Even wat afleiding.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
Het verhaal tot zover ken ik wel. Vorige week was geniaal!
Hiu ftw!
Da's wel héél snel.quote:
Vandaag gore beesten op het menu!quote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Even wat afleiding.![]()
Expeditie Robinson.
Rat , Rat ,varken , aap , rat slang, go
jawel Hans was net ietsje sneller.
En familie / vrienden moeten dat opvreten. Zo'n larf in je waffel moeten stoppen, knisperig van buiten, zacht en groen van binnen, zodat je broer kans blijft houden om een spelletje te winnen.quote:
Hans : ik hoop niet dat jullie me gaan aanranden, want ik ben nu echt in de minderheid.quote:
Ik zou het doen! Alles, opdat ze nog even niet thuiskomen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En familie / vrienden moeten dat opvreten. Zo'n larf in je waffel moeten stoppen, knisperig van buiten, zacht en groen van binnen, zodat je broer kans blijft houden om een spelletje te winnen.
Zal ik voor jou ook een vies beestje eten? Maar dan stem jij mijn zus/broer er nog even niet uit.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het doen! Alles, opdat ze nog even niet thuiskomen.
'Ja ja, ik vreet die zwangere made wel maar dan kom je niet eerder dan maandag weer thuis!'
Jij zou ook huilie doen bij het weerzien, net als de rest dadelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 20:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het doen! Alles, opdat ze nog even niet thuiskomen.
'Ja ja, ik vreet die zwangere made wel maar dan kom je niet eerder dan maandag weer thuis!'
quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie over acht precies! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 20:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffff hé hé.........
Gert geef jij die asbak is effe aan
Ik vind het ego van dat ettertje verwerpelijk, niet dat van Peter R.quote:Op zondag 9 november 2008 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Prima hoor, die Peter R de Vries, maar dat ego!
Beiden, maar hij kan ook een programma maken zonder dat hij zijn Emmy er even bij pakt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ego van dat ettertje verwerpelijk, niet dat van Peter R.
En Freek...was vroeger grappig, maar nu een zure zeverzak die niet weet waarover hij lult
Ik zou er ook trots op zijn om zo'n vies ventje aan de schandpaal te nagelen. Moord is nog niet bewezen maar het misselijk makend gedrag van deze persoon is voldoende aangetoond!quote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beiden, maar hij kan ook een programma maken zonder dat hij zijn Emmy er even bij pakt.
Ik vind het ook leuker als ik flink lam benquote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben niet in een religieuze stemming nu
Devries of vandersloot?quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou er ook trots op zijn om zo'n vies ventje aan de schandpaal te nagelen. Moord is nog niet bewezen maar het misselijk makend gedrag van deze persoon is voldoende aangetoond!
Hij mag ook wel trots zijn hoor! Nah ik weet het niet, ik heb het gewoon niet zo op meneer Peter R de Vries, sorry!quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou er ook trots op zijn om zo'n vies ventje aan de schandpaal te nagelen. Moord is nog niet bewezen maar het misselijk makend gedrag van deze persoon is voldoende aangetoond!
Ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuker als ik flink lam ben
take a hike, bitchquote:Op zondag 9 november 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ego van dat ettertje verwerpelijk, niet dat van Peter R.
En Freek...was vroeger grappig, maar nu een zure zeverzak die niet weet waarover hij lult
Duidelijk welquote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, maar jouw maandag ziet er waarschijnlijk iets anders uit dan de mijne, no offence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |