quote:Op zondag 9 november 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Biertje.......?
en nu ben ik weg Lies........
Deze maar weer doen dan:quote:Op zondag 9 november 2008 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
some melodies are best forgotten
ik zat je ff te pestenquote:
mooi, geloof ik dan maar..quote:
hee coos, nou ja zeg, ik wilde dat lied nog aan je opdragen, maar dacht dat je het misschien verkeerd zou opvattenquote:
Naar de Ben & Jerry's fabriek!quote:Op zondag 9 november 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
Iemand toevallig nog een aanbieding gezien wat kinderen ook leuk vinden in het oosten, speeltuin/dierentuin ofzo?
quote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Naar de Ben & Jerry's fabriek!
http://openfabriek.benjerry.nl/?nid=3000
Hoe oud zijn ze, ga je met de hele familie en hoe duur mag het zijn?
Wel leuk idee eigenlijkquote:9 juni tot 9 september
Die Ben en Jerry.quote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Naar de Ben & Jerry's fabriek!
http://openfabriek.benjerry.nl/?nid=3000
Hoe oud zijn ze, ga je met de hele familie en hoe duur mag het zijn?
Ehm ja, en nu ga je iets proberen duidelijk te maken aan een complete noob. Heb je een weekje de tijd om het uit te leggen? Clickjacking?quote:
Denk dat het onschuldig is.quote:Op zondag 9 november 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm ja, en nu ga je iets proberen duidelijk te maken aan een complete noob. Heb je een weekje de tijd om het uit te leggen? Clickjacking?
Er gebeurt niks.quote:Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het onschuldig is.
Je toetsenbord / muis wordt (tijdelijk) aangepast.
Of kan Bart gewoon niet een beetje huffen en puffen voor je deur. Af en toe wat blaadjes in de lucht gooien en wat duwen tegen je huisje? Waar is Bart?quote:Op zondag 9 november 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Niet?
Kut. Kan Bart niet nog een keer met God msn-en en dan om woest weer vragen in Eindhoven?
Denk dat Huub daar al voor zorgtquote:Op zondag 9 november 2008 12:31 schreef Copycat het volgende:
Niet?
Kut. Kan Bart niet nog een keer met God msn-en en dan om woest weer vragen in Eindhoven?
Stevens bedoel je zeker?quote:
quote:
Drie over, als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 9 november 2008 12:40 schreef Gert het volgende:
Wat is het scheme ook alweer, Cc? Eén over acht toch?
Ja! De film moet het hebben van de acteerprestaties want van een verhaal is geen sprake. Maar wat een heerlijke dombo zet Brad Pitt neer.quote:Op zondag 9 november 2008 12:41 schreef Copycat het volgende:
Drie over, geloof ik.
Had jij Burn after reading nu al gezien?
Toch is het een beetje een beroerde timing, want op dat moment geeft het NOS-journaal de laatste wetenswaardigheden inzake de kredietcrisis! Of, met een beetje pech, is dan het CDA aan de beurt met het onderbuikverhaaltje over het sluiten van alle coffeeshops. En hoewel menig christenhondje daarop al rijdend tegen een salontafelpoot zal klaarkomen, weet ik niet of het gaat lukken om tijdens zo n terug naar de jaren 50-preek de geest vrij te maken voor dampende seks in Eindhoven.quote:Op zondag 9 november 2008 12:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Drie over, als ik mij niet vergis.![]()
Aanstekelijke film is het wel, maar qua verhaal smakeloos slecht. Ga geen 2e keer kijken iig. Dan liever even msn'en met godquote:Op zondag 9 november 2008 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! De film moet het hebben van de acteerprestaties want van een verhaal is geen sprake. Maar wat een heerlijke dombo zet Brad Pitt neer.![]()
En toen George Clooney samen met hoe heet ze ook alweer van Hardbodies zo moet schateren in de bios, moesten wij dat ook. En als John Malkovich voor de 437e keer "What the FUCK" zegt, dan ga je meedoen.
En jij gaat voor de 437e keer Midnight Cowboy kijken?
Die wil ik ook weer eens zien, is al weer een paar jaar geleden, en dan is een film weer zo goed als nieuw voor me.
Dat was vanmorgen tijdens de preek ook al een punt van aandacht.quote:Op zondag 9 november 2008 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het een beetje een beroerde timing, want op dat moment geeft het NOS-journaal de laatste wetenswaardigheden inzake de kredietcrisis! Of, met een beetje pech, is dan het CDA aan de beurt met het onderbuikverhaaltje over het sluiten van alle coffeeshops. En hoewel menig christenhondje daarop al rijdend tegen een salontafelpoot zal klaarkomen, weet ik niet of het gaat lukken om tijdens zo n terug naar de jaren 50-preek de geest vrij te maken voor dampende seks in Eindhoven.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:10 schreef Copycat het volgende:
Kredietcrisis my ass.
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld. Zoals my ass.
Denk je dattie al klaar is voor op z'n Grieksquote:Op zondag 9 november 2008 13:10 schreef Copycat het volgende:
Kredietcrisis my ass.
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld. Zoals my ass.
Ik snap het niet.quote:Op zondag 9 november 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
Leesvoer voor onderweg.
http://www.jortkelder.nl/2008/10/post_2.php
Jij hebt een obsessie voor het (b)anale Manu.....quote:Op zondag 9 november 2008 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je dattie al klaar is voor op z'n Grieks
Zeggen meer mensenquote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jij hebt een obsessie voor het (b)anale Manu.....
écht hoor
http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912quote:Op zondag 9 november 2008 13:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Dit is waarschijnlijk mede mogelijk gemaakt doordat ik gisteren Zeitgeist heb gezien. Ik geloof dat mijn hersencellen even moeten revalideren.
quote:
Zeigeist! Goeie film.quote:Op zondag 9 november 2008 13:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Dit is waarschijnlijk mede mogelijk gemaakt doordat ik gisteren Zeitgeist heb gezien. Ik geloof dat mijn hersencellen even moeten revalideren.
Ja, die ja. Ben er een hele avond druk mee geweest. Vonden ze irritant.quote:Op zondag 9 november 2008 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912
Tijd voor Zeitgeist (2) Addendum.
Ook leuk. Hoewel ik bij Project Venus afhaakte, in figuurlijke zinquote:Op zondag 9 november 2008 13:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912
Tijd voor Zeitgeist (2) Addendum.
Ik kan er ook in meegaan, alleen draaf ik gelijk door en vind ik dat iedereen dat ook zo moet zien.quote:Op zondag 9 november 2008 13:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zeigeist! Goeie film.
In het kort komt het hier op neer: de wereldeconomie wordt bestuurd door een los clubje hedgefund directeuren. Het zijn er een kleine 10.000 maar ze werken niet echt samen.
De wereldpolitiek is in handen van een veel kleiner clubje extreem machtige bankiers en industrielen. Zij hebben echter weer het geld nodig van de hedgefunds, dus ze laten zich lobbyen om diverse agenda's er door te drukken. Ondertussen hebben ze* ook hun eigen agenda, die langzaam maar zeker zijn contouren begint te vertonen.
*ze zijn in dit geval de hoge heren achter JP Morgan Chase, de Rockefellers, de Kennedy's, de leden van de Bilderberggroep en nog wat luitjes. Geen bekenden van ons, doorgaans.
Volgens de makers van Zeitgeist is de zogenaamde New World Order bezig met een plan om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen mensen, die dan vervolgens allemaal gechipt moeten zijn. Om dat voor elkaar te krijgen (te bewerkstelligen, zeg maar) wordt er continue propaganda over ons heen gespoeld in de vorm van Fox News, Het Vaticaan, White House, Moskou en zelfs het Torentje in Den Haag.
Dat ze een werkend plan hebben is af te meten aan de oneerlijk verdeelde rijdom. Momenteel zijn er iets meer dan een half miljard mensen met een permanent dak boven hun hoofd, zonder zorgen over de armoede grens. Als de rest morgen afsterft, schiet het al lekker op.
Ergens ben ik wel geneigd om mee te gaan in een aantal van de complottheorieën. Sommige zaken zijn zó krom geregeld, dat het wel vals spel móét zijn. Maar ik denk ook dat een groot deel van de problemen die de makers aandragen als zijnde 'complot', voortkomen uit hebzucht en domheid van individuen.
Wat jij?
zoiets heb ik dus ook.quote:Op zondag 9 november 2008 13:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zeigeist! Goeie film.
In het kort komt het hier op neer: de wereldeconomie wordt bestuurd door een los clubje hedgefund directeuren. Het zijn er een kleine 10.000 maar ze werken niet echt samen.
De wereldpolitiek is in handen van een veel kleiner clubje extreem machtige bankiers en industrielen. Zij hebben echter weer het geld nodig van de hedgefunds, dus ze laten zich lobbyen om diverse agenda's er door te drukken. Ondertussen hebben ze* ook hun eigen agenda, die langzaam maar zeker zijn contouren begint te vertonen.
*ze zijn in dit geval de hoge heren achter JP Morgan Chase, de Rockefellers, de Kennedy's, de leden van de Bilderberggroep en nog wat luitjes. Geen bekenden van ons, doorgaans.
Volgens de makers van Zeitgeist is de zogenaamde New World Order bezig met een plan om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen mensen, die dan vervolgens allemaal gechipt moeten zijn. Om dat voor elkaar te krijgen (te bewerkstelligen, zeg maar) wordt er continue propaganda over ons heen gespoeld in de vorm van Fox News, Het Vaticaan, White House, Moskou en zelfs het Torentje in Den Haag.
Dat ze een werkend plan hebben is af te meten aan de oneerlijk verdeelde rijdom. Momenteel zijn er iets meer dan een half miljard mensen met een permanent dak boven hun hoofd, zonder zorgen over de armoede grens. Als de rest morgen afsterft, schiet het al lekker op.
Ergens ben ik wel geneigd om mee te gaan in een aantal van de complottheorieën. Sommige zaken zijn zó krom geregeld, dat het wel vals spel móét zijn. Maar ik denk ook dat een groot deel van de problemen die de makers aandragen als zijnde 'complot', voortkomen uit hebzucht en domheid van individuen.
Wat jij?
If the world is a prison, how are you going to break out of it?quote:Op zondag 9 november 2008 14:03 schreef Gert het volgende:
In seizoen 4 van Prison Break, dat nu wordt uitgezonden in de VS, gaat het over een klein clubje mensen op hoge posities dat, achter de schermen opererend, bepaalt wat er in de wereld gebeurt.
En dan pikken de good gus eg nie!
Dus fuck die zeitgeist shit, hullie van prison break gaan het allemaal oplossen.
Nou, dat wil het CDA dus gaan verbieden.quote:Op zondag 9 november 2008 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
If the world is a prison, how are you going to break out of it?
al helemaal in de kerstsfeerquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Ik word net helemaal verfomfaaid wakker. Dacht even te gaan lezen op bed, maar ben als een blok in slaap gevallen.
Gelukkig heb ik nog even de tijd om mezelf weer enigszins op te kalefateren.
Wat gebruik ik rare woorden als ik nog slaapdronken ben ... verfomfaaid, opkalefateren,
ach je moet maar zo denken om 8 uur vanavond denken wij ALLEMAAL aan jouquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Overal ter wereld is er blijkbaar Big Brother, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Nonsenscorrelatie.quote:Op zondag 9 november 2008 16:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja overal in de wereld is oorlog, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Nog even dit.quote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Overal ter wereld is er blijkbaar Big Brother, alleen in Nederland natuurlijk weer niet.
Hadden ze met DGK ook moeten doen, dan waren al die debielen niet met taarten, kaarten en meer van dat soort rotzooi aan de gang gegaan.quote:Op zondag 9 november 2008 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even dit.
Het BB Kroatië huis staat in Thailand.
Dan had ik een pakketje verstuurd met een onsje van de alhier gevestigde koffieshop.quote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze met DGK ook moeten doen, dan waren al die debielen niet met taarten, kaarten en meer van dat soort rotzooi aan de gang gegaan.
Gratis weed voor de Thaise posterijen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef spapaars het volgende:
Dan had ik een pakketje verstuurd met een onsje van de alhier gevestigde koffieshop.
Hebben ze om 20.00 uur een afspraak of al eerder? want ze zal m toch niet gelijk bij binnenkomst bespringen neem ik aan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil thee, bakken vol thee!
En ik wil een bad, maar bij gebrek aan bad, dan maar een douche!
Goedenavond Fok!![]()
Nog ruim een half uur, en dan denken we even aan Cc
Pardon? Begint ER zo vroeg?quote:Op zondag 9 november 2008 19:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Het moet binnen dertig minuten gebeuren anders hoeft niet niet meer, start tot uiterlijk 20.03 uur.
Nou ik ga om 20:10 naar ER kijken en om 21.30 naar Joran's BB in Thailand op SBS6.
De voiceover had het al over: Expeditie Robinson volgende week zondag 20:10 uur.quote:
Drie over acht precies! Allemaal!quote:Op zondag 9 november 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hebben ze om 20.00 uur een afspraak of al eerder? want ze zal m toch niet gelijk bij binnenkomst bespringen neem ik aan?![]()
Dus we blijven voor de zekerheid de hele avond maar aan d'r denken had ik gedacht
Yeah! Neuken!quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie over acht precies! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
Het zal toch nu al wel klaar zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het zal strax tegenvallen... Lag er zo veel druk op dat niemand fatsoenlijk kon presteren![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Het zal strax tegenvallen... Lag er zo veel druk op dat niemand fatsoenlijk kon presteren![]()
Even wat afleiding.quote:Op zondag 9 november 2008 19:52 schreef noekje het volgende:
Het verhaal tot zover ken ik wel. Vorige week was geniaal!
Hiu ftw!
Da's wel héél snel.quote:
Vandaag gore beesten op het menu!quote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Even wat afleiding.![]()
Expeditie Robinson.
Rat , Rat ,varken , aap , rat slang, go
jawel Hans was net ietsje sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |