quote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft 2 negers doodgereden.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in van die zoute pepsels
pepselsquote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
sorry, die van mij is gewassen en smaakt derhalve niet zout!quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattes?quote:Op zondag 9 november 2008 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry, die van mij is gewassen en smaakt derhalve niet zout!
quote:
quote:
Nee, was vorige keerquote:Op zondag 9 november 2008 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft 2 negers doodgereden.
Tocn een foto van je broek.quote:Op zondag 9 november 2008 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was vorige keer
Nee, kijk gers. Ik had vandaag een nieuwe broek gekocht
[ afbeelding ] hihi![]()
en toen waren we in de parkeergarage om weg te rijden, dus reed ik in z'n achteruit met de auto van mn schoonouders tegen een oude minivan, best veel schade had dat ding, en toen reed ik snel weg_!!!!!!!!!!!!!!11 en toen belde de politie vanavond
![]()
en die gozert wilt het onderling oplossen en geen aangifte doen, dus dat is wel tof. En waarschijnlijk hoef ik het niet zelf te betalen .
Maar, god. Ik scheet peuken
quote:Op zondag 9 november 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry, die van mij is gewassen en smaakt derhalve niet zout!
Schoenenquote:Op zondag 9 november 2008 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was vorige keer
[ afbeelding ] hihi![]()
en toen waren we in de parkeergarage om weg te rijden, dus reed ik in z'n achteruit met de auto van mn schoonouders tegen een oude minivan, best veel schade had dat ding, en toen reed ik snel weg_!!!!!!!!!!!!!!11 en toen belde de politie vanavond
![]()
en die gozert wilt het onderling oplossen en geen aangifte doen, dus dat is wel tof. En waarschijnlijk hoef ik het niet zelf te betalen .
14.gifquote:Op zondag 9 november 2008 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, was vorige keer
[ afbeelding ] hihi![]()
![]()
En wiet natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 01:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag je nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Leren loafers FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|