Als ik het afkort schrijf ik altijd es. Waar die i nou ineens vandaan komt...quote:Op zondag 9 november 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet die EENS snel uit
Waarom maakt iedereen die fout tegenwoordig
Zeker via de online site ? Die heb ik gedaan en het resultaat was niet echt best.quote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
stomme gehoorcheck...eerst nog roepen dat als je ouder bent dan 24 dat er ook een test is voor volwassenen en dan als je de test doet, echt helemaal niks verstaan door die kutruis *huil*
Ik vind een gehoortest via je computer sowieso onbetrouwbaar, want iedereen heeft zn volume anders staan.quote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
stomme gehoorcheck...eerst nog roepen dat als je ouder bent dan 24 dat er ook een test is voor volwassenen en dan als je de test doet, echt helemaal niks verstaan door die kutruis *huil*
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je orenquote:Op zondag 9 november 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker via de online site ? Die heb ik gedaan en het resultaat was niet echt best.
Ik vind eigenlijk dat je dat soort tests ook niet via de pc moet doen want je hebt toch wel last van omgevingsgeluid. Het geluid kun je dan wel heel hard zetten maar ik blijf betwijfelen of zo'n test wel heel betrouwbaar is.quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je oren
Ja vind die ruis ook erg flauw zo test je toch geen gehoor, als of je normaal ook in een volledige ruis iets moet horen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je oren
naja zo met die ruis klinkt het wel voor mij alsof ik in een drukke ruimte sta, dan hoor ik ook niks, alleen gebrabbel, maar met zo een test die online staat hoef je volgens mij niet te testen of je stereo hoort, maar of je überhaubt wat hoort toch?quote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja vind die ruis ook erg flauw zo test je toch geen gehoor, als of je normaal ook in een volledige ruis iets moet horen.
je moet het woord ontcijferen wat ze zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja zo met die ruis klinkt het wel voor mij alsof ik in een drukke ruimte sta, dan hoor ik ook niks, alleen gebrabbel, maar met zo een test die online staat hoef je volgens mij niet te testen of je stereo hoort, maar of je überhaubt wat hoort toch?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, heb je EW trouwens al online staan?
quote:Op zondag 9 november 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles, heb je EW trouwens al online staan?
Oh ja en oh jaquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Broekie's Recently Listened Tracks: B.E.D. – Welles (verliefd geweest) 4 hours ago.
Cola, lekkerquote:Op zondag 9 november 2008 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh arme man... t was ook zo vroeg vanochtendkopje thee/koffie erbij?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |