quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
you're the only one out there........![]()
so he must be TALKING TO YOU !
Ik zit ook al op een italiaans forum, maar wat valt me dat (nog} tegenquote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Robert de Niro is waitinggggggggg... talking Italian........
lalalalala
is ook best een moeilijke taal...... grieks ookquote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit ook al op een italiaans forum, maar wat valt me dat (nog} tegen
Manu wat kan jij ook zeikenquote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
en dan komen die fucking Spurs er ook nog eens bij
iets leuks, ipv london wordt het toch waarschijnlijk Barcelonaquote:Op zondag 9 november 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Manu wat kan jij ook zeiken![]()
vertel eens iets leuks man.......
zie je wel dat je het kan !quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iets leuks, ipv london wordt het toch waarschijnlijk Barcelona
quote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
en het is alleen maar voetbal gezeik dus daar moeten vrouwen op zeker stil bij zijn
waarschijnlijk met kerst, 4 nachten met dat figuur dat hier chagrijnig achter me zitquote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie je wel dat je het kan !
hoe wanneer hoelang en met wie????????
da's ook niet lang...... en wie is ''dat figuur'' je vriend, vriendin of je broer?quote:Op zondag 9 november 2008 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waarschijnlijk met kerst, 4 nachten met dat figuur dat hier chagrijnig achter me zit
Vriendin gewoonquote:Op zondag 9 november 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's ook niet lang...... en wie is ''dat figuur'' je vriend, vriendin of je broer?
lijkt me geen slecht idee...... kerstdagen..... mén ik heb daar ook een hekel aan,quote:Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Manu82 het volgende:
en niet lang is vanwege de reden dat ik echt weg wilde met kerst om alle verplichtingen te ontlopen...
Mijn kerstvakantie begint pas NA het luxe diner bij mijn schoonouders...quote:Op zondag 9 november 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lijkt me geen slecht idee...... kerstdagen..... mén ik heb daar ook een hekel aan,
ik vind het best leuk om op bezoek te gaan maar wel als ik er zin in heb en niet omdat het persé moet.....
mmmmmmmm misschien duik ik ook wel een paar dagen onder
eenzame kerst dusquote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb een keer echt in m'n eentje kerst gevierd en toen waren alle winkels dicht, geen huisgenoten thuis en hadden een stelletje krakers onze electriciteit verneukt
Dat is zielig!quote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb een keer echt in m'n eentje kerst gevierd en toen waren alle winkels dicht, geen huisgenoten thuis en hadden een stelletje krakers onze electriciteit verneukt
Welke zanger is dit?quote:
Euh....quote:
ik heb geen idee........quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh....
there is such a thing as too much info![]()
keb geen flauw idee...... niet gekeken........quote:Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
is Peterrrrrrrrr al afgelopen eigenlijk?
Neuj, ben geen bikkel, ben alles wat LS al over mij verteld heeftquote:Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb geen idee........
Manu ben jij een bikkel?
het enige dat ik van Manu weet is dat ie van voetbal houdt, vroeg opstaat en zomers met zijn laptop in
het park zit......
dus eh...... Lies Ik weet het niet hoor......
LS kom d'r maar in........quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, ben geen bikkel, ben alles wat LS al over mij verteld heeft
In eerste instantie dan
hoe zou 't met Cc zijn?quote:Op zondag 9 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh....
there is such a thing as too much info![]()
Ja, nou dat mag ik toch wel hopen dat ze nu zover zijn.....quote:Op zondag 9 november 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe zou 't met Cc zijn?
second base........
Nou is het afgelopen Manuquote:Op zondag 9 november 2008 23:06 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking Peterrrrrrrrrr had al 20 minuten af moeten zijn
Neen, heb alleen even Feyenoord gekeken vandaag omdat City niet via de schotel te krijgen wasquote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou is het afgelopen ManuHoezo? zit je te wachten op een of ander fucking voetbalbericht
![]()
Whehehe, die grote mond wordt steeds misplaatster, want zo lekker gaat het niet met psv.quote:Op zondag 9 november 2008 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, heb alleen even Feyenoord gekeken vandaag omdat City niet via de schotel te krijgen was
Is gewoon lekker om bij in slaap te vallen
quote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, die grote mond wordt steeds misplaatster, want zo lekker gaat het niet met psv.
neen, nog nooit, zal het wel eens aan mijn dochter vragen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:35 schreef Manu82 het volgende:
Ben je al vaker met kerst in Barcelona geweest en zo ja, hoe is het dan daar?
Thanksquote:Op zondag 9 november 2008 23:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, nog nooit, zal het wel eens aan mijn dochter vragen.
morgen hoor je het.
En ook niet een beetje.quote:Op zondag 9 november 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Dat was wel even lachen om Peter. Heel even zei ik heel zachtjes: Pwnd!!
Als jij eens wist hoe ik over je roddel buiten de topics, dan vroeg je me gisteren nog ten huwelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, ben geen bikkel, ben alles wat LS al over mij verteld heeft
In eerste instantie dan
Ja, Ik ook, want die Peter R. de Vries is een gemeen vies mannetje.quote:Op maandag 10 november 2008 00:57 schreef Suikeroom het volgende:
toen Joran bedankt voor de 1000 euro zei piste ik in mn broek van het lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, Ik ook, want die Peter R. de Vries is een gemeen vies mannetje.
Hij had er maar 1000 euro voor over, maar toch netjes dat hij er voor bedankt heeft.
Ik vond de uitzending nog erger dan een knip/plak uitzending van CBML.
Een "vriendin" wilde niet herkenbaar in beeld en vervolgens kwamen er beelden waar ze gewoon 100% in beeld verscheen.
Het was een enorme klucht.
Laat Peter R. de Vries maar uitzoeken of de Utus of Fukus uit "groeten terug" geen buitenechtelijke kinderen hebben en dat wereldwijd uit te zenden. Krijgt hij vast een Oscar voor.
Geweldiggggggggggggggquote:
Huhquote:Op maandag 10 november 2008 06:51 schreef blomst het volgende:
Het is een lang gesprek.
tijd om het af te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |