mja, zus van die Pool tegengekomen tegen t einde van de avond, met de vraag of haar zusje er ook was... En ja, die was erquote:
Ik neem aan dat het lekkere wijven warenquote:Op zondag 9 november 2008 03:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, zus van die Pool tegengekomen tegen t einde van de avond, met de vraag of haar zusje er ook was... En ja, die was erEn toen moest ik net gaan
Wel gelukkig klasgenoot die mij voorziet tegen gekomen
Dat zusje wel ja..quote:Op zondag 9 november 2008 03:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het lekkere wijven waren![]()
quote:
Komt nog welquote:
Ik probeer alleen een gesprek aan te gaanquote:
Waarom zou hij onzeker zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 03:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen moed in te praten...
Ehm, juist.. ik pas hem aanquote:
Jawel, newbiequote:Op zondag 9 november 2008 03:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een gespreek aan te gaanje hoeft me niet gelijk te dissen hoor
Hij sms't ook niet terugquote:Op zondag 9 november 2008 03:33 schreef De_Ananas het volgende:
James bond is homo.
Ik ben stoer
En al die sltejes zijn geil;~ ~:
Jos die neemt heul nie op![]()
het liefsts heb je me weg uit de SC?quote:
Ik weet het zelf ook nietquote:Op zondag 9 november 2008 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het nu al gezegd, nu wil ik antwoord.
Nee?quote:Op zondag 9 november 2008 03:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
het liefsts heb je me weg uit de SC?
GGMM, ouwe nachtbaggeraar, laat m maarquote:Op zondag 9 november 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
Je vindt hem lelijk of je vindt z'n persoonlijkheid irritant, welke van de twee is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Dan zeg je dat schrale bagger evenement af.quote:Op zondag 9 november 2008 03:37 schreef De_Ananas het volgende:
Joa godver net uitgenodigd voor een fiske terwijl ik dan naar thunderdome ben![]()
ik vind jordeeeh een top gozert ( hoewel ik hem niet ken)quote:Op zondag 9 november 2008 03:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel.
Je vindt hem lelijk of je vindt z'n persoonlijkheid irritant, welke van de twee is het?
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2008 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zeg je dat schrale bagger evenement af.
quote:Op zondag 9 november 2008 03:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
GGMM, ouwe nachtbaggeraar, laat m maarVooruit dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er nog iemand een keer onaardig tegen je is moet je het maar weer Pm'en, dan help ik je weer.
Oftewel in proberen te likken bij de SCquote:Op zondag 9 november 2008 03:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik vind jordeeeh een top gozert ( hoewel ik hem niet ken)
Uiteraard, idem bij jou ehquote:Op zondag 9 november 2008 03:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Als er nog iemand een keer onaardig tegen je is moet je het maar weer Pm'en, dan help ik je weer.
quote:Op zondag 9 november 2008 03:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oftewel in proberen te likken bij de SC
Mission failed.quote:Op zondag 9 november 2008 03:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
![]()
jullie moeten me toch een beetje aardig vinden.
RELLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH STELLETJE HOMO'Squote:Op zondag 9 november 2008 03:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oftewel in proberen te likken bij de SC
Ja. op een normale manier?quote:Op zondag 9 november 2008 03:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
![]()
jullie moeten me toch een beetje aardig vinden.
Jatoch. Nachtbaggerbrigade presentquote:
yeah rightquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 03:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey junske doe is un bietje rustig tegen mén neefke!!!
trustequote:
Niet samen met m, k kwam m wel tegenquote:Op zondag 9 november 2008 03:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zou ik wel mênnus moeten lachen!!!!
Was gij niet uit met diejen joske?
Had gé hem ook zitten fappen op diejen plee?quote:Op zondag 9 november 2008 03:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet samen met m, k kwam m wel tegen
Neen, k was er wel bij toen hij een gehaktbal uit de muur trokquote:Op zondag 9 november 2008 03:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had gé hem ook zitten fappen op diejen plee?
Bôh gek dat doet me denken aan diejen tijd dat ik een bruine kaassoufle uit de muur trokquote:Op zondag 9 november 2008 03:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, k was er wel bij toen hij een gehaktbal uit de muur trok
Link!!quote:Op zondag 9 november 2008 03:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bôh gek dat doet me denken aan diejen tijd dat ik een bruine kaassoufle uit de muur trok
* De_Ananas zoekt topic
Da zei diequote:
Wut?quote:Op zondag 9 november 2008 04:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga mee met joske en mij naar T-Town madness in Tilburg
http://partyflock.nl/news/12222:T_Town_Madness.htmlquote:
Hm, ging Jos zei je?quote:Op zondag 9 november 2008 04:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/news/12222:T_Town_Madness.html
13 december in Tilburg, er is ook hardstyle als je dat wilt![]()
12 euro maar, slaapplekken kan ik regelen
Ah zo, mja misschienquote:Op zondag 9 november 2008 04:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ie ging, hij moet gaan
Mja Jos heeft z'n eigen leven eh, moet ie zelf dus maar even zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 04:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kijk ff of jullie kunnen, zou wel mênnus genieten zijn
Mij ookquote:Op zondag 9 november 2008 04:26 schreef jordeeeh het volgende:
Most Wanted lijkt me dan wel weer tof.
Nnquote:Op zondag 9 november 2008 04:27 schreef De_Ananas het volgende:
Slapen
Ben nog steeds van m'n aprepo omdat ik Jos aan de foon had
Whehequote:Op zondag 9 november 2008 04:36 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit dat je dit keer niet in je bed plast.
Weltrusten
msnkquote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
is dit topic nou nog niet dicht...GVD!!!!!
trouwens msnk krijgt ban 4 life, meneer heeft de wiki OP verneukt....
hebben hem getracht te maken en dat is op zekere hoogte gelukt maar het is niet best jongens, niet best...
maar we kunnen nog gewoon copy/paste doen hoor, moeten alleen ff zelluf de TT aanmaken!
Mogen we de foto zien?quote:Op zondag 9 november 2008 12:06 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker ..
Mijn neus is gister verkracht![]()
Ik zat na een puik concert in Dordrecht in de trein vanaf Rotterdam richting Utrecht.
En er zat een of andere dakloze in de trein.
Laten we hem Oscar het vuilnisbakbeest noemen.
KANKER WAT STONK DIE KEREL !
Hij ging telkens ergens anders zitten.
En elke keer gingen er mensen weg ..
Maar als hij in de buurt kwam kon je gewoon NIETS ANDERS DOEN dan kokhalzen.
Er is ook een foto van gemaakt.
Hoe ik ingepakt zit met mijn nieuwe trui en sjaal gebonden voor mijn gevoelige neus.
KLACHT:
NASAAL VERKRACHT DOOR DAKLOZE DIE RUIKT NAAR EEN KADAVER
Kanker, hoe hedde ge dat gedaa?quote:Op zondag 9 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Jongens, jongens, relaxed. Ik heb de wiki-Op gefixt.
Dat vraag je aan míj?quote:Op zondag 9 november 2008 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, hoe hedde ge dat gedaa?
Inside job.quote:Op zondag 9 november 2008 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vraag je aan míj?
Meid Jongen, ik kan dat soort dingen gewoon. Ik heb die skills weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |