quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Overal ter wereld is er blijkbaar Big Brother, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Nonsenscorrelatie.quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja overal in de wereld is oorlog, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Nog even dit.quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Overal ter wereld is er blijkbaar Big Brother, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Hadden ze met DGK ook moeten doen, dan waren al die debielen niet met taarten, kaarten en meer van dat soort rotzooi aan de gang gegaan.quote:Op zondag 9 november 2008 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even dit.
Het BB Kroatië huis staat in Thailand.
Dan had ik een pakketje verstuurd met een onsje van de alhier gevestigde koffieshop.quote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze met DGK ook moeten doen, dan waren al die debielen niet met taarten, kaarten en meer van dat soort rotzooi aan de gang gegaan.
Gratis weed voor de Thaise posterijen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef spapaars het volgende:
Dan had ik een pakketje verstuurd met een onsje van de alhier gevestigde koffieshop.
Hebben ze om 20.00 uur een afspraak of al eerder? want ze zal m toch niet gelijk bij binnenkomst bespringen neem ik aan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil thee, bakken vol thee!
En ik wil een bad, maar bij gebrek aan bad, dan maar een douche!
Goedenavond Fok!![]()
Nog ruim een half uur, en dan denken we even aan Cc
Pardon? Begint ER zo vroeg?quote:Op zondag 9 november 2008 19:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Het moet binnen dertig minuten gebeuren anders hoeft niet niet meer, start tot uiterlijk 20.03 uur.
Nou ik ga om 20:10 naar ER kijken en om 21.30 naar Joran's BB in Thailand op SBS6.
De voiceover had het al over: Expeditie Robinson volgende week zondag 20:10 uur.quote:
Drie over acht precies! Allemaal!quote:Op zondag 9 november 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hebben ze om 20.00 uur een afspraak of al eerder? want ze zal m toch niet gelijk bij binnenkomst bespringen neem ik aan?![]()
Dus we blijven voor de zekerheid de hele avond maar aan d'r denken had ik gedacht
Yeah! Neuken!quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie over acht precies! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Het zal toch nu al wel klaar zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het zal strax tegenvallen... Lag er zo veel druk op dat niemand fatsoenlijk kon presteren![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het zal strax tegenvallen... Lag er zo veel druk op dat niemand fatsoenlijk kon presteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |