Neen, heb alleen even Feyenoord gekeken vandaag omdat City niet via de schotel te krijgen wasquote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou is het afgelopen ManuHoezo? zit je te wachten op een of ander fucking voetbalbericht
![]()
Whehehe, die grote mond wordt steeds misplaatster, want zo lekker gaat het niet met psv.quote:Op zondag 9 november 2008 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, heb alleen even Feyenoord gekeken vandaag omdat City niet via de schotel te krijgen was
Is gewoon lekker om bij in slaap te vallen
quote:Op zondag 9 november 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehe, die grote mond wordt steeds misplaatster, want zo lekker gaat het niet met psv.
neen, nog nooit, zal het wel eens aan mijn dochter vragen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:35 schreef Manu82 het volgende:
Ben je al vaker met kerst in Barcelona geweest en zo ja, hoe is het dan daar?
Thanksquote:Op zondag 9 november 2008 23:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, nog nooit, zal het wel eens aan mijn dochter vragen.
morgen hoor je het.
En ook niet een beetje.quote:Op zondag 9 november 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Dat was wel even lachen om Peter. Heel even zei ik heel zachtjes: Pwnd!!
Als jij eens wist hoe ik over je roddel buiten de topics, dan vroeg je me gisteren nog ten huwelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, ben geen bikkel, ben alles wat LS al over mij verteld heeft
In eerste instantie dan
Ja, Ik ook, want die Peter R. de Vries is een gemeen vies mannetje.quote:Op maandag 10 november 2008 00:57 schreef Suikeroom het volgende:
toen Joran bedankt voor de 1000 euro zei piste ik in mn broek van het lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, Ik ook, want die Peter R. de Vries is een gemeen vies mannetje.
Hij had er maar 1000 euro voor over, maar toch netjes dat hij er voor bedankt heeft.
Ik vond de uitzending nog erger dan een knip/plak uitzending van CBML.
Een "vriendin" wilde niet herkenbaar in beeld en vervolgens kwamen er beelden waar ze gewoon 100% in beeld verscheen.
Het was een enorme klucht.
Laat Peter R. de Vries maar uitzoeken of de Utus of Fukus uit "groeten terug" geen buitenechtelijke kinderen hebben en dat wereldwijd uit te zenden. Krijgt hij vast een Oscar voor.
Geweldiggggggggggggggquote:
Huhquote:Op maandag 10 november 2008 06:51 schreef blomst het volgende:
Het is een lang gesprek.
tijd om het af te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |