quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je mag niet meer gokken op uitslagen
quote:Op zondag 9 november 2008 18:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat betekendt infinity en wat betekendt eternity
quote:Op zondag 9 november 2008 18:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vertalen.nu zegt:
Infinity - eindeloosheid, oneindigheid
Eternity - eeuwigheid.
Okay danquote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef muisje-eliza het volgende:
mail van Sandstorm gehad dat ie het leuk vind dat we 100 leden hebben
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:00 schreef D.Rose het volgende:
née, ik heb geen typgebrek maar een irritante auto-aanvulfunctie
dat zit standaard op mijn telefoon. Als Ik wist hoe Ik het af kon zetten dan zou ik het gelijk doenquote:
Ooh dat! Ja, irritante functie is dat maar soms ook wel handig.. Ik kan er niet mee echt goed mee overweg dus ik werk er meestal niet mee.quote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zit standaard op mijn telefoon. Als Ik wist hoe Ik het af kon zetten dan zou ik het gelijk doen
tja, heb geen andere keuze, en het is beter dan niets zullen we maar zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat! Ja, irritante functie is dat maar soms ook wel handig.. Ik kan er niet mee echt goed mee overweg dus ik werk er meestal niet mee.
Kate Perry
Wat voor een merk /model is het? misschien dat hier mensen zijn die het weten.quote:Op zondag 9 november 2008 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, heb geen andere keuze, en het is beter dan niets zullen we maar zeggen
een iPhonequote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat voor een merk /model is het? misschien dat hier mensen zijn die het weten.
De plaat van The Last Shadow Puppets zou niet mistaan als soundtrack van een Bond film.
Werk zequote:Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een iPhone
Anyway, ons restaurant gaat zo open, dus ben er weer weg van
1 miljoen albums. Damn !quote:Op zondag 9 november 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is toch best wel triest heh, filmpje staat op de homepage van 3FM, die man heeft een flinke collectie platen, met een waarde van 50 miljoen dollar en NIEMAND wil het hebben, zijn vraagprijs is inmiddels gezakt tot 3 miljoen dollar.
http://www.3fm.nl/page/3fm_reageer_mjk/279612/mjk
zet die is snel uit.quote:Op zondag 9 november 2008 19:00 schreef D.Rose het volgende:
née, ik heb geen typgebrek maar een irritante auto-aanvulfunctie
zou eigenlijk naar een internationaal muziek archief moeten gaan die alles netjes digitaliseerd.quote:Op zondag 9 november 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is toch best wel triest heh, filmpje staat op de homepage van 3FM, die man heeft een flinke collectie platen, met een waarde van 50 miljoen dollar en NIEMAND wil het hebben, zijn vraagprijs is inmiddels gezakt tot 3 miljoen dollar.
http://www.3fm.nl/page/3fm_reageer_mjk/279612/mjk
Huh?quote:Op zondag 9 november 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Benny Neyman vragen heeft niet heel veel zin meer
is slangquote:Op zondag 9 november 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet die EENS snel uit
Waarom maakt iedereen die fout tegenwoordig
De verloedering van de Nederlandse taalquote:Op zondag 9 november 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet die EENS snel uit
Ik Weet Niet Hoe - Benny Neyman.quote:
LOL !quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als ik het afkort schrijf ik altijd es. Waar die i nou ineens vandaan komt...quote:Op zondag 9 november 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet die EENS snel uit
Zeker via de online site ? Die heb ik gedaan en het resultaat was niet echt best.quote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
stomme gehoorcheck...eerst nog roepen dat als je ouder bent dan 24 dat er ook een test is voor volwassenen en dan als je de test doet, echt helemaal niks verstaan door die kutruis *huil*
Ik vind een gehoortest via je computer sowieso onbetrouwbaar, want iedereen heeft zn volume anders staan.quote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
stomme gehoorcheck...eerst nog roepen dat als je ouder bent dan 24 dat er ook een test is voor volwassenen en dan als je de test doet, echt helemaal niks verstaan door die kutruis *huil*
jah via die site die op 3FM staat. ze vermelden er ook nog bij dat je het volume voluit moet zetten, maar allejezus die ruis doet pijn aan je orenquote:Op zondag 9 november 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker via de online site ? Die heb ik gedaan en het resultaat was niet echt best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |