Je kunt alleen de onderste helft gebruiken om te klikken. Daarnaast klikt het TP net zo goedkoop als een elcheapo muis en maakt het ook nog eens de herrie van een dergelijke goedkope muis.quote:
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Ik druk nooit op mijn touchpad. licht tappen is voldoende om te klikken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat je nu dus een scharnier hebt op het touchpad dus moet je nog op gaan letten dat je of niet te hard drukt of alleen de bovenste helft gebruikt. Maarja.
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik toch nooit de knop om te klikken.
En wat doet dat windows nu al 3 topics lang in de TT?
Als je je partitie wilt verwijderen moet je de Boot Camp-Assistent gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2008 01:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een kort vraagje, kan ik de windows vista map in osx gewoon verwijderen om windows vista van me mac te gooien? Het draait met bootcamp...
Ja voor slepen inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 00:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor klikken en slepen gebruik ik hem nog wel eens, toch wel onhandig als ik dat zo hoor.
En inderdaad, Windows kan daar best uit.
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.quote:Op zondag 9 november 2008 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan sinds gisteren ineens geen podcasts meer downloaden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand anders dit ook?
Ben er al achterquote:Op zondag 9 november 2008 14:37 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Net nog even getest en DDP kan ik gewoon binnenhalen. Traag dat wel, maar dat is 538.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |