Ik vind eigenlijk dat je dat soort tests ook niet via de pc moet doen want je hebt toch wel last van omgevingsgeluid. Het geluid kun je dan wel heel hard zetten maar ik blijf betwijfelen of zo'n test wel heel betrouwbaar is.quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je oren
Ja vind die ruis ook erg flauw zo test je toch geen gehoor, als of je normaal ook in een volledige ruis iets moet horen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je oren
naja zo met die ruis klinkt het wel voor mij alsof ik in een drukke ruimte sta, dan hoor ik ook niks, alleen gebrabbel, maar met zo een test die online staat hoef je volgens mij niet te testen of je stereo hoort, maar of je überhaubt wat hoort toch?quote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja vind die ruis ook erg flauw zo test je toch geen gehoor, als of je normaal ook in een volledige ruis iets moet horen.
je moet het woord ontcijferen wat ze zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja zo met die ruis klinkt het wel voor mij alsof ik in een drukke ruimte sta, dan hoor ik ook niks, alleen gebrabbel, maar met zo een test die online staat hoef je volgens mij niet te testen of je stereo hoort, maar of je überhaubt wat hoort toch?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, heb je EW trouwens al online staan?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, heb je EW trouwens al online staan?
Oh ja en oh jaquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Broekie's Recently Listened Tracks: B.E.D. – Welles (verliefd geweest) 4 hours ago.
Cola, lekkerquote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh arme man... t was ook zo vroeg vanochtendkopje thee/koffie erbij?
quote:
quote:
En doe nu eens een paar berichtjes teruglezenquote:Piles: ik was net op 3fm.stimpy.nu aan `t kijken voor de aflevering van Ekstra Weekend van eergisteren. Kan `m niet vindenstaat ie er nog niet erop of ben ik blind??
quote:Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
En doe nu eens een paar berichtjes teruglezen
Hey!!quote:
Je bent blind.quote:Piles: ik was net op 3fm.stimpy.nu aan `t kijken voor de aflevering van Ekstra Weekend van eergisteren. Kan `m niet vindenstaat ie er nog niet erop of ben ik blind??
Nee luiquote:Op zondag 9 november 2008 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke![]()
Timo...blind?![]()
![]()
navond trouwens
Oh. Kijk over 'n uurtje of twee wel ff.quote:Op zondag 9 november 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ctrl-C, Ctrl-V
Uploaden duurt laaaaang
Die moet ik zo maar even terug gaan kijken.quote:Op zondag 9 november 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Lol! Gerard en Giel zingen Modern Talking bij Ekdom in de Nacht![]()
![]()
Staat die wel online dan?quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die moet ik zo maar even terug gaan kijken.
Ik hoor net ze dat maandag op de bühne van Rigter Live ook weer gaan doen. Ze waren net aan het oefenen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die moet ik zo maar even terug gaan kijken.
Yo Yoquote:Op zondag 9 november 2008 20:15 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Piles: ik was net op 3fm.stimpy.nu aan `t kijken voor de aflevering van Ekstra Weekend van eergisteren. Kan `m niet vindenstaat ie er nog niet erop of ben ik blind??
Inderdaad ! heb wel genotenquote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo. Dat was ff 'n fijn uurtje voetbal. Lekker veel goals.
Veel plezierquote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
* muisje-eliza gaat met n schuin oog wegmisbruikers kijken
Miles Away ? die vind ik eigenlijk ook best wel leuk.quote:Op zondag 9 november 2008 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en nog iets anders?![]()
oh de eerste Madonnaplaat sinds tijden die ik weer n beetje te pruimen vind
Ik toch niet gisteren, met Rodaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |